Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

hahaha vad har jag gjort för att förtjäna detta? :D

Det är lite komiskt

Det är lite komiskt

Hrrm Det är lite komiskt

 

Japp tiltade rejält den sessionen ett tag, låg +50k men slutade back 20k. Onödigt värre. Min T7hand är jag inte stolt över Heltok, jag missklickade preflop ofc och såklart måste jag backa upp inköpet pga det. :S

Men det löser sig. Tog som sagt tillbaka det och lite till dagen efter så ingen fara på taket.

Visste inte att hallohallo2 var Cts som som jag förstått är rankad som en av dom absolut vassaste nätgrindarna. Ja det är väl dumt om mitt primära mål är att tjäna snabba pengar att spela mot honom på 25/50 (även om jag faktiskt har bra rulle för att spela där nu)

 

GILLAR dock att spela mot bra spelare emellanåt då jag själv utvecklas.

1. Hur kan jag inte bli bättre av att spela mot världens bästa spelare?

2. Hur kan inte det ge pengar i längden?

3. Det är roligt, älskar utmaningar och att gambla

 

Har gått OTROLIGT bra för mig sista tiden, men har såklart haft tiltsessioner också. Känner hela tiden att jag går framåt och inte bakåt.

 

Jag har lite småfunderingar att börja antingen skriva här igen eller att blogga nån annanstans, får se.

Närmast i planeringen nu ligger EPT Bahams och Aussie millions i januari.

Skriver här emellanåt antar jag :)

gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var ju inte direkt skönspel stundtals. kollade genom händerna från 50/100 som jag datamineade inatt och hittar bland annat dessa:

 

kanske lite fel hand att 4betta och trebarrela ur pos:

 

 

riktigt jävla tunn vb.

 

 

och som jag sa i railen, HU mot cts är väl inte världens bästa table-selection

 

 

 

tyckte innan att ditt spel hade förbättrats mkt i höst/vinter jämfört med i somras, men inatt kändes det som att ditt gamla tiltspel var tillbaka. :-(

 

Du lägger upp mina sämst spelade händer. Hahah Jag trodde vi var kompisar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GILLAR dock att spela mot bra spelare emellanåt då jag själv utvecklas.

1. Hur kan jag inte bli bättre av att spela mot världens bästa spelare?

2. Hur kan inte det ge pengar i längden?

3. Det är roligt, älskar utmaningar och att gambla

 

mjo, du har helt rätt. läs gärna vad chris-bg skriver om varför han möter CTS och hans analys av det hela. de körde ju typ 6k händer eller något med väldigt intressant spel. TLK hade typ sådan tableselection under hela sin karriär, men har är väl rätt unik. ser fram emot den dagen då jag är så överrullad(online och irl) att jag kan kosta på mig att donera några inköp till någon som är bättre än mig själv. är väl för snål för mitt eget bästa....

 

ser upp till dig för att du spelar så mkt och så högt. är själv för lat och för försiktig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjo, du har helt rätt. läs gärna vad chris-bg skriver om varför han möter CTS och hans analys av det hela. de körde ju typ 6k händer eller något med väldigt intressant spel. TLK hade typ sådan tableselection under hela sin karriär, men har är väl rätt unik. ser fram emot den dagen då jag är så överrullad(online och irl) att jag kan kosta på mig att donera några inköp till någon som är bättre än mig själv. är väl för snål för mitt eget bästa....

 

ser upp till dig för att du spelar så mkt och så högt. är själv för lat och för försiktig.

 

:)

 

 

Kollade några stycken av händerna du skickade till mig.. Rätt galet spel. Har själv spelat rätt mkt mot Chris och han är vild som fan. Var hittar man det han skrivit då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...