mr_telefon Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan, jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan, jag ska ta min boll och gå till fotbolls plan. hahahah hoppas du inte har den som "grindlåt" Sjukt störig ju. GL med liret. Citera
krizz Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Känns kallt att kalla folk nollor när en stor del av det man själv skriver är rent trolleri. Blir dessutom direkt pinsamt när den man hoppar på i stort sett har rätt. Kan bara hålla med. Tycker HERO's preflopsyn är väldigt tveksam. Sen när Skumdum slänger ut sig saker som "Men nollan, han får ju in pengarna varje gång han träffar" får mig bara att skratta. Citera
Ariados Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 9To synen är inte alls dålig. Inte HU, på knappen, mot dawwe =) Citera
Lasery Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Håller med föregående talare. Citera
heltok Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 mot dawwe =) dawwe är ju rätt tight preflop. 44/39/3 i stats typ. jämför detta med luzak, ivey o co som spelar 70/55/3 typ. Citera
-PK- Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Men nollan, han får ju in pengarna varje gång han träffar och då leder han typ 99/100. HAHAHA Citera
Skumdum Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 muppar dig rätt hårt preflop så det var väl välförtjänt tycker jag... Ok, det var jag som började... Inte klockrena argument här från min sida direkt kan jag erkänna så här i efterhand, blev lite uppe i varv. Men kära Gilbuert, vem är det som säger att något är fel och något är rätt? Läs ditt eget citat här över. Sen, om man bara vill döma av HH:n så får man ju uppenbarligen in pengarna typ alltid i en trebetad pott om Dawwe ska spela sådär. Så vad är konstigt? Citera
Skumdum Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 syna rr preflop 9to mot kille som du inte lär kunna bluffa i första taget som dessutom inte ens har fullt inköp...wpwpwpwp blir ju kåt av att se ett sånt kasst preflop spel bli kraftigt utdragen lul . Citera
-Gilbuert- Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 att du inte ger dig när du så uppenbart skämt ut dig.. Håll dig till din egen muppdagbok skumDUM Citera
Skumdum Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 att du inte ger dig när du så uppenbart skämt ut dig..Håll dig till din egen muppdagbok skumDUM Du kan inte må bra.. Tror det får räcka så. Citera
jack_the_dipper Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Haha, någonstans har jag en förhoppning om att -Gilbuert- enbart fortsätter nu för att terra skumdum. I så fall är det jävligt skoj. Citera
Skumdum Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Om jag bara visste vad det där "levvlar" betydde hade jag nog försökt använda det. Citera
Appel Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Den här dagboken är fortfarande öppen av anledning att det verkar vara väldigt populärt att fortfarande följa Dawnes spel. Men ge fan i att hacka på varandra, och försök er inte på att torrskämta med varandra över nätet. ALL text går att misstolka, och kommer med garanti även att göras. Så håll er till Dawnes spel annars blir det låsning av tråden. Citera
omduvoresomjag Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Den här dagboken är fortfarande öppen av anledning att det verkar vara väldigt populärt att fortfarande följa Dawnes spel. Men ge fan i att hacka på varandra, och försök er inte på att torrskämta med varandra över nätet. ALL text går att misstolka, och kommer med garanti även att göras. Så håll er till Dawnes spel annars blir det låsning av tråden. Torrskämt över den dubbla felstavningen av db-ägarens nick. Citera
psatiw Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Så håll er till Dawnes spel annars blir det låsning av tråden. Livstidsbanna sisådär 98% av forumets medlemmar är ju en annan väg att gå. Men det kanske skulle ta för lång tid? Citera
mrdawwe Postad 24 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Na-na-now ta-that don't kill me Can only make me stronger Harder, better, faster, stronger Citera
ebisumaru Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 syn pre<<<<<<fold pre<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<4beta pre . Citera
kraclob Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Na-na-now ta-that don't kill meCan only make me stronger Harder, better, faster, stronger Sjukt bra låt att grinda till. Citera
pimpout Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 fiskerispel syna in preflop där vad ni än säger.tror ni han har en total skithand ,4beta istället... Han tror väl endast att dawwe inte har bättre hand på flop. 4 beta pre med 9To känns ju helt lost, då det kan bli dunk med Ax, Kx, whatever. Citera
ulaf Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 syn pre<<<<<<fold pre<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<4beta pre 4bet är alltså överlägset bäst? Citera
Metaddict Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Haha, vad hände? Loooool, someone got pwned Go Dawwe, go! Citera
Zauroman Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Nja, råkade se spelet faktist. Först drar mr Retard ut Dawwe allin efter floppen med sitt öppna stegdrag. Sen så hamnar dom all in igen, Dawwe med JQ och Retard med KK på floppen xxQ, Dawwe drar ut på rivern. Tycker att det känns som att Dawwe vinner när han har turen med sig, men normalt sett är han rätt stor underdog på de lite högre borden. Citera
Recommended Posts