Gå till innehåll

Vem vinner vadet?


Jennez

Vem vinner vadet?  

137 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem vinner vadet?



Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag läste vad Stahl skrev i sin db. Enligt det han skriver så såg det ju ganska lovande ut. Dock så säger hon att hon aldrig blir typ kär i ngn. Det är ju dock inget problem eftersom det kan tänkas att hon tycker om att avnjuta stock ändå...

 

Slutsats: Det är trots allt inte 100 % säkert att det blir dumpning ändå. Vadet är väl dock inte avgjort ännu om jag förstått saken rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ni ska stryka vadet eftersom det utifrån hennes svar inte går att fastställa om han faktist är dumpad eller ej. Han kan vara det, men han kan också inte vara det.

 

Det mesta tyder ju på att hon inte vill träffas igen. Å andra sidan var det inte en solklart dumpning som man tycker hon kunde ha kommit med efter det sms:et, om hon nu inte vill träffas igen. Detta beror, tror jag, antingen på att hon inte förstått att man alltid skall vara ÖVERTYDLIG när det gäller att dumpa killar sms-vägen. Eller så beror det på att hon faktist inte har bestämt sig ännu och vill lämna dörren lite halvöppen. Men eftersom hon i så fall behöver betänketid är det troliga att hon inte är tillräckligt intresserad för att självmant höra av sig igen.

 

Och beträffande Stahls sms: så illa var det väl inte? Det lämnade ju verkligen öppet för ett rakt och tydligt svar och det var uppebarligen det han var ute efter. Synd bara att tjejen ifråga inte var lika inne på det här med rak kommunikation :) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

”Hej! Jag skall hem till Kalmar imorgon så det går tyvärr inte. En annan gång! Hoppas att allt är bra.”

 

man behöver inte läsa mellan raderna särskilt mkt för att se att hon inte e intresserad av vidare kontakt.

tokkort, inget förslag om när annan gång kan va. Ja menar om vadet uttryckligen va att hon skulle säga "nej jag vill inte träffa dig mer", så ok. I så fall va det dock det sämsta/bästa vadet genom tiderna.

Ja menar hur många gånger har nån sagt till nån rakt upp å ner att de inte vill ses igen.

Å hur många gånger har man inte sett polare få denna typen av tydliga signaler men ändå velat läsa in massa hopp i det hela.

sry Stahl bättre lycka nästa gång å kräv degen som lite tröst

 

edit kul vad, kul tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Hej, jag vill dricka vin med dig, helst hos dig, på onsdag. Hör av dig om du är intresserad eller har ett bättre förslag. Om du inte är intresserad av något får du gärna meddela det."

 

FFS! Jag har ju klockrent vunnit vadet! "Om du inte är intresserad av något får du gärna meddela det". Har hon meddelat det? SVAR NEJ!

 

Nej psykologas, vadet var pa om hon pa nagot satt skulle avsluta kontakten med Stahl. Hon har inte gjort detta enligt mig trots att Stahl uttryckligen bad henne gora detta om sa var fallet.

 

Ok, jag tror han blir ditchad men vid just detta tillfalle blev han det inte. Vem vet? Hon kanske faktiskt skulle aka hem till kalmar och hon vill kanske faktiskt traffas "en annan gang"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt solklart att bruden inte vill träffa Stahl mer, utifrån den infon som har givits.

 

Så, Stahl är dumpad och vinner valet! Tur i oturen ;)

 

Men hur manga ganger ska jag behova skriva det? Vadet galler inte OM han blir dumpad utan NAR. For tillfallet ar han inte dumpad och darmed basta! :D

 

2 ggr negativt besked = dump kan jag halla med om men han ar ju anda bara "neggad" en gang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag röstade på Stahl.

 

Backstabber. Kan ju upplysningsvis saga att jag redan ar skyldig Stahl 5k for att han coachade mig nar jag klonkade pa Full Tilt (jag ville sjalv ge de har pengarna till honom for att jag tyckte att han var schysst som hejade pa mig hela vagen). Detta vad skulle enbart decimera min skuld, det ar inte sa att Stahl egentligen blir sarskilt mycket fattigare... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och beträffande Stahls sms: så illa var det väl inte? Det lämnade ju verkligen öppet för ett rakt och tydligt svar och det var uppebarligen det han var ute efter. Synd bara att tjejen ifråga inte var lika inne på det här med rak kommunikation :) .

 

Tack, jag tycker mitt sms är bra också.

 

Ni andra som säger att hennes svar bara tyder på att hon är ointresserad: om hon har varit sjukt rak med allting hon har sagt tidigare (som att hon aldrig blir intresserad och det ena med det fjärde) så borde hon ju faktiskt komma med en legitim ditchnings-line, och inte ett "stall"-svar som hon gav nu.

 

Jag ska inte behöva höra av mig igen imo. Jag väntar nu 10 dagar, har hon inte hört av sig vid det laget så var smset ett dumpnings-sms, och således vinner jag.. hör hon av sig och vill träffas så var det inte det, och således vinner Jennez.

 

Fair enough, lipsilljennez?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FFS! Jag har ju klockrent vunnit vadet! "Om du inte är intresserad av något får du gärna meddela det". Har hon meddelat det? SVAR NEJ!

 

HON HAR INTE MEDDELAT NÅGOT.

 

Ergo Jennez har vunnit vadet....solklart, du är ju inte dumpad....inte gift heller men det var inte vadet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fair enough, lipsilljennez?

 

I helvete det är!

 

1. Jag vill veta hur länge hon skall vara i Kalmar.

 

2. Jag vill att du, efter att hon åter anlänt Lund, ringer upp henne, inte messar, och försöker med en ny invit.

 

3. Om du kraschar och brinner då så vinner du. Kommer hon med svårtolkade svepskäl eller rentav tackar ja till en träff så har jag vunnit.

 

Förtydligande:

Hon behöver inte alls förnedra dig för att det skall vara giltigt. Men hon får inte lämna några som helst dörrar öppna. Hon skall klart och tydligt, med en eller annan formulering, ge dig korgen.

 

Vem ställer upp som oberoende kontrollant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här påminner mig om expekt reklamen som går på tv. Slå vad om något som inte är solklart när de kommer att ske..... Varför inte ringa upp tjejen fråga vad som gäller och om det är så att du är dumpad och när detta då skedde???

 

Vi har nu natt en forlikning som bagge parter ar nojda med. Men det var ett bra tips annars! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, ok... ditchad eller whatever da. Men hon har ju inte uttryckligen sagt att hon inte vill traffas mer.

Hur fan gör man för att en tjej uttryckligen ska säga att hon inte vill träffas mer vid andra kontakttillfället? Då måste man ju vara psycho av rang och vara rätt nära polisanmälan.

 

Förresten otaktiskt av Stahl att inte dra till med något riktigt fräckt nu när han ändå hade försäkring. Antingen blir hon så avskräckt att han vinner vadet eller så blir det mitt i prick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan gör man för att en tjej uttryckligen ska säga att hon inte vill träffas mer vid andra kontakttillfället? Då måste man ju vara psycho av rang och vara rätt nära polisanmälan.

 

Man gor och formulerar sig precis som Stahl gjorde men anda stangde hon egentligen inga dorrar.

Förresten otaktiskt av Stahl att inte dra till med något riktigt fräckt nu när han ändå hade försäkring. Antingen blir hon så avskräckt att han vinner vadet eller så blir det mitt i prick.

 

Japp, det ar ocksa en av anledningarna till att han borde ha kunnat tvinga fram ett otvetydigt fomslut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...