mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Spelar ingen roll vad ni säger, ikväll ska jag KROSSA primas cashgame! Citera
Pokershark Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 En annan bor i en liten etta centralt för drygt 1300kr i mån. Slå det om ni kan! Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 NUUUUUUUU!! 22.15 Ststus +-0 Citera
sorkenkk Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 En annan bor i en liten etta centralt för drygt 1300kr i mån. Slå det om ni kan! Visa bilder då. Citera
stoffe83 Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Bara 11K? Gå förbi här! Kaffet klart! Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 22.40 Status +$3k. Snart kross på NL1000. Citera
killerwolf Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 heh, den där 2+2 sågningen är inte så mkt att reagera över, killen som skrev det är ju en aningen bitter efter att han gulade för x antal år sen och inte har lyckats komma in i matchen än typ... (första tråden) Citera
Pokershark Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Visa bilder då. Öh på vadå? Men du borde väl kunna hitta billigt boende i hällefors! Har för mig att hälften av lägenheterna stod tomma sist jag var där. Citera
stoffe83 Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 En annan bor i en liten etta centralt för drygt 1300kr i mån. Slå det om ni kan! Etta i Norrköping på 46 kvadrat för 1265:- Citera
Pokershark Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Etta i Norrköping på 46 kvadrat för 1265:- Sjukt! Citera
Pokershark Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 23.00Status +$4k !!! Kanon! Kämpa på så når du snart $11k! Citera
thefman Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 heh,den där 2+2 sågningen är inte så mkt att reagera över, killen som skrev det är ju en aningen bitter efter att han gulade för x antal år sen och inte har lyckats komma in i matchen än typ... (första tråden) Lust att posta länkar? Är det killen som var under 18 och hade typ 50k händer spikrakt ner? Citera
striker Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Holy shit vilken syn mot The_swede! Raila dig för första gången och såg direkt den där potten du syna med par i sexor.. Alltså det var ju sjukt! Hur tänker du i den handen!? Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Holy shit vilken syn mot The_swede! Raila dig för första gången och såg direkt den där potten du syna med par i sexor.. Alltså det var ju sjukt! Hur tänker du i den handen!? Tilt typ Hade väl tur antar jag Citera
danielhoch1 Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Efter allt snack om din spelstil så var jag tvungen att raila lite, en del de syner du gör är hur man än vrider och vänder på det helt sjuka och jag kan verkligen inte förstå dem. Motståndare som checkraisar dig på flop o sen skjuter på turn och river och du synar med en hand som man inte kan se som annat än slagen. Skulle verkligen vilja förstå hur du tänker när du spelar. Själv får jag uppfattningen att du är en ordentlig synstation som har omöjligt att släppa en hand även om allt logiskt tänkande sägar att du borde lägga den. Men det verkar ju funka, så hursomhelst lycka till. Citera
kfluffie Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Hur tänker du i den handen!? "As the slot maching I am I have to call" /MrDawwe vid pokerborden =) Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 "As the slot maching I am I have to call"/MrDawwe vid pokerborden =) Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Efter allt snack om din spelstil så var jag tvungen att raila lite, en del de syner du gör är hur man än vrider och vänder på det helt sjuka och jag kan verkligen inte förstå dem. Motståndare som checkraisar dig på flop o sen skjuter på turn och river och du synar med en hand som man inte kan se som annat än slagen. Skulle verkligen vilja förstå hur du tänker när du spelar. Själv får jag uppfattningen att du är en ordentlig synstation som har omöjligt att släppa en hand även om allt logiskt tänkande sägar att du borde lägga den. Men det verkar ju funka, så hursomhelst lycka till. Jag har allt mina anledningar. Tack så mkt! Citera
Recommended Posts