Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Det är bättre att ha rullen på banken. Framförallt säkrare ifall någon skulle hacka kontot sen blir det väl mindre skottande också kan jag tänka mig.

 

Det känns så. Det enda som "oroar" mig lite är att jag kommer att ha lättare att göra av med pengarna på annat.Tror iofs. inte att det kommer bli så stort problem. Vi får se var det leder helt enkelt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket är du plus på CG?

Hur mycket är du plus på MTT?

 

Tycker du känns mera vinnande på MTT lir än CG av det jag sett, tiltnivån är ju lägre i MTTs också!

 

Jag har ingen aning om hur mkt jag är pluss på poker över huvud taget. Hade varit kul att veta men men.

 

Jag är ganska säker på att jag har plussat mer på MTTs än CG och du har nog helt rätt i att jag är er vinnande där mkt pga tiltfaktorn som du sa.

 

Har reggat mig till 7st ikväll som börjar snart Btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyssan nu på Punkrock. han har ju 100% rätt.

du kommer ju att garanterat jobba upp till $50000 igen, sen tar du ut likadant igen sparar typ $5000. och så jobbar du upp dig igen

 

och så håller det på så vips i december har du typ $400 000 på banken.

 

Isåfall innebär det att jag skulle vara tvungen att skotta igen. är inte $100Sngs ltie högt för den rullen? ;)

Det ska nog gå bra ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt du tog ut kommer ju ge dig en grymt skön stabilitet i livet. Tänk efter och känn att du har tjänat dessa pengar och räkna inte in de i rullen om det inte blir nödvändigt / värt det

 

Ja, det är ju lite det som är tanken. :)

Jag ska ha känslan att jag inte äger mer än det jag har i rullen när jag sitter och spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl hålla med alla andra! Tycker det är ett grymt bra initiativ Davve! Skönt att ha dom pengarna sparade och om du nu ändå kommer att ha ca $20K så ser jag inga konstigheter i att du kommer jobba upp dom grymt snabbt!

Bara att fylla på sparkontot någon gång per månad!

 

GL

 

Tackar Tackar! :) Jag kommer att göra mitt absolut bästa! Hmm ja man kanske skulle sätta över en viss summa eller en viss % varje månad eller nåt. Tåls att tänka på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HÅLL DIG TILL REGLERNA NU BARA. blir nästan alltid att efter uttag så känns pengarna man spelar med på siterna mindre "värda". "äsch va fan, skottar lite har ju endå pengar att skjuta in från banken". Han fan vart med om de för många gånger själv, har säkert du också iofs :P

 

GL , NL300/400 då? :)

 

Tackar! NL400 som gäller, har ju iofs. CGpaus men om rullen ser likadan ut 16 jan får det bli det.

Jag har i stort sett alltid haft alla pengar på sajten, hoppas det inte blir några större problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det det kommer jag inte ha. Blir något separat konto. :)

 

Fint, ett annat tips är väl kanske att dega över hälften till farsan din lr nått sånt så att du inte ens behöver tänka på att du har pengarna. Kan vara bra tills du kommer hem från thailand o ska fixa lägenhet o så kanske.

 

I övrigt tycker jag inte att du ska känna dig osäker eller nere bara för att du råkat backa några dagar nu, det får du räkna med helt enkelt. Tror på dig denna gång, jobba vidare och fortsätt vinn, jag litar på att du bjuder på drinkar när vi går ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltad nu! Åkte precis på 30:e plats ur $100rebuyen på Stars. 1:a pris, över $20k Låg strax under average typ och sitter i SB med A6, Knappen med lika mkt som mig (lite över 20000) höjer 4000. Ingen koll på honom pga att jag har många bord uppe. Jag degar in och förlorar. Rätt/fel? Onödigt att riskera?

 

Ligger f.ö. på 4e plats med 110 pers kvar i $50 rebuyen på Stars. (Mrdavve)

 

2 av 73 i $20000garantin på Fulltilt, nickar "Sonelin" där.

 

Ligger lite pluss på $200sngs för kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...