Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.

Recommended Posts

• 4 months later...
Postad
Kanke på de höga bord han tenderar att dyka upp på titt som tätt. Men han har ju spelat in bra med deg under ganksa lång period så vinnande lär han va :-)

bumpbump.

Nae det är inte han iaf.

..men lite action här vore fan guld ;)

• 2 months later...
Postad
HAHAHA, vem fan spelar in ett 50fo finalbord utan att se korten:lol:

3955 views:shock:

lol, fattade det som att det var någon baller som hade tejpat över sina hålkort annette style men riktigt så bra var det ju inte.. haha

Postad
Hoppades på comeback, vad besviken man blev.

Btw är det någon annan än Roots som kommenterar eller pratar han om sig själv i tredje person?

Slutet förtäljer att det är hans kompis som, när Roots åker ut, ska säga wp till honom på msn/dylikt.

• 5 months later...
Postad
jag blev så jävla glad då jag såg denna db på dagbokslistan..... så ägd jag blev då det var en smygbump av en skejtande skelefteå tattare!!!!

:( :( :(

Jag skatear ej. Jag är ej tattare. Det luktar skit i din stad. Ni är ett av våra farmarlag i hockey. :-D

mr davve VAKNA! vi är minst 100.000 pers som ivrigt väntar på din comeback... du skulle förmodligen bli populärare än IPHONE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postad
MrDawwe krossar! Han har ändrat spelstil och spelar mer explo nu än hans tidigare GTO tänk. Verkar funka rätt bra

Nice!

• 3 weeks later...