Bluffaren Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Jag ber herrskapet om argument för att ett visst pokernätverk är det bästa (enligt din mening) samt vilken pokersite du föredrar i detta nätverk. Argumentera också gärna emot det nätverk som du har sämst erfarenheter ifrån; alltså varför vi inte bör spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Definiera bäst och sämst. Lustigt nog så tycker hag att de sämsta sajterna finns inom det bästa nätverket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bäst: Pokerstars.. De har allt man vill ha..Behöver jag säga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bäst: Pokerstars..De har allt man vill ha..Behöver jag säga mer. Utom bananer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Valdin Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 där har du väl även skatt på vinsten vilket kan skapa viss oro ifall man inte betalar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 där har du väl även skatt på vinsten vilket kan skapa viss oro ifall man inte betalar den. Och om man betalar den enligt gällande regler så skapar det ruin..... Sämst: Alla skattebelagda sajter Bäst: Fortfarande PP, tror jag. Alltjämt gott om dåliga spelare. Även om det är svårare att hitta bra bord på medelhöga till höga nivåer efter att amrisarna försvann så är det lättare än på andra skattefria nät, plus att klienten är trevlig och utbetalningar smidiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffaren Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 Definiera bäst och sämst. Lustigt nog så tycker hag att de sämsta sajterna finns inom det bästa nätverket... Jag överlåter åt de argumenterande att definiera svaret på din fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffaren Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bäst: Pokerstars..De har allt man vill ha..Behöver jag säga mer. Ja det behöver du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffaren Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 där har du väl även skatt på vinsten vilket kan skapa viss oro ifall man inte betalar den. Och om man betalar den enligt gällande regler så skapar det ruin..... Sämst: Alla skattebelagda sajter Bäst: Fortfarande PP, tror jag. Alltjämt gott om dåliga spelare. Även om det är svårare att hitta bra bord på medelhöga till höga nivåer efter att amrisarna försvann så är det lättare än på andra skattefria nät, plus att klienten är trevlig och utbetalningar smidiga. En sak jag inte kan förstå med Party Poker (som väl fortfarande är störst?) är att trots alla de ofattbara vinster spelbolaget har gjort så skiter de i att deras grafik fortfarande suger. Det vore ju så enkelt att bara betala någon skicklig konstnär för att göra en elegantare bakgrund med finare färger samt mer realistiska figurer runt borden. Istället tänker de idioterna att vi drar ju folk ändå. Men faktum är att jag till stor del tröttnade på dem just p g a den smaklöst trista grafiken. Denna kritik gäller för övrigt en hel del andra pokersiter. Poker.com är enligt min mening den site som kommer närmast betydelsen av ordet elegans (med hänvisning till bak-grunden) men markerna ser tyvärr billiga ut. Jag uppskattar primanätverket för att de i text visar om man har fått in stege och annat så att man inte missar något viktigt. Grafiken är dock inte mycket att hurra för på någon av siterna. Visst jag gnäller men hur kan de vara så osmarta att de praktiskt taget skiter i det yttre intrycket trots vikten av konkurrenskraft?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor: Plusvärden: 1) EU-sajt 2) Ej stöd för PT/PO och liknande 3) Frekventa reloadbonusar 4) Fyrfärgskortlek 5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG) Minusvärden: A) Rakeback (jämför med 3 ovan) B) Sharkscope och liknande sajter trackar den. Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 6 rätt av 7 möjliga för Everest, när jag tänker efter... Tänk om dom låg i EU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffaren Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor: Plusvärden: 1) EU-sajt 2) Ej stöd för PT/PO och liknande 3) Frekventa reloadbonusar 4) Fyrfärgskortlek 5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG) Minusvärden: A) Rakeback (jämför med 3 ovan) B) Sharkscope och liknande sajter trackar den. Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste. Tack för initiativet. Personligen tycker jag att även Grafik borde finnas med som en punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor: Plusvärden: 1) EU-sajt 2) Ej stöd för PT/PO och liknande 3) Frekventa reloadbonusar 4) Fyrfärgskortlek 5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG) Minusvärden: A) Rakeback (jämför med 3 ovan) B) Sharkscope och liknande sajter trackar den. Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste. Tack för initiativet. Personligen tycker jag att även Grafik borde finnas med som en punkt På många sidor kan du ju byta ut grafiken genom sk mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 B) Sharkscope och liknande sajter trackar den. Vad är detta för något Gdaily? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffaren Postad 15 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2006 Bättre att lista vad jag ser som plus och minus för olika sidor: Plusvärden: 1) EU-sajt 2) Ej stöd för PT/PO och liknande 3) Frekventa reloadbonusar 4) Fyrfärgskortlek 5) H2H-bord på många nivåer (eller H2H SnG) Minusvärden: A) Rakeback (jämför med 3 ovan) B) Sharkscope och liknande sajter trackar den. Har säkert glömt något, men det där är det viktigaste. Tack för initiativet. Personligen tycker jag att även Grafik borde finnas med som en punkt På många sidor kan du ju byta ut grafiken genom sk mods. Jaså, var kan man ladda hem sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Minusvärden: B) Sharkscope och liknande sajter trackar den. . Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig. Allt som gör den bättre spelaren bättre och fisken sämre är dåligt. Sharkscope är därför dåligt, men inte lika illa som PokerTracker och PokerOffice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Tycker Prima är totalt värdelöst. Lirar mest SNG och deras SNG har sinnessjuk struktur. Dubblar blindsen efter 10 händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 6 rätt av 7 möjliga för Everest, när jag tänker efter... Tänk om dom låg i EU Everest har visst stöd för PT och PO om man använder en konverter Sen så har dem ju bara frekeventa reload bonusar för vissa spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig. Allt som gör den bättre spelaren bättre och fisken sämre är dåligt. Sharkscope är därför dåligt, men inte lika illa som PokerTracker och PokerOffice. Vad är illa med pokertracker? WPX är ju rätt bra, ingen rake, bara ens eget namn i pokertrackerstatestiken, utvecklande motstånd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Är det där verkligen negativt? Fiskarna vet inte om sharkscope / bryr sig inte vem som är haj eller inte. Hajarna som använder det undviker ens bord ---> mer fisk till mig. Allt som gör den bättre spelaren bättre och fisken sämre är dåligt. Sharkscope är därför dåligt, men inte lika illa som PokerTracker och PokerOffice. Vad är illa med pokertracker? WPX är ju rätt bra, ingen rake, bara ens eget namn i pokertrackerstatestiken, utvecklande motstånd... Det hjälper amatörer att bli bättre på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 WPX är ju rätt bra, ingen rake, bara ens eget namn i pokertrackerstatestiken, utvecklande motstånd... EJ skattefritt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Vad är illa med pokertracker? Om man själv använder PT är det en fördel om siten man spelar på stöds, annars inte. Att det skulle ge dåliga spelare en större fördel än vad det skulle ge bra spelare är långt ifrån givet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 6 rätt av 7 möjliga för Everest, när jag tänker efter... Tänk om dom låg i EU Everest har visst stöd för PT och PO om man använder en konverter Sen så har dem ju bara frekeventa reload bonusar för vissa spelare Jag tror han syftar på livetrackern och inte på möjlighet att konvertera och importera HHs i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 För mig är fisktätheten på sidan prio nummer 1 ! Jag spelar där det är lättast att vinna pengar sen får grafiken osv vara hur ful som helst i princip bara det inte går ut över mina vinster. Party poker funkar rätt bra just nu tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts