Suron Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 FUDGE>>>> Ändra ditt senaste inlägg. Det du citerar är inget som jag har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 FUDGE>>>> Ändra ditt senaste inlägg. Det du citerar är inget som jag har skrivit. Det var du som ställde till det för dig själv med ditt inlägg tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Det var du som ställde till det för dig själv med ditt inlägg tidigare. OCH! Jag svarade på och citerade rätt inlägg även om de blev fel rent estetiskt. Hans inlägg blev helt fel då det ser ut som om jag har skrivit något som en annan skribent har skrivit. Det är en jävla skillnad. Läs om läs rätt drygo. Vad du nu har med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 OCH! Jag svarade på och citerade rätt inlägg även om de blev fel rent estetiskt. Hans inlägg blev helt fel då det ser ut som om jag har skrivit något som en annan skribent har skrivit. Det är en jävla skillnad. Läs om läs rätt drygo. Vad du nu har med detta att göra? Men dra till ett hundforum ist för att ha lingonvecka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 OCH! Jag svarade på och citerade rätt inlägg även om de blev fel rent estetiskt. Hans inlägg blev helt fel då det ser ut som om jag har skrivit något som en annan skribent har skrivit. Det är en jävla skillnad. Läs om läs rätt drygo. Vad du nu har med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 bla bla/Suron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 hahahahahahaaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Men dra till ett hundforum ist för att ha lingonvecka här. För att? Personligen tycker jag Surons inlägg #9526 och #9531 är ett av de vettigare offtopic-inlägg i denna db. Förlåt Dawwe för kladdandet i din db, men kunde inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Jag tackar för en vettig förklaring men det är ändå fel att göra som ni och allt för många andra i dag gör. Det är liksom inte en tv man köper utan det är ett liv. Med risk för att bli för djup så är det faktiskt ett liv som är precis lika mkt värt som ditt och mitt om allt inte ställs på sin spets. Det är garanterat inte bra för en valp som har gjort sig hemmastadd hos dig i några månader att flyttas. Det går dock säkert lättare än att flytta en vuxen hund men ändå. Man gör sina misstag ja. Det är utvecklande. Dock så ska inte ett djur behöva komma i kläm. Det är jävligt onödigt. Folk som skaffar hund är allmänt för lata och tror att det är lätt. Det är det inte. Det krävs ett hästjobb för att få det att fungera. DET måste man räkna med. Det är lite därför som jag reagerade. Hundar behandlas oerhört illa och oansvarigt av många i dag. DET ÄR DOCK INGET JAG ANGKLAGAR DIG FÖR. Det var bara det faktum som triggade igång mitt djurvänshjärta när jag läste ditt inlägg. Du ska dock ha cred för att du fixade till det optimalt för hunden. En familj på landet som förmodligen är jättesnälla. Det kan inte bli bättre. Fint jobbat! Hundkörkort med en väldigt ingående utbildning för att få skaffa sig hund måste införas. Det får gärna kosta en slant också då det avskräcker många som inte är 100% säkra från att ens försöka. MVH (En som inte heller är perfekt eller gör allt rätt) /Suron lol... -100 på detta inlägget... hundkörkort... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 För att? Personligen tycker jag Surons inlägg #9526 och #9531 är ett av de vettigare offtopic-inlägg i denna db. Förlåt Dawwe för kladdandet i din db, men kunde inte låta bli. Just för att det är ett gnäll offtopic inlägg om hundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 bara hunden har en hage och en skål vatten så är det prima. snäll hund kan även få lite torrfoder ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carloskar Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Köper inte mkt pokertidningar så jag har ingen aning, vad stod det som fick dig att tro att det var om mig? Hehe i NR 9 av First poker skriver Karin Lundgren om swings i pokern, där nämns "mrdawwe" som exempel några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Det är väl både bra och dåligt? Ta en spelare som Eskilsson som bara berättar hur mycke otur han haft när han egentligen är totalt värdelös på CG... Eskilsson är en av de mest ödmjuka spelare som finns och gnäller MYCKET sällan på otur i det jag har läst. Han har dessutom spelat vinnande HU CG ett par år så dålig lär han väl knappast vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Hehe i NR 9 av First poker skriver Karin Lundgren om swings i pokern, där nämns "mrdawwe" som exempel några gånger Hon har ganska svingig spelstil själv också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 För att? Personligen tycker jag Surons inlägg #9526 och #9531 är ett av de vettigare offtopic-inlägg i denna db. Förlåt Dawwe för kladdandet i din db, men kunde inte låta bli. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Hon har ganska svingig spelstil själv också Var spelar hon? Nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 bla bla bla /Suron Hahah ge oss mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Var spelar hon? Nick? Tror inte hon spelar så jättemycket längre, och vet inte om hon vill att jag ska outa henne så jag skippar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 applefish, tvinga mig inte att dra till skelefteå o knyckla ihop skatekepsen din ! hundkörkort skulle vara nånting, slipper man alla 1 meter höga gangsters med penisförlängarpitbull. 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 ja, det kanske skulle vara bra................................................ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Tror inte hon spelar så jättemycket längre, och vet inte om hon vill att jag ska outa henne så jag skippar det ok, förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Cred för denna handen, vackert att skåda! ** Game ID 2134535169 starting - 2008-08-14 13:04:28 ** Bravery Of Being 2 [Hold 'em] (10.00|20.00 NL - € Cash Game) Real Money - dinkel sitting in seat 1 with €1859.50 - winonetime sitting in seat 2 with €2067.00 [Dealer] - mrdawwe sitting in seat 3 with €1667.00 - MR_Jimmy sitting in seat 5 with €2242.00 - henkjan sitting in seat 6 with €1187.00 mrdawwe posted the small blind - €10.00 MR_Jimmy posted the big blind - €20.00 ** Dealing card to MR_Jimmy: 7 of s, 8 of c henkjan raised - €50.00 dinkel folded winonetime folded mrdawwe raised - €150.00 MR_Jimmy folded henkjan called - €150.00 ** Dealing the flop: 5 of s, 6 of s, 2 of d mrdawwe bet - €215.00 henkjan called - €215.00 ** Dealing the turn: A of c mrdawwe checked henkjan checked ** Dealing the river: Q of c mrdawwe checked henkjan bet - €800.00 mrdawwe called - €800.00 henkjan shows: 8 of h, 5 of h mrdawwe shows: 6 of h, 10 of h mrdawwe wins €2347.00 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2008 Cred för denna handen, vackert att skåda! COOL! Du spela med dawwe! Mr highrolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Fan vad tiltande sånt är för motståndaren. Hade jag blivit synad där hade jag lagt ner för dagen direkt tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Fan vad tiltande sånt är för motståndaren. Hade jag blivit synad där hade jag lagt ner för dagen direkt tror jag... Vad ska henkjan ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts