LuckyStar5.1 Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Verkar som signaturcensuren slagit till... Har väntat på det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Har väntat på det ! Lol säger mansruin.. Dags för censur där med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Lol säger mansruin.. Dags för censur där med då.. Antar att dom ser dawwes blogg som någon konkurent ...vilket inte jag är så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 21 Juli , 2008 Rapport Share Postad 21 Juli , 2008 Tror den bara ligger i spamfiltret. Jag vet inte ens om jag kan ändra signaturer hos folk, men jag tror defaultregeln är att man inte får ha länk i signaturen. Jaja, jag måste jobba nu iaf så jag hinner inte kolla några regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 Tror den bara ligger i spamfiltret. Jag vet inte ens om jag kan ändra signaturer hos folk, men jag tror defaultregeln är att man inte får ha länk i signaturen. Jaja, jag måste jobba nu iaf så jag hinner inte kolla några regler. Någon har väll lagt till den i spamfiltret?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 22 Juli , 2008 Rapport Share Postad 22 Juli , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Var är dagboken? jävla censurskit... skriv bokstäverna med mellanrum eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Jag vet inte vad regelkverket säger, men Poker Payback är det han skriver på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 MrDawwe vet du om Spider J på prima är samma som Boosted J på Full tilt, låter ju troligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thanksfish Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 tjena dawwe, nice dagbok du har ! Jag har läst igenom din dagbok och har tänkt på en sak. Det verkar som att du är bra på att spela dina ruschar. När turen verkligen är på ens sida och man plussar inköp efter inköp brukar det kunna kännnas som att man är oövervinnelig och när backen sedan kommer så är det lätt att hamna på tilt. Hur klarar du dig undan detta? Skulle du kunna beskriva lite hur du känner och tänker efter en tio inköp + session? Vill du bara tillbaka till borden så snabbt som möjligt? Tänker du att nu kommer bad beatsen snart? Eller tänker du att härifrån kan det bara gå ännu mer pluss?? Utveckla gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 MrDawwe vet du om Spider J på prima är samma som Boosted J på Full tilt, låter ju troligt? Jag tror inte det är samma person, Spider J ska väl vara norrman. Boosted J är ett amerikanskt kräk som lurat någon vid en stakening om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 MrDawwe vet du om Spider J på prima är samma som Boosted J på Full tilt, låter ju troligt? Spider J är http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=70489 Boosted J är väl COMEGETSOME på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knobbe Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Boosted J är väl COMEGETSOME på prima?=Korrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 När turen verkligen är på ens sida och man plussar inköp efter inköp brukar det kunna kännnas som att man är oövervinnelig och när backen sedan kommer så är det lätt att hamna på tilt. Hur klarar du dig undan detta? rolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thanksfish Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 rolf. och agneta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Tyckte mig se stora stackar igår på de flesta bord Innebär det att det gick bra igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Är det inte dags att stänga denna tråd nu? Det var längesen det hände något intressant här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Är det inte dags att stänga denna tråd nu? Det var längesen det hände något intressant här... Ban imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Ban imo Jaha, och vilken forumregel åberopar du? Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Jaha, och vilken forumregel åberopar du? Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer. Ban imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uven Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Jaha, och vilken forumregel åberopar du? Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer. Är det väldigt viktigt för dig att tråden försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Jaha, och vilken forumregel åberopar du? Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer. Forumregel hit och forumregel dit. Du vill stänga forumets bästa dagbok all time och förhindra forumets gud att berätta för oss undersåtar vad han än vill.. Därför tycker jag du förtjänar att bannas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Forumregel hit och forumregel dit. Du vill stänga forumets bästa dagbok all time och förhindra forumets gud att berätta för oss undersåtar vad han än vill.. Därför tycker jag du förtjänar att bannas. wööööööööööööörd EDIT: Just det /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts