Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Tack ska ni ha! :)

Funderar på om jag ska spela main eller inte. Känner att rullen behöver vara lite större för det men det blir ju en hel del poker innan det eventet så vad som helst kan hända.

Sitter just nu i Kista och tänkte övernatta här. Planet går 09.10 imorgon. 6-handed-eventet som är ett 3dagarsevent startar på torsdag 28e.

Nu tänkte jag sätta igång att lira lite cashgame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske blir Main Event ändå ;)

Nu sitter du förmodligen på planet någonstans västerut vid den här tiden kanske. Hoppas ni inte suger in en fågel i motorn så att den exlpoderar som det gjorde sist jag flög jumbojet... för sista gången.

GL och forsätt skriv dagbok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske blir Main Event ändå ;)

Nu sitter du förmodligen på planet någonstans västerut vid den här tiden kanske. Hoppas ni inte suger in en fågel i motorn så att den exlpoderar som det gjorde sist jag flög jumbojet... för sista gången.

GL och forsätt skriv dagbok!

 

läskigt, va hände med planet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läskigt, va hände med planet?

 

Vi fick släppa ut typ 100 ton bensin över havet så att vi kunde landa, planet är för tungt när det är nytankat. Sen när vi landade så var det en massa brandbilar och sånt som åkte bredvid oss hela tiden. Det gick ju bra till slut men lite läskigt när man tittar ut genom fönstret och ser en 5 meter lång eldsvåda efter motorn närmast fönstret. Kände tom värmen mot ansiktet. Kan erkänna att jag sitter som på nålar varje gång jag flyger sen dess men oddsen att det ska hända två gånger är typ som att floppa royal två gånger i rad.

P.S. Någon som vart med om det? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på hotellet nu, Wynn, det överlägset finaste hotell jag bott på. Ska precis sova, är helt dödstrött efter allt flygande osv. Hann med 30 min livespel förut iaf. NL500 och plussade $600. Sjukt nöjd då jag tydligen inte kunde ta ut mer än $1000 ur bankomaten. :shock:

Han annars inte en dollar på fickan, tänkte ju inte jag på att ta med mig :-P

Imorn blir det swimmingpool och spat känns inte heller långt borta. Framåt kvällen kan det nog bli en del livecashgame. Har hört att det är sjukt bra värde. Får se om det även kan bli lite onlinegrind. Är rätt sugen på det även fast jag är här faktiskt. Beror väl på att det gått så bra på sistone.

I förrgår slutade jag på +$11000 igen (2 dagar irad alltså :D)

Var inblandad i 3 st $11-12k potter på NL1000HU. Det är inte ofta det händer.. hehe

Slut för idag tack för idag. Nu ska jag däcka..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...