Gå till innehåll

Bästa resp. sämsta pokernätverken?


Bluffaren

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

där har du väl även skatt på vinsten vilket kan skapa viss oro ifall man inte betalar den.

 

Och om man betalar den enligt gällande regler så skapar det ruin.....

 

Sämst: Alla skattebelagda sajter

 

Bäst: Fortfarande PP, tror jag. Alltjämt gott om dåliga spelare. Även om det är svårare att hitta bra bord på medelhöga till höga nivåer efter att amrisarna försvann så är det lättare än på andra skattefria nät, plus att klienten är trevlig och utbetalningar smidiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

där har du väl även skatt på vinsten vilket kan skapa viss oro ifall man inte betalar den.

 

Och om man betalar den enligt gällande regler så skapar det ruin.....

 

Sämst: Alla skattebelagda sajter

 

Bäst: Fortfarande PP, tror jag. Alltjämt gott om dåliga spelare. Även om det är svårare att hitta bra bord på medelhöga till höga nivåer efter att amrisarna försvann så är det lättare än på andra skattefria nät, plus att klienten är trevlig och utbetalningar smidiga.

En sak jag inte kan förstå med Party Poker (som väl fortfarande är störst?) är att trots alla de ofattbara vinster spelbolaget har gjort så skiter de i att deras grafik fortfarande suger. Det vore ju så enkelt att bara betala någon skicklig konstnär för att göra en elegantare bakgrund med finare färger samt mer realistiska figurer runt borden. Istället tänker de idioterna att vi drar ju folk ändå. Men faktum är att jag till stor del tröttnade på dem just p g a den smaklöst trista grafiken. Denna kritik gäller för övrigt en hel del andra pokersiter. Poker.com är enligt min mening den site som kommer närmast betydelsen av ordet elegans (med hänvisning till bak-grunden) men markerna ser tyvärr billiga ut. Jag uppskattar primanätverket för att de i text visar om man har fått in stege och annat så att man inte missar något viktigt. Grafiken är dock inte mycket att hurra för på någon av siterna. Visst jag gnäller men hur kan de vara så osmarta att de praktiskt taget skiter i det yttre intrycket trots vikten av konkurrenskraft??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor:

 

Plusvärden:

1) EU-sajt

2) Ej stöd för PT/PO och liknande

3) Frekventa reloadbonusar

4) Fyrfärgskortlek

5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG)

 

Minusvärden:

A) Rakeback (jämför med 3 ovan)

B) Sharkscope och liknande sajter trackar den.

 

Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor:

 

Plusvärden:

1) EU-sajt

2) Ej stöd för PT/PO och liknande

3) Frekventa reloadbonusar

4) Fyrfärgskortlek

5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG)

 

Minusvärden:

A) Rakeback (jämför med 3 ovan)

B) Sharkscope och liknande sajter trackar den.

 

Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste.

Tack för initiativet. Personligen tycker jag att även Grafik borde finnas med som en punkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor:

 

Plusvärden:

1) EU-sajt

2) Ej stöd för PT/PO och liknande

3) Frekventa reloadbonusar

4) Fyrfärgskortlek

5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG)

 

Minusvärden:

A) Rakeback (jämför med 3 ovan)

B) Sharkscope och liknande sajter trackar den.

 

Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste.

Tack för initiativet. Personligen tycker jag att även Grafik borde finnas med som en punkt :)

 

På många sidor kan du ju byta ut grafiken genom sk mods.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor:

 

Plusvärden:

1) EU-sajt

2) Ej stöd för PT/PO och liknande

3) Frekventa reloadbonusar

4) Fyrfärgskortlek

5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG)

 

Minusvärden:

A) Rakeback (jämför med 3 ovan)

B) Sharkscope och liknande sajter trackar den.

 

Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste.

Tack för initiativet. Personligen tycker jag att även Grafik borde finnas med som en punkt :)

 

På många sidor kan du ju byta ut grafiken genom sk mods.

Jaså, var kan man ladda hem sådana?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig.

 

Allt som gör den bättre spelaren bättre och fisken sämre är dåligt. Sharkscope är därför dåligt, men inte lika illa som PokerTracker och PokerOffice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig.

 

Allt som gör den bättre spelaren bättre och fisken sämre är dåligt. Sharkscope är därför dåligt, men inte lika illa som PokerTracker och PokerOffice.

 

Vad är illa med pokertracker?

WPX är ju rätt bra, ingen rake, bara ens eget namn i pokertrackerstatestiken, utvecklande motstånd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig.

 

Allt som gör den bättre spelaren bättre och fisken sämre är dåligt. Sharkscope är därför dåligt, men inte lika illa som PokerTracker och PokerOffice.

 

Vad är illa med pokertracker?

WPX är ju rätt bra, ingen rake, bara ens eget namn i pokertrackerstatestiken, utvecklande motstånd...

Det hjälper amatörer att bli bättre på poker
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 rätt av 7 möjliga för Everest, när jag tänker efter... Tänk om dom låg i EU :-)

 

Everest har visst stöd för PT och PO om man använder en konverter :D Sen så har dem ju bara frekeventa reload bonusar för vissa spelare :?

 

Jag tror han syftar på livetrackern och inte på möjlighet att konvertera och importera HHs i efterhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...