JensNi Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 gilalr inte han längre, alltså de svängningarna han har:/ Först upp 43k och sen nästa session ner 29k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Dawwe får försöka lära sig att leva med smärtan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Na-na-now ta-that don't kill meCan only make me stronger Harder, better, faster, stronger Sjukt bra låt att grinda till. nu ska vi inte överdriva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Såg honom lira för två dagar sen. Då satt han med stackar på över 20k $ på två 40$ bord... Han måste ju göra nåt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannekev Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Såg honom lira för två dagar sen. Då satt han med stackar på över 20k $ på två 40$ bord... Han måste ju göra nåt rätt. Och något fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zauroman Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Såg honom lira för två dagar sen. Då satt han med stackar på över 20k $ på två 40$ bord... Han måste ju göra nåt rätt. Jodå, men ibland har han reloadad sjukt många gånger oxå. Antar att Dawwe är VLAG, very loose... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Någon som sett han spela igår/inatt? Såg då han satt ner med 40 000$ igår (visserligen sit out) på NL 200/400 och för cirka 30 min blev han sit out på NL400 eftersom han hade alla pengarna på ett annat NL400 bord (cirka 2000$). Så han har alltså tappat minst 38k$ senaste 24h?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 http://www.wpbet.com/bank-start.asp?visituserid=773 där kan ni följa han... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Någon som sett han spela igår/inatt? Såg då han satt ner med 40 000$ igår (visserligen sit out) på NL 200/400 och för cirka 30 min blev han sit out på NL400 eftersom han hade alla pengarna på ett annat NL400 bord (cirka 2000$). Så han har alltså tappat minst 38k$ senaste 24h?! Det där är ju bara ren spekulation. Vi har ju ingen aning om han har tagit ut en massa pengar eller liknande. Tack för länken btw, trist att han är tillbaka på 3/6$. Det är ju på de höga borden man vill se honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2007 Baby youre makin it harder better faster stronger, uh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Spelade två headsupmatcher mot Dawwe som han tog hem. Grabben gamblar lite emellanåt och synar som underdog, men överlag tyckte jag att han spelade väldigt bra, och har svårt att förstå all kritik. Tyckte han hade bra förståelse för spelet och var duktig på att lukta till sig svaghet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Spelade två headsupmatcher mot Dawwe som han tog hem. Grabben gamblar lite emellanåt och synar som underdog, men överlag tyckte jag att han spelade väldigt bra, och har svårt att förstå all kritik. Tyckte han hade bra förståelse för spelet och var duktig på att lukta till sig svaghet. Jag railade den ena matchen lite och det var en hand jag hade ganska roligt åt efteråt. Dawwe bettade varje gata, du synade ner till river där du valde att folda, du skrev i chatten något i stil med "You feel empty, but i am empty too", och sedan "I had 1000 draws". jag kikade på brädet och kom fram till att EXAKT varenda drag fylldes på river:-D Skrattade gott i min ensamhet;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Jag railade den ena matchen lite och det var en hand jag hade ganska roligt åt efteråt. Dawwe bettade varje gata, du synade ner till river där du valde att folda, du skrev i chatten något i stil med "You feel empty, but i am empty too", och sedan "I had 1000 draws". jag kikade på brädet och kom fram till att EXAKT varenda drag fylldes på river:-D Skrattade gott i min ensamhet;-) åt eller med tequila? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 åt eller med tequila? hmm, åt tror jag;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 jag kikade på brädet och kom fram till att EXAKT varenda drag fylldes på river:-D Skrattade gott i min ensamhet;-) Han drog ju på paret och missade. Är det så svårt att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Hahahahah punkrock din jävel. Nej jag hade nåt som kunde bli nåt har jag för mig men huvudtanken var o bluffa hem det när han väl drog ner på tempot, men icke sa nicke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 16 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2007 Hahahahah punkrock din jävel. Nej jag hade nåt som kunde bli nåt har jag för mig men huvudtanken var o bluffa hem det när han väl drog ner på tempot, men icke sa nicke Den gubben gick inte! Hehe gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2007 Hälften går till frugan och hälften till aktierna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Hälften går till frugan och hälften till aktierna! Full? Du ring mig btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2007 Dawwe mot seger!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 9 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2007 Grattis till en nice placering i Baden!! Snygg LD med QQ oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 10 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Tack tack! Vaknade nu och känner mig väl inte direkt återhämtad men detär bara att bita ihop. Kommer nog lägga in handen som jag åkte på för skojs skull med framöver. Rätt intressant/svår. Lär mig verkligen jättemycket att att spela dessa event. ITM nu i 2 st av 4 EPTs och nästan bubblan i de andra 2 (35a när 32 var ITM i London och 86a när 56 var ITM i Barcelona). Vet att klonken snart kommer. Blir dock Thai nu i ca ett halvår så åker nog inte tillbaka till Europa och spelar under tiden, kanske. Siktar på Aussie Millions och Bahamas i januari. Sen är det Monte Carlo i april man får se fram emot. Frukost nu! Cya! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Grattis till €30k! =) Tycker du får återuppta dagboksskrivandet :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Yeah, bra jobbat i Baden! Lär säkert ses nån gång i Thailand om du är på väg ner. Var har du tänkt hålla hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Grattis till €30k! =) Tycker du får återuppta dagboksskrivandet :] Instämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts