Okok Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Har man dagbok brukar man kommentera sitt spel/resultat. Typ det den är tillför? Även om man backar .. DÖÖÖÖÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 varför skulle han vara gul bara för att han har haft en förlorande dag??herregud.. håller faktikst med okok.många verkas ju glädjas av att han torskar.. mm, håller med...Om detta nedan stämmer så bör han väl vara rätt långt från gulning. . Har tänkt att ta det lugnt med $25/50 nu ett tag iaf. med bara $38k kvar på sajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 DÖÖÖÖÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 säg till när du lirar 10-20 igen så jag får va med o leka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Haha, folk tror på riktigt att han har gulat:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 det beror på att folk tror att rulle = det man har på sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 det beror på att folk tror att rulle = det man har på sajten Precis:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 klart han inte gulat men han har inte rulle för 25-50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 det hade han väl inte nödvändigtvis INNAN den här förlusten heller... man får väl skotta så länge det går bra, och sen när ballongen spricker får man softa några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 förlorade inte dawwe 64k innan den här förlustdagen dessutom? borde kanske ta det lite lugnt me 25/50 nu,galna svängningar i HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 DÖÖÖÖÖ! kall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Förslag till ny rubrik: "MrDawwe från highstakes till lowstakes. Ett löfte." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Förslag till ny rubrik: "MrDawwe från highstakes till lowstakes. Ett löfte." Finns redan en sån dagbok... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 men han e väl back en bit över $100k på 3 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 förlorade inte dawwe 64k innan den här förlustdagen dessutom? borde kanske ta det lite lugnt me 25/50 nu,galna svängningar i HU idag när jag obbade var han som mest +40k men tappa ner och slutade på -27k, men då hade han tydligen gulat sin onlinerulle tidigare på morgonen på 40k.. så för alla intresserade har väl dawwe backat runt 110-140k på 2 dagar, nästan en mille, surt, men han är väl forfarande ormmligt mkt plus på NL5000 sett i ptBB/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 men han e väl back en bit över $100k på 3 dagar? Stämmer men han är ju + strax över $100k på 6 dagar ifall alla siffror stämmer:-) EDIT: Hade ingen aning om att han hade satt in mer pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Hej speltorsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Hej speltorsk. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Kul att ha dagbok när man spelar så högt under ett känt nick. Massa äckliga railbirds som kommer in och vill ha kommentar när han torskat 40k. Hur mår folk? Folk mår tydligen inte bra alls. Nästa TV-succe lär väl vara "Kolla medans vi eldar upp små kattungar som haft det liiiite för bra här i livet". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Folk mår tydligen inte bra alls. Nästa TV-succe lär väl vara "Kolla medans vi eldar upp små kattungar som haft det liiiite för bra här i livet". Hur kan du jämföra en kattunge med mrdawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Hur kan du jämföra en kattunge med mrdawwe? Du gjorde jämförelsen inte jag. Jag pratar om hur folk mår. Mår du bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 skadeglädje är den enda sanna glädjen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Du gjorde jämförelsen inte jag. Jag pratar om hur folk mår. Mår du bra? Jag har aldrig mått bättre! Förstår du hur länge man väntat på monsterbacket? Vilket lyckorus man är i atm alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Du gjorde jämförelsen inte jag. Jag pratar om hur folk mår. Mår du bra? Hihi gud vad häftiga ni alla som spelar "highstakes" är. Ska hålla på och fråga om folk mår bra hela tiden... Tror jag skrattar på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 Hihi gud vad häftiga ni alla som spelar "highstakes" är. Ska hålla på och fråga om folk mår bra hela tiden... Tror jag skrattar på mig.. haha mm getting old Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts