Pepperpum Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Tränat har jag gjort i stort sett hela mitt liv, men ingen styrka utan i princip bara kondition. Det är väl bara att fortsätta med det. 180cm och 70kg låter fullt normalt och det är ungefär där många ligger som tränar konditionsidrott. Det är väl kanske tveksamt om överdrivet fet mat är någon bra lösning som många här föreslår. Ta en titt i uppladdningen istället. Jomenvisst fortsätter jag att träna kondition, man vill väl inte få tjurnacke , men innan jag började med styrketräning som komplement vägde jag inte 70 kg. Jag vägde snarare 60, vilket inte är helt bra. Citera
klagge86 Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Ät massor med proteiner.. Kör lite kreatin på det... Ät var 3:e timme.. Sen pumpar du MAX-OT. dvs. 4-6 reppare.. Sök på MAX-OT på google... Självfallet ska du köra grndstyrkeprogram innan om du inte är van skrotlyftare.. Går du inte upp i vikt av detta heter jag klonkmaster. Citera
Sylwester Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Postad 23 November , 2006 Varför ska du gå upp i vikt för? Tja, av flera orsaker egentligen. 1. Bra för handbollen. 2. Känns som att kläder skulle sitta bättre etc. 3. Känner mig gänglig, skulle vara skönt att vara lite stadigare. För att nämna några... Citera
Sylwester Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Postad 23 November , 2006 fråga jennez... När ska ni sluta kivas? Citera
Recommended Posts