Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

syna rr preflop 9to mot kille som du inte lär kunna bluffa i första taget som dessutom inte ens har fullt inköp...wpwpwpwp

 

blir ju kåt av att se ett sånt kasst preflop spel bli kraftigt utdragen

 

lul

 

Men nollan, han får ju in pengarna varje gång han träffar och då leder han typ 99/100. Och då menar du att han ska folda preflop. Ja, hej hej - bli överkörd av aggro-motståndare utan bluff-stopp. Sluta nu innan du gör bort dig ännu mer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så fold finns inte i ens bra spelares register längre?

man ska syna allt mot lösa aggromotståndare och låta dem ta kommandot..

undra vem som gör bort sig...

 

så du tycker inte du låter honom ta kommandot genom att folda? Intressant... Det handlar inte om att möta "lösa aggromotståndare". Det handlar om att möta MrDawwe som tror att allt över 8 hög är en bra hand. Antingen kör han över dig eller så tar du hans pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så du tycker inte du låter honom ta kommandot genom att folda? Intressant... Det handlar inte om att möta "lösa aggromotståndare". Det handlar om att möta MrDawwe som tror att allt över 8 hög är en bra hand. Antingen kör han över dig eller så tar du hans pengar.

 

syna me 9T famla i mörker försöka fiska in en träff...känns som att det finns bättre lägen att sätta dit dawwe på va?

ok om dawwe haft lite större stack.

nope jag köper inte preflopspelet..

 

jag förstår din linje, konstigt du har noll förståelse för min..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

syna me 9T famla i mörker försöka fiska in en träff...känns som att det finns bättre lägen att sätta dit dawwe på va?

ok om dawwe haft lite större stack.

nope jag köper inte preflopspelet..

 

jag förstår din linje, konstigt du har noll förståelse för min..

 

sluta tilta oss. vi synar 75$ 1/10 av stacken ungefär men det kvittar eftersom vi inte letar efter tvåpar+. Istället stoppar in på alla parträffar eftersom dawwe är helt lost.. Kolla på handne så borde du fatta. Hur mycket folding equity tror du han har när går allin ??? Notera även att han harJ9 och inte AK e.l liknande som har fler outs och kan leda mot ess höga färgdrag mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta tilta oss. vi synar 75$ 1/10 av stacken ungefär men det kvittar eftersom vi inte letar efter tvåpar+. Istället stoppar in på alla parträffar eftersom dawwe är helt lost.. Kolla på handne så borde du fatta. Hur mycket folding equity tror du han har när går allin ??? Notera även att han harJ9 och inte AK e.l liknande som har fler outs och kan leda mot ess höga färgdrag mm.

 

har enbart tagit upp preflopspelet

 

resten e självspelande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fiskerispel syna in preflop där vad ni än säger.

tror ni han har en total skithand ,4beta istället...

 

 

Det är ingen bra taktik att håna när man dessutom har fel... Fundera över det här en liiiiiiten jävla stund till och återkom sen. För det är så korkat så det finns inte... Du kan ju ta den här handen vi diskuterar som exempel, det vore väl lämpligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så är det tack vare såna som du ;)

 

Seriöst, var ju du som började med påhoppen.

 

jag hade iaf bara förlorat 35 i den handen :P

nope det var en viss skumdum som började med sina uttalanden angående syna rr=hög intelligens, folda preflop=låt intelligens.

 

har sagt mitt, blev en höna av en fjäder känns det som hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nollan, han får ju in pengarna varje gång han träffar och då leder han typ 99/100. Och då menar du att han ska folda preflop. Ja, hej hej - bli överkörd av aggro-motståndare utan bluff-stopp. Sluta nu innan du gör bort dig ännu mer...

 

Känns kallt att kalla folk nollor när en stor del av det man själv skriver är rent trolleri. Blir dessutom direkt pinsamt när den man hoppar på i stort sett har rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och i din hjärna blir inte oddsen bra när vi synar 75 för att vinna 1000.........

 

 

asså måste bara lägga mig i diskussionen om 9T synen pre. Självklart behöver man spela tillbaka på dawwe o mixa sitt spel, där syn med 9T kan komma in, men det ska ju abslout inte va nån standard syn som vissa här verkar tro. Sen ska man få in alla pengar vid träff och få handen stå också....man synar knappast för värde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså måste bara lägga mig i diskussionen om 9T synen pre. Självklart behöver man spela tillbaka på dawwe o mixa sitt spel, där syn med 9T kan komma in, men det ska ju abslout inte va nån standard syn som vissa här verkar tro. Sen ska man få in alla pengar vid träff och få handen stå också....man synar knappast för värde

 

måste finnas bättre händer att välja än T9os ><

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns kallt att kalla folk nollor när en stor del av det man själv skriver är rent trolleri. Blir dessutom direkt pinsamt när den man hoppar på i stort sett har rätt.

 

Skriver jag under på. Anledningen att folk förlorar mot dawwe HU är ju att de försöker trolla tillbaka alldeles för mycket och mäta snoppstorlek. Det postade spelet är iaf horribelt i min bok. Även om det är mot dawwe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...