bruce_ Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Fy fan va härligt att läsa! Stort grattis Dawwe! Citera
kerremann Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 när man precis har börjat vänja sig vid dina 20-40k+ så hittar du 100k plusset istället... allt för att förvåna en? grattis! Citera
The Grand Bark Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vadå spela Main, den här dagboken ÄR Main. Snyggo! Citera
b0bb4n Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vore helt sjukt om du inte vann main... Faktiskt. grattis som fan Citera
iraiseyoufold Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 haha följt din dagbok. visste att det skulle komma ! GRATTIS ! keep up the good work Citera
Bifffeno Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 De här var ju de sjukaste jag sett..............GRATTTIS..... Citera
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2007 Faan vad det värmer att läsa de här kommentarerna.. Vet inte riktigt vad jag ska säga, har inte direkt hämtat mig än om man säger så. Kom nyss upp till hotellrummet efter en session på NL300 nere i CGrummet. Det var roligt att spela med VPIP95% och Bluffar 100% Nu är klockan 05 på morgonen och jag ska sova. Har dock ett problem just nu. Jag är pank i Vegas. 900 kr på kontot och har än inte fått tag i nån som kan låna ut till mig ett par dagar, säg gärna till om nån känner sig manad . Väntar på $80k från prima som borde komma imorn eller iaf. i övermorn. Det är 2 st $5kevent som jag vill lira just imorn och i övermorn men utan buyin blir det ju svårt. Vet fortf. inte hur man lägger upp nån graf tyvärr. Har heller inte användt mig av PT de senaste veckorna men det spelar väl ingen roll antar jag. Om nån vill hjälpa mig mig det får den gärna göra det. Funderar på att ta iaf. en dag off online för att smälta det hela. Börjar bli ett ganska kännt fenomen att man backar rakt ut efteråt. (Typ pga att man blir tiltad på att det inte går lika bra). Main event ska såklart liras. Det var ju ändå från början the main reason att åka hit i år även om allt runt omkring med är underbart. Funderar även på Bellagio Cup-finalen $10k ifall jag misslyckas första dagen i main (dom krockar). Tack igen för alla värmande kommentarer! Tjing Citera
Bodinarn Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Ojojoj. Har sagt det förut men säger det igen, HELT ok dagsplus=) Citera
Bluwajt Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Sjukaste dawwe, först miljonen och sen detta. Stort, stort grattis! Citera
DaPine87 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 fyfan vad najs dawwe, sitter med gåshud här nu Citera
Djens Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Shit, alla låter förvånade, det var ju väntat Citera
XaaL Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Sjukt grymt jobbat GRATTIS! Men tycker VERKLIGEN att du borde considra det som står i följande quoten . För även om jag aldrig har plussat som du så har jag även under nån stor plussessioner (kanske några irad) helt tappat respekt för pengarna när de bara har flugit in på kontot! Känns om läge och ta ett break några/någon dag? Även om du är glödhet blir de svårt att respektera motståndet samt vinsterna efter en sådan rush kan ja tänka mig. Citera
SouthEast Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Endast en expert klarar det enkla med lätthet... dawwe = expert Citera
MORR_o.O Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Tog det 1 år till miljonen och sedan 1 dag att vinna till 1.7 miljoner? :shock: Ruggigt nice dawwe. Hoppas du klonkar på någon turnering nu också! Det vore ju gräddet på moset (ganska mycket grädde). Citera
Recommended Posts