Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

GAH BLIR MAN INTE LITE ARG. HELVETE ASSÅ. MÅSTE SKRIVA AV MIG.

VAR CHIPPIE I EN TURRE DÄR VINNAREN FICK 250$ OCH 20 PLATSER BETALDA.

JAG HITTAR 44 OCH CALLAR. FLOPPEN KOMMER J47 VARAV TVÅ KLÖVER.

JAG RAISAR HAN SOM ÄR MED I HANDENS ALL-IN. HAN HAR GANSKA MYCKET MARKER OCH NÄR HAN VISAR UPP TT SÄGER JAG JIPPIE.

TURN: KLÖVER

RIVER: KLÖVER

OCH NATURLIGTVIS KLONKAR HAN STEGEN DEN JEFLA UNGEN. IDIOTJÄVEL.

NÄSTA HAND HITTAR JAG AJs OCH GÅR ALL-IN. NATURLIGTVIS FÅR JAG CALL AV EN MED JJ OCH JAG ÄR UTE

Postad

japp den e tråkig.. råkade ut för en rolig grej i $3 rebuy igår också, 2000 startande och 20 kvar när jag får JJ och raisar upp (har medelstack), en lös kille går allin och jag synar.. han visar KQos. jaha coinflip tänkte jag tills jag får se floppen J43 rainbow .. yes! ett par hundra dollar säkrade eftersom jag kommer till final table då.. turn A, river T, godnatt..

Postad

Har åkt precis innan finalbordet både igår och idag. Först med KJ mot K8 all-in preflop, sedan med 88 mot ATo där jag gått all-in med 9bb och idi*ten synar.

Varför får man aldrig vinna en kritisk favorithand?

(Svar)

Postad

Har för mig du har skrivit nån gång att du är femton år bara. Med andra ord, borde inte du koncentrera dig lite mer på plugget istället för att sitta uppe till halv tre på natten och spela freerolls? :roll:

Postad

Har varit med om så himla mycket värre grejer.

T.ex. Får pocket fyror på hand och floppen är K 8 4. Gör en ganska stor bet och en kille synar efter en stunds betänketid. Turn 8 och min motståndare drar en stor bet varav jag ställer in och han synar blixtsnabbt. Han visar upp 9 8 och vad kommer på river? Jo... en nia.

Postad

Om alla ni är så rika så är ni välkommna att donera hur mycket pengar ni vill till mig! Jag menar en vinst som motsvarar min BR är väl ganska mycket för min del?

Men eftersom det inte är någonting för er kan ju ni vara lite snälla och skänka bort de pengarna jag skulle fått för vinst. Ni bryr ju er ändå inte om struntsummor.