Gå till innehåll

SAJT: SimbaPoker.com


johan_gr

Recommended Posts

Jag hörde flera spelare vid borden som klagade på att det hade varit disconnection-problem under dagen. Själv hade jag inte några problem alls.

 

Hej kilsmo,

 

Vi har inte haft några problem med servrarna.

Däremot har kanske inte kontakten med Malta varit den bästa.

Vi är uppmärksammade på att vissa har haft problem och kommer försöka leta reda på var ett eventuellt fel skulle ligga.

 

Mvh,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stora gratulationer till "honeypie" för vinst i vår $2000 Guaranteed!

Även stort grattis till "kilsmo" och "ESQELETICO" som knep placeringarna efter.

 

Alla ni andra kan ta chansen att kvala in till nästa söndags $2000 Guaranteed.

Dagliga kval klockan 17, 20 och 23.

 

Välkomna!

 

Mvh,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dags att avgöra vilken svensk stad som har den bäste pokerspelaren. SimbaPoker.com i samarbete med Club metro anordnar därför en stadskamp där varje stad ska utse sina främsta kämpar, som sedan kommer göra upp i den stora finalen den 24:e maj. Där vinnaren kommer att åka till Las Vegas med en kompis i mitten av Juli för att få se finalen i Poker VM. En tiodagars resa rakt in i pokerns hjärta. Givetvis kommer det även delas ut andra fina priser längs vägen. För att göra det ännu bättre är det givetvis gratis att deltaga i stadskampen.

 

För att deltaga i Stadskampen behöver du bara logga in på SimbaPoker och registrera dig i din stads stadskamp, som går mellan den 8:e och 10:e maj. Alla dessa turneringar ligger i turneringslobbyn under special events/speciallevenemang. Hittar du ej din stad så kan du anmäla dig till “Övriga Sverige” kvalet. I dessa stadskamper kommer top 5 (top 10 i Malmö, Göteborg och Stockholm) att gå vidare till den stora finalen den 24:e Maj.

 

 

För mer information om regler, spelschema, priser samt hur ni anmäler er finns på http://www.simbapoker.com under Club Metro Stadskamp. För att kunnna vinna priser i stadskampen måste man var medlem i Club Metro. För er som inte redan är medlemmar kan ni anmäla er på http://www.clubmetro.se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ikväll är det vår "Women Only" Freeroll med $150 i prispotten som startar 20:30.

 

Glöm heller inte bort våra dagliga satelliter till $2000 Guaranteed på söndag 19:30. Satelliterna går dagligen klockan 17, 20 och 23. Vill du köpa dig direkt till turneringen är buy in $20.

 

Imorgon är det "Thursday Night Race" klockan 20:00. Var med och spela om prispengarna och de åtråvärda racepointsen.

 

Ha en fortsatt bra eftermiddag,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som vill ha pf.nu turneringar på simbapoker?

Har sett att de har en del andra privata turneringar.

Freerolls och turneringar med added money?

 

Hej,

 

Vi har freerolls och turneringar med added money dagligen.

 

Privata turneringar är något som vi har tittat på och kommer försöka ordna det snarast.

 

Ha en fortsatt trevlig dag,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ca hur många sh nl100 bord finns det uppet från säg 13.00-03.00?

 

Herj Freddola,

 

Än så länge inga. Det tar lite tid att få igång ett nytt nätverk. Vi har varit igång ca 1 och en halv månad. Det ar nog ett tag till innan vi når upp å de nivåerna. Men man vet aldrig..;)

 

Ha en bra natt!

 

SimbaPker crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herj Freddola,

 

Än så länge inga. Det tar lite tid att få igång ett nytt nätverk. Vi har varit igång ca 1 och en halv månad. Det ar nog ett tag till innan vi når upp å de nivåerna. Men man vet aldrig..;)

 

Ha en bra natt!

 

SimbaPker crew

 

Finns ibland. Jag lyckades dubbla mitt 20 inköp på ett sådant när jag var tiltad.

Fick A9 klöver andra handen och floppade färg!

Nl50 och Nl20 har mest trafik. På de nivåerna får man nästan alltid igång ett bord om det inte redan finns några.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herj Freddola,

 

Än så länge inga. Det tar lite tid att få igång ett nytt nätverk. Vi har varit igång ca 1 och en halv månad. Det ar nog ett tag till innan vi når upp å de nivåerna. Men man vet aldrig..;)

 

Ha en bra natt!

 

SimbaPker crew

 

Hej igen!

 

Vi var lite snabba att besvara frågan där, och tolkade nivån fel. Shorthanded NL100, dvs 0.5/1 brukar det nästa alltid vara igång på kvällstid. Antalet varierar ganska kraftigt, för det mesta enstaka. Dock brukar det alltid komma igång när någon sätter sig på ett av dessa bord.

 

Ha en trevlig dag, och ursäkta missförståndet!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ikväll fortsätter vårat Thursday Night Race klockan 20:00 där man förutom vinstpengar från turneringen, även samlar poäng i vår rankingstege. Topp tre spelare när april månad är slut, delar på prispotten för rankinglistan. Mer info finns på https://www.simbapoker.com/content.php?id=136&iso=en

 

På Fredag har vi vår "After Work" kl. 18:00 där vi kör en $2 Rebuy med en garanterad prispool på $100.

 

Och så ett återkommande inslag har vi vår $2000 Guaranteed (inköp endast $20) på Söndag kl. 19:30. $3 Satelliter dagligen kl. 17, 20 och 23.

 

Välkomna!

 

Mvh,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

En liten reminder om vårat Thursday Night Race ikväll klockan 20:00 där man förutom vinstpengar från turneringen, även samlar poäng i vår rankingstege. Topp tre spelare när april månad är slut, delar på prispotten för rankinglistan. Mer info finns på https://www.simbapoker.com/content.php?id=136&iso=en

 

Vi ses vid borden,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Careca,

 

Tack för dina synpunkter. Jättekul att du gillar layouten ;)

Vi öppnar officiellt Torsdagen den 1/3, då vi kommer att köra lite reklam och förhoppningsvis så upptäcker spelare oss då..

 

På invignings dagen, den 1/3 kl 19.00 kommer vi att köra en frirulle till SM i Tallin på SimbaPoker med biljett till turneringen, hotell(top klass!) och Pengar till flyg. Totalt värde 23.000 kr. Vi kommer att ha mer kul och bra saker framöver så håll ögonen öppna ;)

 

Be well!

 

SimbaPoker Crew

 

 

 

jag har skickat dig ett pm hära.. .svara gärna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

En liten reminder om vårat Thursday Night Race ikväll klockan 20:00 där man förutom vinstpengar från turneringen, även samlar poäng i vår rankingstege. Topp tre spelare när april månad är slut, delar på prispotten för rankinglistan. Mer info finns på https://www.simbapoker.com/content.php?id=136&iso=en

 

Vi ses vid borden,

 

SimbaPoker Crew

 

 

 

svara på pm:et jag skickat här på sidan =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite frågor, som kanske redan är besvarade, men 31 sidor orkar inte jag gå igenom...

 

1. Fungerar klienten i Windows Vista ?

 

På er sida står det följande:

" Vid insättning med betal/kreditkort finns möjligheten att ta ut till det specifika kortet insättningen gjordes med. Dock enbart upp till samma belopp som sattes in, och till samma valuta. En insättning sker instant om din bank godkänner transaktionen. Undantag är då vår säkerhetsavdelning håller transaktionen för rutinkontroller. Uttag tar 2-3 bankdagar att nå ditt konto. "

2. Innebär detta att om jag sätter in $500(VISA kort), spelar några dagar och vill ta ut dessa $2000 att jag bara får $500 tillbaka på kortet. Resten måste tas ut via NETeller eller IBAN/Swift ?

 

Isåfall, varför har ni gjort så ? Ingen annan har så vad jag vet...

Ingen stor sak, bara nyfiken.

 

3. Era Secure Code Card. Är det någon form av liknande system som t.ex Nordea använder sig av, alltså skrapa fram en kod och logga in ?

Antar att denna SC används tillsammans med sitt vanliga lösenord ?

 

Finns det några bilder någonstans på hur klienten ser ut, väldigt nyfiken.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite frågor, som kanske redan är besvarade, men 31 sidor orkar inte jag gå igenom...

 

1. Fungerar klienten i Windows Vista ?

 

På er sida står det följande:

" Vid insättning med betal/kreditkort finns möjligheten att ta ut till det specifika kortet insättningen gjordes med. Dock enbart upp till samma belopp som sattes in, och till samma valuta. En insättning sker instant om din bank godkänner transaktionen. Undantag är då vår säkerhetsavdelning håller transaktionen för rutinkontroller. Uttag tar 2-3 bankdagar att nå ditt konto. "

2. Innebär detta att om jag sätter in $500(VISA kort), spelar några dagar och vill ta ut dessa $2000 att jag bara får $500 tillbaka på kortet. Resten måste tas ut via NETeller eller IBAN/Swift ?

 

Isåfall, varför har ni gjort så ? Ingen annan har så vad jag vet...

Ingen stor sak, bara nyfiken.

 

3. Era Secure Code Card. Är det någon form av liknande system som t.ex Nordea använder sig av, alltså skrapa fram en kod och logga in ?

Antar att denna SC används tillsammans med sitt vanliga lösenord ?

 

Finns det några bilder någonstans på hur klienten ser ut, väldigt nyfiken.

 

Tack!

 

Hej Falcy,

 

Vi ska försöka svara på alla frågor i tur och ordning,

 

1. Vår klient fungerar i Windows Vista.

 

2. Det stämmer. Man får ta ut lika mycket som man satt in med det specifika kortet. Dessa regler är satta av VISA/MasterCard. Men vi jobbar på att man så snart som möjligt ska kunna ta ut hela summan till kreditkortet.

 

3. Vår Secure Code Card är precis som ett skrapkort som ni använder till en bank, typ Nordea. Man skrapar en kod vid varje transaktion för att den ska gå igenom. Lösenord och SCC används på en del ställen tillsammans. Detta för ökad säkerhet.

 

4. Tyvärr har vi inga bilder just nu på hemsidan, men idén var bra och vi får se vad vi hittar på.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

Mvh,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...