speltorsk_LOL Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Förlorande menade jag ju! Kanke på de höga bord han tenderar att dyka upp på titt som tätt. Men han har ju spelat in bra med deg under ganksa lång period så vinnande lär han va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Kanke på de höga bord han tenderar att dyka upp på titt som tätt. Men han har ju spelat in bra med deg under ganksa lång period så vinnande lär han va bumpbump. Nae det är inte han iaf. ..men lite action här vore fan guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 tjena dustinz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Spelade honom igår snabbis, körpte in 50bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 tjena dustinz det var inte igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Spelade honom igår snabbis, körpte in 50bb. vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Update! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zecon Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 http://pokertube.com/free-poker-videos?movie=13311 Det såg då bra ut där i varje fall? såg att han var där av en slump =P, vet ej om han vann dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 HAHAHA, vem fan spelar in ett 50fo finalbord utan att se korten:lol: 3955 views:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 HAHAHA, vem fan spelar in ett 50fo finalbord utan att se korten:lol: 3955 views:shock: lol, fattade det som att det var någon baller som hade tejpat över sina hålkort annette style men riktigt så bra var det ju inte.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 dawwe har blivit turreproffs, går bra tror jag, kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Hoppades på comeback, vad besviken man blev. Btw är det någon annan än Roots som kommenterar eller pratar han om sig själv i tredje person? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Hoppades på comeback, vad besviken man blev. Btw är det någon annan än Roots som kommenterar eller pratar han om sig själv i tredje person? Slutet förtäljer att det är hans kompis som, när Roots åker ut, ska säga wp till honom på msn/dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Hur går det mrdavve? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 jag blev så jävla glad då jag såg denna db på dagbokslistan..... så ägd jag blev då det var en smygbump av en skejtande skelefteå tattare!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 Hur kan det inte ha kommut upp en sån här bild ännu: Take no offence boys och GL nere i Bahamas! Bump haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 jag blev så jävla glad då jag såg denna db på dagbokslistan..... så ägd jag blev då det var en smygbump av en skejtande skelefteå tattare!!!! :( Jag skatear ej. Jag är ej tattare. Det luktar skit i din stad. Ni är ett av våra farmarlag i hockey. mr davve VAKNA! vi är minst 100.000 pers som ivrigt väntar på din comeback... du skulle förmodligen bli populärare än IPHONE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 hiva in hatab2b också så är pf på en ath Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2010 MrDawwe krossar! Han har ändrat spelstil och spelar mer explo nu än hans tidigare GTO tänk. Verkar funka rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 MrDawwe krossar! Han har ändrat spelstil och spelar mer explo nu än hans tidigare GTO tänk. Verkar funka rätt bra Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 vad vet inte ens vad en "mrdavve" är för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 vad vet inte ens vad en "mrdavve" är för nåt NoOb 1.3 miljoner hits på dbn borde hinta nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Sågs senast i lördags på Spielbank Warnemünde. Tyvärr missade han ITM i 3LT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 vad vet inte ens vad en "mrdavve" är för nåt Han är som Kaiser Soze.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 [X] Frän dagbok [ ] MrDawwe skriver i den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts