iwer Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Grymt kul att se Dawwe! Stå på dig hårt i Vegas om du drar dit och hitta storklonken även där Citera
Alow Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Äntligen säger jag bara, stort grattis!! Citera
gEeWhiZm8 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 grattis, sjalv har man bara 2 och ett halvt år kvar tills man ens kan börja försöka kvala dit Citera
ImSoNasty Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 WSOPWSOPWSOPWSOPWSOPWSOPWSOPWSOPUnderbar turneringssöndag!! Tror faktiskt utan att överdriva att jag redan lagt inköpet på satteliter. Grattis Micke!! déjà vu(?) Citera
stoffe83 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 STORT STORT GRATTIS!!!!!!!!! Fan va du va värd detta efter allt slit! Kör över dom i Vegas nu!!! Citera
mrdawwe Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Tack! Rullen har inte varit lägre än såhär på 4-5 månader så ett Wsoppaket betyder en hel del.. Vaknade nu klockan 01 på natten.. gick och la mig på eftermiddagen och skulle ta en 20min powernap, men ingen väckte mig som utlovat förrän efter 3-4 timmar så jag blev förbannad och sov till nu (10-12h) Ensam vaken och funderar på om det ska bli grind eller mer sömn nu hmmmm Mitt mål var ju att vända på dygnet... Är dessutom fest imorn kväll, hur orka? Citera
Verner18 Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 WSOPWSOPWSOPWSOPWSOPWSOPWSOPWSOPUnderbar turneringssöndag!! Tror faktiskt utan att överdriva att jag redan lagt inköpet på satteliter. Grattis Micke!! Grattis man, riktigt bra jobbat. kändes najs hade bara spelat 2 tidigare, en där jag blev bustad av gdaily i headsupen, så känns skönt att dinga paket tidigt. stars är enda sidan man kan fortsätta spela wsop sateliter på om man redan har paket va, och byta ett nytt paket mot W$? Citera
mrdawwe Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Grind det blir! Ty Maxwell! Hmm vet inte.. men såg iaf. att man inte behövde köpa in till Wsop om man inte ville. Ska absolut köpa in mig men kan man inte få några riktiga $ alltså!? 3 satteliter är snyggt jobbat btw Citera
pherlo Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Jo, visst får man riktiga dollar. När du klonkat ett paket får du pengar för inköpet insatta på starskontot och sen finns det inget krav på att du verkligen köper in dig på WSOP. Det är helt upp till dig. Citera
Bootliner Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Så de vill inte att man spelar i Stars (party?) kläder eller nåt liknande då heller? Citera
two_aces Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Så de vill inte att man spelar i Stars (party?) kläder eller nåt liknande då heller? de har separata deal för det, spelar man i deras kläder får man hotell plus en del annat, tror de har bonus också beroende på hur långt man går. Citera
NoiSoli* Postad 7 April , 2008 Rapport Postad 7 April , 2008 Stooooooooooooort GRATTIS Dawwwwee :D Citera
mrdawwe Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 de har separata deal för det, spelar man i deras kläder får man hotell plus en del annat, tror de har bonus också beroende på hur långt man går. Tror jag kommer att köra på det.. Är Palms ett bra hotell, tror det var hotellet som skulle gälla? Citera
mrdawwe Postad 7 April , 2008 Författare Rapport Postad 7 April , 2008 Grind på Party, tog en liten paus nu efter att ha jobbat upp 6 fina inköp på några timmar för att sen tappa till -1 på 10 min.............. 20 längder i poolen nu sen ska jag påt igen! Citera
mrdawwe Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Postad 8 April , 2008 Tar tag i det igen.. cg på party + 4 turrar, $100rebuyen och Nightly hundred på stars och $65k o $200kn ($1k buyin) Citera
Recommended Posts