Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Det gick bra idag ser jag... det verkar sannerligen som det här med att gå in i underläge är något av en sport för dig, och du fixar det verkligen! Det är magiskt vilka flytningar jag sett idag från din sida. Jag lirar gärna mer med dig, gärna HU. Skriv här om du är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag faktiskt besviken dawwe.

satt och kollade när du spelade och undrar verkligen vad du muckar när ni blir allin, allin och ännu mer allin och dom visar upp TPGK etc.

 

speciellt en av de sista händerna mot Roberi när du 3 betar med KK och flop är A hög, han antingen checkraisar dig allin, eller bara pushar efter ditt bet och du synade med dina KK iaf, fulla inköp.

 

Tycker gott och väl du kunde stannat kvar på NL 800 när du gjorde väldigt bra ifrån dig där, istället för att springa upp på NL 1000 när du passerar rullekravet med en marginal på $100 eller dylikt.

 

Sakta ner på girigheten, varför inte bara sluta på topp en gång i livet, att göra $9,000 på en kväll på NL 800 är nog mer än många kan drömma om. Jag hade iaf somnat med ett leende på läpparna om jag plockat ~10 inköp.

 

Håller med fullständigt.

 

Funderat på att mixa upp det lite och spela otroligt TAG? Du lär ju få betalt som fan efter det här imagebyggandet.

 

Eller så säljer du ditt primanick till någon highstakeslirare som kan sätta sig på HU 200/400 och mosa med din image.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är vad som står. :lol:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Is muckem a fish?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

he's about the same level as MrDavve on party

 

lol att jämföra med CTS... Om du skaffar bättre tabletalk skulle jag kunna sträcka mig till en jämförelse med Mike Matusow

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist med det stora backet dawwe, men du kommer tillbaka som alltid..

Dock tycker jag du ska hålla dig lite i skinnet den här gången.. Hoppa inte upp i nivå så fort du har rulle för det.. Och som i förrgår när du som bäst var 9k plus, varför inte kliva och vara supernöjd med att ha plussat över 10 inköp?

 

Jag tror stenhårt på att du kommer tillbaka och med lite mer diciplin så kommer de gå skitbra i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför slösa bort en sån talang du har för spelet genom helt apkass moneymanagement?!

 

Du kan ju slå nivån i fråga. Skärp till dig nu, ta dig i kragen och låt inte din talang gå till spillo och bli lidande p.g.a. ditt humör och omdöme!

 

Låt det tar den tid den tar men lira ihop så du har 100 inköp till nivån du lirar på (NL $600, eller NL $800). Efter det cashar du ut allt utan säg $10k Dessa $10k kan du sedan skotta med om du känner att du vill prova vingarna (vilket jag vet att du vill). Går det åt h-vete så grajndar du ihop de där $10k igen för att sedan ta ett nytt skott. På detta sätt är din rulle stabil/säkrad samt att du någon gång kommer lyckas göra något av de där $10k eftersom jag har sett dig göra sjuka pengar av "lite" dollar på kort tid innan.

 

/draft

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så bara slutar ni spekulera och låter dawwe berätta själv när han känner för det.

 

OCh att han skulle gula lär inte finnas på denna jord då han lär ha pengar utanför sina nätrullar.

 

bland annat en merca med nytt ljudsystem =) Lär väl duga för NL200 iaf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför menar du att han inte skulle ha klivit av vid 5k då? För att nedåtkurvan kommer vid 9k? ;)

 

;-) Klart han kan kliva tidigare, men så länge han inte torskar en pott så e de väl bara att köra :-D Men sen om de kommer en smäll, spelar väl ingen roll om det är vid 5k eller 9k så kan det ju vara en bra idé att kliva om han börjar känna sig lite varm i kläderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndagens resultat slutade tyvärr minus. -$3000 (inkl. $1400 turneringar)

Beror ju bara på ren klan tighet. Jag visste att jag inte spelade bra och ändå fortsatte jag tiltad och helt varm i kroppen.

Jag jobbar på detta, tro mig.

Orkade verkligen inte skriva nåt i dagboken efter sessionen, mådde riktigt kasst. Fram tills nu har jag inte heller tittat in i dagboken och det har varit väldigt skönt med en paus från det (står ju bl.a. en hel del negativ smörja då och då).

Nu känner jag mig bra och har inga problem med att ha backat $14k på 2 dagar. Jag tänker mer på resultatet de senaste 2 veckorna (sedan första pausen) +$16k.

Har inte bestämt hur jag ska köra på nu riktigt, NL800 kanske, när pokerpausen är slut imorn (möjligen 00.00 inatt).

 

Ang. "headsuputmaningarna" tackar jag nej tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry om jag inte svarar på alla inlägg utförligt, men så ni vet så läser jag dom och tar in det jag kan.

Har inte all tid i världen och det är så mkt som har skrivits 2-3 gånger om i dagboken osv.

Missförstå inte, jag uppskattar verkligen inlägg och synpunkter på mitt spel MM och allt rörande pokern. :)

En annan sak som är positiv är ju att det ofta blir en intressant diskution UTAN att jag är med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...