Djens Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Stahl for moderator. Jag vill oxå ha Jennez bannad för upprepad konstant dryghet. Dessutom missar han alltid att ta kort på mig vid stora livetävlingar. Citera
Jennez Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Jag ar pa. Lovar att anvanda de tre sista bokstaverna i alfabetet vid officiella meddelanden. Skillad i svenska, engelska, danska, norska und lite deutsch. Italienska kan jag lasa och forsta men jag tror inte att jag hade kunnat athuta nagon pa ett vanligt satt pa det spraket. Citera
gdaily Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Finnar eller finskor, snälla... Citera
brut Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Jag vill få tillgågn att ändra av pooster som är ett hån mot den svenska språket. Då kommer du att radera alla mina inlägg Citera
@ntonius Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Har ni moderatorer juklappsutdelning på julafton? Skulle vara väldigt mysigt. Jag har länge stöttat Folkpartiet, men kan nu tänka mig att bli moderator. Citera
Stahl Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Jag vill få tillgågn att ändra av pooster som är ett hån mot den svenska språket. Då kommer du att radera alla mina inlägg Vad är det där för sjuk citering du gör av mig?? För övrigt... ändra, inte radera Citera
skogis_72 Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Finnar eller finskor, snälla... Kanske Cyntax? Han lär väl kunna finska och verkar väldigt vettig i huvudet att döma av vad jag läst av honom..... Citera
Jennez Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Stahl for moderator.Jag vill oxå ha Jennez bannad för upprepad konstant dryghet. LOL! Ja, jag och Stahl ar ju inte alls i samma dryghets-division. Dessutom missar han alltid att ta kort på mig vid stora livetävlingar. Jag har forsokt men du fastnar ju inte pa bild... Citera
ziddax Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Jag anmäler mig härmed. Har djupa förmågor i Danska (en uppväxt av intensivt tittande på lykkehjulet gör sitt) och förstår norska drit-bra i skrift Har dessutom inget liv och har tidigare erfarenheter av nitiskt modererande. Citera
Katt3n Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Skulle kunna offra mig Älskar att banna folk, plus att jag kan göra det på danska. Citera
Djens Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Stahl for moderator.Jag vill oxå ha Jennez bannad för upprepad konstant dryghet. LOL! Ja, jag och Stahl ar ju inte alls i samma dryghets-division. Nej, Stahl är ännu drygare och mer bitter, men honom känner jag ju Hade jag känt dig hade jag dessutom inte kunnat klaga på dig här nu. Dessutom missar han alltid att ta kort på mig vid stora livetävlingar. Jag har forsokt men du fastnar ju inte pa bild... Jo, men kameran brukar addera 14kg, ta bort 2 dm från min längd samt ta bort allt hår, dock kollar ingen efter en köttbulle utan hår när de letar bilder på mig... Citera
Jennez Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Nej, Stahl är ännu drygare och mer bitter, men honom känner jag ju Hade jag känt dig hade jag dessutom inte kunnat klaga på dig här nu. Asch, jag kanner ju Stahl sa da ar vi antagligen buksvagrar anda. Lovar att be fotografen ta en bild pa dig nasta gang. Vi far val photoshoppa bilden i efterhand i varsta fall. Citera
cheunce Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Är det en fördel om man kan skånska? Jag har iofs väldigt dåligt med tid men allt jag begär är att kunna banna TF Citera
TotalFarsa Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Är det en fördel om man kan skånska? Jag har iofs väldigt dåligt med tid men allt jag begär är att kunna banna TF För guds skull, ge Cheunce mod-rättigheter i fem minuter så han kan banna mig /TF Citera
HenkeHero Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Finnar eller finskor, snälla... Kanske Cyntax? Han lär väl kunna finska och verkar väldigt vettig i huvudet att döma av vad jag läst av honom..... Då måste du missat hans första filmer han la upp med kåt-flåset. För övrigt lär han ju vara upptagen med att göra barnradio-teater nu! Citera
danielfroberg Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Jag kan ta och rensa ut lite patrask, och mindre smarta personer åt er! Citera
Surfludde Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 jobbigt om alla blir modaratorer.... Citera
Skanke Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Finnar eller finskor, snälla... Kanske Cyntax? Han lär väl kunna finska och verkar väldigt vettig i huvudet att döma av vad jag läst av honom..... Då måste du missat hans första filmer han la upp med kåt-flåset. För övrigt lär han ju vara upptagen med att göra barnradio-teater nu! Det var ju jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
Loveless Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Tyvärr måste jag tacka nej då jag är alldeles för självupptagen. Dessutom skulle jag bara göra det för fringisarna. Citera
Hyler Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Lärde mig i lumpen att man inte ska anmäla sig som frivillig, men... Är pokerfantast, kan väl anses som "bildad", jävligt bra på engelska, jobbar som datanisse/knappfnattare. Snäll är jag också, även mot djur och barn. Citera
cheunce Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Det var ju jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är Skanke ditt artistnamn? Tycket jag kände igen din röst i en film som gick vid midnat på Canal+ Jag rösta f.ö. på Skanke om han lova att banna TF Citera
Skanke Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Det var ju jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är Skanke ditt artistnamn? Tycket jag kände igen din röst i en film som gick vid midnat på Canal+ Jag rösta f.ö. på Skanke om han lova att banna TF Jag lovar.... Citera
XoteR Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Okej, jag ställer upp i valet! Jag lovar att banna TotalFarsa, jag lovar även att unbanna han efter. Jag svär att banna jag alla som buttfuckar svenska talandet (eller tillrättavisa dom kanske?!?!?!?!?!). Jag lovar även att banna alla idioter. Nu måste alla vara nöjda? Citera
Waggho Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Jag svär att banna jag alla som buttfuckar svenska talandet. Citera
Skanke Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 AJAJAJAJAJA.... Kom just på att han kan rebanna mig på pappaforum TF for president.... NOG OFFTOPIC Citera
Recommended Posts