jocke777 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis, fan du inspirerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis till miljonen!!!!! Hoppas det håller i sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Hatten av.. Wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coltla Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis! Har en bit kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis... Du förtjänar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Shit dawwe! Två hela sidor UTAN hat trots uppvisat bra resultat. Bara det är ju värt att fira för fan. Stort grattis. Som någon annan sa så känns det lite inspirerande alltså. Bättra på miljonen lite nu så du får vara miljonär ett tag till. Hehe. Cheers, Kristoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MORR_o.O Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Grattis! ska du fortsätta grinda med allt inne på rullen eller blire en bil snart mån tro?! (eller du kanske redan har en bil vad vet jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Skulle gärna höra din åsikt i denna hand Dawwe. Du har antagligen lirat mot Fi någon gång. http://pokerforum.nu/forum/texas-no-limit-cashgame-mid-highstakes/37942-nl600-hu-valuebet-eller-inte-200bb-stacks.html#post710230 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 3 Juli , 2007 Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Har du en miljon i bankrulle eller haru du sammalagt vunnit 1 miljon kroner? Grattis iaf:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2007 Vaknade nu och har ganska bråttom iväg till det tredje $2,5keventet på Bellagio. Tack så jättemycket till alla som följt mig och tack för alla grattis. Vet inte exakt hur lång tid det tog men ca 2 år. Nu har jag en mijon kronor (allt är inte bankrulle). Det är en summa som jag knappt kunde drömma om för ett tag sen. Den viktigaste faktorn är viljan och att jag hela tiden trott på mig själv och ignorerat vad som sagts av jantelagen och alla efterföljare. tjoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 grattis dawwe! undrar när du blev bahtmiljonär? hur länge tog de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Skulle gärna höra din åsikt i denna hand Dawwe. Du har antagligen lirat mot Fi någon gång. http://pokerforum.nu/forum/texas-no-limit-cashgame-mid-highstakes/37942-nl600-hu-valuebet-eller-inte-200bb-stacks.html#post710230 Har inte lirat mot han vad jag vet. JT är ju långt irfån omöjlig i mina ögen, även tvåpar med Ax. Du är nog ändå fast i handen skulle jag vilja säga men vad vet jag. Ingen expert på att analysera händer direkt. (hade nog bettat floppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Nu äre lir! Jag ska plussa 50kn idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Grattis till att du lyckats nå din "dröm". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Jag har just nu $28k på ett bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 +$29k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Jag har just nu $40k på ett bord . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Ser stabilt ut ikväll, känns bra när man ska se om du är inne och du sitter med 40k på hu bordet:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 detta är ju helt sjukt suttit railat lite killen verkar tiltad nu me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Nu börjar det ju bli tragiskt... Det kan inte vara kul att vakna i morgon och inse att man spelat bort Bjuråkers samlade tillgångar. Ibland undrar man verkligen hur folk tänker. Han har ju noll chans att komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 var tvungen o titta förbi bordet. 50k.. kul o nå miljonen o sen dra in 300k till samma dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 52k på bordet +$36 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 0-1 miljon ett halvår? 1-2 miljoner 1 vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 spelas det fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts