Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

En snygg workaround är att ha en dator igång hemma med ett gratis program från www.logmein.com installerat.

 

Då kommer du åt "din" dator från hela världen.

 

Passar mig perfekt, då jag kan lira alla mina klienter från vilken web-kiosk som helst, och säkrare bara skärmbilden kommer över till tex internetcafét.

 

Laggfritt och bra har jag hört!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liiiiiiiiite tilt när man tycker man är smart och mejlar NETeller och säger att man ska "ut och resa". Nämner såklart inte Thailand. De dröjer en vecka med att höra av sig och när jag redan kommit hit svarar de med att låsa mitt konto utan förvarning, och utan att jag försökt använda det.

 

De ville såklart ha kopior av hela min livshistoria men nämner sen i förbifart att jag eftersom jag redan är utomlands (NÄ ALLVAR) kan skicka in en bild på mitt pass. Fyra dagar sedan jag skickade in det som skulle behövas nu...

Känns som jag fått nog av det äckliga företaget nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tycker du motståndet är på party? Är uppe och skottar ibland på NL1000 och motståndet känns nästan sämre än på deras NL400 bord.. Har uppfattat det som sjuuuuuukt vekt o tight. Synd att jag inte har rullen för att spela där regelbundet :-( men vem vet kanske har fått fel uppfattning?

 

Värde på Party.. helt klart! Har än så länge bara lirat NL1000 iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...