Fetto Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 En snygg workaround är att ha en dator igång hemma med ett gratis program från www.logmein.com installerat. Då kommer du åt "din" dator från hela världen. Passar mig perfekt, då jag kan lira alla mina klienter från vilken web-kiosk som helst, och säkrare bara skärmbilden kommer över till tex internetcafét. Laggfritt och bra har jag hört! Citera
mrdawwe Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Laggfritt och bra har jag hört! lol Låter ju iaf. som en klockren ide. Lite för kort tid på mig just nu dock. Åker om några timmar bara. Citera
heltok Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 neteller funkar som vanligt, man får bara skippa att logga in. bara att uppskatta sin balans och göra insättningar på siter i omgångar tills man får "insufficent balance". då vet man att man vad man har för balans Citera
mrdawwe Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Tack för det heltok! Koll på allt.. Är du i Thailand nu btw? Citera
vessel89 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Hur tycker du motståndet är på party? Är uppe och skottar ibland på NL1000 och motståndet känns nästan sämre än på deras NL400 bord.. Har uppfattat det som sjuuuuuukt vekt o tight. Synd att jag inte har rullen för att spela där regelbundet men vem vet kanske har fått fel uppfattning? Citera
Metaddict Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Liiiiiiiiite tilt när man tycker man är smart och mejlar NETeller och säger att man ska "ut och resa". Nämner såklart inte Thailand. De dröjer en vecka med att höra av sig och när jag redan kommit hit svarar de med att låsa mitt konto utan förvarning, och utan att jag försökt använda det. De ville såklart ha kopior av hela min livshistoria men nämner sen i förbifart att jag eftersom jag redan är utomlands (NÄ ALLVAR) kan skicka in en bild på mitt pass. Fyra dagar sedan jag skickade in det som skulle behövas nu... Känns som jag fått nog av det äckliga företaget nu. Citera
eyedol Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Japp dawwe, kör relakks och det funkar finfint att logga in på neteller. Citera
heltok Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Tack för det heltok! Koll på allt.. Är du i Thailand nu btw? Är i bangkok nu, bor på Fraser Place Langsuan. Black Eye Peas ikväll =) Citera
Hjort Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Är i bangkok nu, bor på Fraser Place Langsuan. Black Eye Peas ikväll =)Ser fram emot ett uppförande av "My Humps" när jag kommer tillbaka. Citera
heltok Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Ser fram emot ett uppförande av "My Humps" när jag kommer tillbaka. du missade när jag framförde den på kings castle III igår.... på tal om humps. detta är bästa versionen imho. Citera
mrdawwe Postad 26 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Hur tycker du motståndet är på party? Är uppe och skottar ibland på NL1000 och motståndet känns nästan sämre än på deras NL400 bord.. Har uppfattat det som sjuuuuuukt vekt o tight. Synd att jag inte har rullen för att spela där regelbundet men vem vet kanske har fått fel uppfattning? Värde på Party.. helt klart! Har än så länge bara lirat NL1000 iofs. Citera
mrdawwe Postad 26 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Nån som kommer vara i Phuket närmaste tiden? Eyedol? Åker ner dit om några dagar. Är lite ovanför Bangkok just nu. Citera
heltok Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Nån som kommer vara i Phuket närmaste tiden? Eyedol? Åker ner dit om några dagar. Är lite ovanför Bangkok just nu. jag drar dit 2nov. Citera
Watoz Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Synd att inte dawwe uppdaterar dagboken nått mer då han KROSSAR nere i Thailand. +$232k på de två senaste dagarna säger en del =). Citera
nicke69 Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Synd att inte dawwe uppdaterar dagboken nått mer då han KROSSAR nere i Thailand. +$232k på de två senaste dagarna säger en del =). vilken sida spelar han på nu Citera
o_x_e_n Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Prima och Party mest....äger sönder:-D Citera
mrghost Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Synd att inte dawwe uppdaterar dagboken nått mer då han KROSSAR nere i Thailand. +$232k på de två senaste dagarna säger en del =). På vilken blindnivå då? Citera
-PK- Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 På vilken blindnivå då? 5/10, det är det mest sjuka.. Citera
RoyleAxe Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 5/10, det är det mest sjuka.. Nä, 25/50 har han gjort mest deg på senaste dagarna... (sett det själv) Citera
Bootliner Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 va?? plussat 232 inköp på 2 dygn?? Citera
-PK- Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Nä, 25/50 har han gjort mest deg på senaste dagarna... (sett det själv) Meh, förstör inte det roliga:roll: Citera
RoyleAxe Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Oops, sorry punkrock Jag kan tillägga att han har ganska bra medrigg av vad jag sett, bra många set mot lättstackade FI´s samt vunna cointoss, men visst har han spelat bra också, inget snack om det! Citera
TheAnalyst Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 spelar 50/100 på prima nu Citera
jonsapelle Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 sick finns detn ågo primaklient man kan kolla utan att vara inloggad? Citera
Recommended Posts