MrZingo Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Jag har tagit ut via IBAN på Simbapoker och det uttaget tog max en arbetsvecka (tog ut tor-fre, fick in på kontot ons-tors). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Hej! Vi gratulerar Easybucks som knep förstaplatsen i vår Easter freeroll. Glöm nu inte söndagens 2000 USD guaranteed turnering med ett inköp på 20 USD som börjar 19:30. Glad påsk på er alla! SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Hej alla! Idag är det söndag och 2000 USD guaranteed som startar 19:30 ikväll. Glöm inte att regga er för detta fina övervärde! Vi ses vid borden! SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Hej igen! Det är bara lite mer än en timme kvar nu, och det är fortfarande ett mycket fint övervärde på vår 2000 USD guaranteed som startar 1930. Passa på! Trevlig kväll SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Hej alla, Vi vill gratulera spelare "svenolow" för dennes uppvisning i vår $2000 Guaranteed! Ledde nästan hela turneringen och var aldrig hotad! Grattis från oss på SimbaPoker.com! Ta chansen redan nästa söndag, då kör vi en ny $2000 Guaranteed med buy in på $20! Alltid ett fint övervärde! Vi kör satelliter till söndagens turnering hela veckan på tiderna 17:00, 20:00 och 23:00. Satelliterna kostar $3 och vi garanterar ett säte i varje satellit. Välkomna! Mvh, SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 suck... Nu är det likadant som förra gången, jag laddar hem Simbapoker på en den datorn som det inte gick o spela på Simba förra gången. Jag hade dock glömt bort detta så ja har reggat mej till $15 kl nio. Roligt, roligt. Jag såg nu även att det stod att Simbapoker har stött på ett problem och måste avslutas, jag kommer inte ens in till klienten. Det stog nog även så förra gången. Vad ska ja göra? Tacksam för snabba svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 suck...Nu är det likadant som förra gången, jag laddar hem Simbapoker på en den datorn som det inte gick o spela på Simba förra gången. Jag hade dock glömt bort detta så ja har reggat mej till $15 kl nio. Roligt, roligt. Jag såg nu även att det stod att Simbapoker har stött på ett problem och måste avslutas, jag kommer inte ens in till klienten. Det stog nog även så förra gången. Vad ska ja göra? Tacksam för snabba svar. Hej Vi hade tyvär lite tekninska problem härom kvällen men det är löst nu så det ska fungera som det ska. Om du fortfarande har problem så maila gärna support@simbapoker.com och berätta vilken dator samt operativ system du har så kan du få mer direkt hjälp. Det går även snabbare den vägen. Mvh SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 ngn som clearat 1100 bonusen? hur är den för en spelare osm multitablar 0.25/0.50?? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Var inget, ni hade redan fixat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 ngn som clearat 1100 bonusen? hur är den för en spelare osm multitablar 0.25/0.50?? tacksam för svar Du kommer nog klara den, hur mycket raka du i månaden? Den är 100% rakeback, om jag räknat rätt vilket jag borde ha gjort. Jag ska spela på 100$bonusen på nl 20 och turneringar. Jag kanske inte klarar hela dock, men klarar man över 50% så får man så mycket man klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Men om handen går till showdown i livegame och vinnaren kräver att se handen så måste han som förlorat handen visa sin hand! Finns väl inga etiska om det när det gäller kontantspel, det gäller bara turneringar för att förhindra stackning mellan spelare. Hade man velat göra det i kontantspel så kan man lika gärna göra en banköverföring, eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Hur det med fixed limit spelare - hur många bord, vilka nivåer är det aktivitet på ? Synd att man inte kan titta runt utan att registrera sig för ett konto, det är väl bara IPN som också kör på detta spår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Hur det med fixed limit spelare - hur många bord, vilka nivåer är det aktivitet på ? Synd att man inte kan titta runt utan att registrera sig för ett konto, det är väl bara IPN som också kör på detta spår 1 bord oftast $3-6 finns ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Hej alla, Glöm inte och titta in och delta i våra happenings i veckan! Ikväll är det vår "Women Only" Freeroll med $150 i prispotten, startar 20:30. Imorgon fortsätter vårat Thursday Night Race där man förutom vinstpengar från turneringen, även samlar poäng i vår rankingstege. Topp tre spelare när april månad är slut, delar på prispotten för rankinglistan. Mer info finns på https://www.simbapoker.com/content.php?id=137 På Fredag har vi vår "After Work" kl. 18:00 där vi kör en $2 Rebuy med en garanterad prispool på $100. Och så ett återkommande inslag har vi vår $2000 Guaranteed (inköp endast $20) på Söndag kl. 19:30. $3 Satelliter dagligen kl. 17, 20 och 23. Välkomna! Mvh, SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Har de kommit några spelare ännu? Hur många 0.25/0.50 10-manna bord brukar vara öppna under primetime 18-23 ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Det är mest shorthanded bord men de flesta kvällarna finns det ett full ring bord. Har jag för mig. Shorthanded Nl 50 finns det alltid spelare, 2-4st shorthanded igång på kvällarna. Något av dessa är Nl 20 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 14 April , 2007 Rapport Share Postad 14 April , 2007 Hej alla, Här kommer en reminder om vår $2000 Guaranteed imorgon klockan 19:30 CET! Glöm inte signa upp! Garanterat övervärde! Man kan ta den billiga vägen in genom våra dagliga $3 satelliter som går klockan 17, 20, och 23. Och sista satelliten före den stora går 16:00 på söndagen. Ses vid borden imorgon! Ha en fortsatt trevlig kväll! Mvh, SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Hej! Vi påminner igen om kvällens $2,000 guaranteed som går av stapeln 1930 CET med buyin på $20. Turneringen ligger på ett fint övervärde, så ta chansen när vårsolen inte längre värmer framåt kvällen på SimbaPoker.com. Vill du kvala in så körs det en $3 rebuy-satellit 1600 CET där en garanterat går vidare. Vi ses vid borden när solen sjunker! SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Det var roligare att titta på när Simba-gänget körde två-bords Sit'N'Go än att spela poker själv. Jag ska också kvala via Simbapoker till nästa event! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenolow Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Hej alla, Vi vill gratulera spelare "svenolow" för dennes uppvisning i vår $2000 Guaranteed! Ledde nästan hela turneringen och var aldrig hotad! Grattis från oss på SimbaPoker.com! Ta chansen redan nästa söndag, då kör vi en ny $2000 Guaranteed med buy in på $20! Alltid ett fint övervärde! Vi kör satelliter till söndagens turnering hela veckan på tiderna 17:00, 20:00 och 23:00. Satelliterna kostar $3 och vi garanterar ett säte i varje satellit. Välkomna! Mvh, SimbaPoker Crew lite sent svar men tack : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 God kväll, Mindre än en timme kvar till vår $2000 guaranteed startar. Just nu bara 39 anmälda vilket betyder ett väldigt fint övervärde! Passa på att anmäla er nu! Buy in endast $20! See You at the tables, SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Hur gick det för Team Simba och alla dom som kvalade via Simbapoker.com i SM i Tallin ? Vem placerade sig bäst osv och sen var det ju en tävling där vinnarna fick 10% av vinsterna från Team Simba spelarna, blev de mycket pengar för dom som klonkade i den turneringen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Hur gick det för Team Simba och alla dom som kvalade via Simbapoker.com i SM i Tallin ? Vem placerade sig bäst osv och sen var det ju en tävling där vinnarna fick 10% av vinsterna från Team Simba spelarna, blev de mycket pengar för dom som klonkade i den turneringen ? Hej, På vår hemsida http://www.simbapoker.com kan du läsa om hur det har gått för våra spelare på SM i Tallinn. Gå in på vår svenska avdelning, tryck på fliken Poker-SM och sedan på fliken LIVE. Vi hade en spelare som vunnit 10% av Peges vinster. Pege vann ca 130 000 kronor vilket ger 13 000 kronor för våran spelare med 10%. Ha en fortsatt trevlig kväll, SimbaPoker Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 God dag vid pokerborden, Vill bara påminna om våra dagliga satelliter till $2000 guaranteed på söndag. Satelliterna går av stapeln klockan 17, 20 och 23 och buy in är $3. Imorgon har vi våran "Women Only" Freeroll med $150 i prispotten, startar 20:30. På torsdag fortsätter vårat Thursday Night Race där man förutom vinstpengar från turneringen, även samlar poäng i vår rankingstege. Topp tre spelare när april månad är slut, delar på prispotten för rankinglistan. Mer info finns på https://www.simbapoker.com/content.php?id=137 Och på fredag har vi vår "After Work" kl. 18:00 där vi kör en $2 Rebuy med en garanterad prispool på $100. Sedan har vi naturligtvis våra dagliga turnering så som $100 added freeze out klockan 21:00 etc, cash game och ett brett utbud av sit n go's! Join the fun, SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 och ett brett utbud av sit n go's! ja om man vill vänta i ca 1 timme... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts