killerwolf Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Spelet kan ju desutom Dawwe, det har han minsan visat !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 jasså?? det tror jag inte!! jag har nog railat mrdawwe mäst av alla här, och jag ska berättat något för din dig noob. Han är KUNG!! Att du bara för att du inte inser detta så ska du inte komma och säga att jag är trög!!! jag hör hällre hemma i en hundbajspåse än i en bajjamajja som du!!!LOL du är hur många personer som hälsts bajs. bajskoven borde vara ditt nick;) ÄGD Och jag har lirat mot dawwe så många ggr o vet att han e fisk Jaha de tog ett tag innan jag hajja att du va ironisk Ibland e jag bra efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 vissa månader rushar man, vissa måste man kunna spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Skönt hur en spelskadad kille som "Jessica" försöker läxa upp någon annan när det kommer till riskaversion. Hey! - Det är COACH Jessica - och Mr Coach Jessica för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Chillout med det preprepubertala persongreppen nu, mrdawwe må röra upp era känslor men ta ut dem på pokerborden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Skönt hur en spelskadad kille som "Jessica" försöker läxa upp någon annan när det kommer till riskaversion. Ditt xxxx XXXXXX (editerat av appel), jag försöker inte läxa upp någon utan försöker bara förklarade att jag o david har vissa saker gemensamt.. David kanske borde casha ut en del pengar och ha LITE pengar på sajten och därigenom bygga upp o cacha ut.. klassiska hela BR'n på sidan grindet passar inte alla... Men det kanske inte hans alls borde.. Jag har ingen aning, kommer dock med konstruktiva tankar istället för att megahylla eller totaldissa honom som de flesta andra gör här. Dessutom vill att jag det skall gå bra för honom eftersom han är polare till en bra polare till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Skönt hur en spelskadad kille som "Jessica" försöker läxa upp någon annan när det kommer till riskaversion. haha. du måste fått mkt spö genom åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 eryuwfuisxiojo eq2kwd sxc'l 3wqesdcx c xs jag är nog lika tiltad som mrdawwe just nu. I must be. Mrdawwe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Skönt hur en spelskadad kille som "Jessica" försöker läxa upp någon annan när det kommer till riskaversion. PRICELESS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 iförsig så påpekade Jessica tydligt i sitt inlägg att han själv aldrig klarade av att spela med BR krav... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Dags för lite positivitet i denna trista dagbok tycker jag! Jag har 6 raka minusdagar i baken. Med lite förberedelser och lite nya småmål uppsatta kunde det bara inte bli en 7:e (kvällen är inte slut än iofs.). Har lirat NL600 nu 2 timmar som jag bestämde innan att jag skulle göra (orkar inte dra alla regler för tillfället då jag ska dra ut ett varv i spåret) I alla fall +$SEXTUSEN och kvällen är inte slut än iofs. Kanske till och med kliver upp på NL800 ikväll, har knapp rulle för det.. C yall :lol: Nej jag är inte hög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 gw sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 gött nice stack sir ^^ kul o se plusset komma, lirat HU eller 6max? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Ty Ty Hade hela tiden 4-5 6max uppe och ett HU-bord uppe (vann det mesta HU) Nu är det dags igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Vilken sajt lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Kanske till och med kliver upp på NL800 ikväll, har knapp rulle för det.. Så jävla bra:-D , Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Vilken sajt lirar du på? Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Gaaah tappade mot slutet, spelade klantigt i några stora potter, framförallt en. +$4400 för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 såg att du tappade en del mot groi eller vem det nu var.. några intressanta HH's? btw hur tänker du i ett läge som detta?, du kanske lirat mot BlirRik någon gång ? ** Game ID 1449239363 starting - 2007-06-18 14:55:18 ** Arti [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money - FISH_GO_MOO sitting in seat 1 with $1392.00 - BlirRik sitting in seat 2 with $771.00 [Dealer] BlirRik posted the small blind - $3.00 FISH_GO_MOO posted the big blind - $6.00 ** Dealing card to FISH_GO_MOO: , BlirRik raised - $21.00 FISH_GO_MOO raised - $66.00 BlirRik called - $66.00 ** Dealing the flop: , , FISH_GO_MOO bet - $110.00 BlirRik went all-in - $708.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Efter det jag sett av BlirRik när jag spelat mot honom på 6-mannaborden så instasynar jag den där handen alla dagar i veckan:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 såg att du tappade en del mot groi eller vem det nu var.. några intressanta HH's? btw hur tänker du i ett läge som detta?, du kanske lirat mot BlirRik någon gång ? ** Game ID 1449239363 starting - 2007-06-18 14:55:18 ** Arti [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money - FISH_GO_MOO sitting in seat 1 with $1392.00 - BlirRik sitting in seat 2 with $771.00 [Dealer] BlirRik posted the small blind - $3.00 FISH_GO_MOO posted the big blind - $6.00 ** Dealing card to FISH_GO_MOO: , BlirRik raised - $21.00 FISH_GO_MOO raised - $66.00 BlirRik called - $66.00 ** Dealing the flop: , , FISH_GO_MOO bet - $110.00 BlirRik went all-in - $708.00 jag har svårt att se hur man ska kunna folda här i HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 baserat på det jag spelat mot BlirRik HU så verkar han vara vara allmänt okej spelare, största bristen han har är väl att han bluffar när han inte kan ha något lite för mycket, vilket förvisso kanske inte är relevant i denna handen. synar varje dag i veckan med AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts