mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Åkte ut på 11:e plats ur fulltilt. Gav $450 I stort sett ute på stars med. 19 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffi Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 äh du e ju tillbaka i stars nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Skön dubbling med KK och stege! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Oj, dubblade visst 2 ggr nu så nu har jag bara lite under average. :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Oj, dubblade visst 2 ggr nu så nu har jag bara lite under average. :D:D Ingen tilt nu bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 SÅ SKÖNT! Fan vilken återhämtning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Plockade upp AA och dubblade igen, klart över average nu. 18 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Ligger 2a av 158 med i 15kn på Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Mrdavve ligger 13 av 13 på Stars. Degar in nu i 1 pos med JTs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Rundfold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 snyggt med KQ mot AJ i battle of the blinds.. =) lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Ingen tilt nu va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Har coachning av Punkrock_kid nu med 11 pers kvar så detta ska nog gå vägen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Tack! hehe nej nu kommer jag inte åka på tilt. Lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Du har ju bra pos i alla fall. Jag brukar alltid få chipleadern efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 1:a i Partyturren nu med 106 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikoz Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Vad va det för turnering på Stars sa du ? Om man ville titta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 JAne e mupp vad jag vet...så ta synen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Du har ju bra pos i alla fall. Jag brukar alltid få chipleadern efter mig. Hehe, räckte tyvärr inte. Vad va det för turnering på Stars sa du ? Om man ville titta lite. Försent tyvärr, åkte på 11e plats även i den turre. Annars är jag bra med i $15k på Party med 69 pers kvar. Har 15000, average 8200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 JAne e mupp vad jag vet...så ta synen Antar att du menade JThanden. Jag var commitad isåfall. .) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Tänkte även lira Wednesday hundred fifty grand på stars om en timme. Buyin $320. I övrigt blir det Sngs för hela slanten. Ligger ca $1000 pluss för natten och har fått in rakeback på $3000 så nu är jag iaf. stabil på $200Sngsen en tid framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Synd du inte fick henne med Aj... ist för att snubben med JJ fick chipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Synd du inte fick henne med Aj... ist för att snubben med JJ fick chipsen Nu hänger jag inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Vann nyss en pott på 31k och ligger 1:a med 43 pers kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikoz Postad 4 Januari , 2007 Rapport Share Postad 4 Januari , 2007 Va nickar du på Party ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts