Gå till innehåll

Mål för November samt resultat från Oktober


rai

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

o_x_e_n, Snälla säg inte att jag sitter bredvid dig just nu i 15k? :o (nick:silbersky, ingen chatt tyvärr)

 

Hm, målet var 2k+ och 2/4 grind. Så blev det däremot inte. Back en jävla massa och har inte ens i närheten fått ordning på mitt spel.

 

Så november: Placera mig bra i någon MTT (live eller online) och inte gula :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

September: +ca $10K

 

 

Oktober: +$10K

Etablera mig på 5-10

Finalbord på en större söndagsturnering

KLONK i WCOOP ikväll!

 

Oktober +$26K

5-10- nix backat sådär 5 inköp där.

Finalbord- Nej

WCOOP klonk- Nej

 

Mål för november:

+$20K

etablera mig på 5-10

Få ut mina pengar från Pokespoker

Sluta göra idiotsyner på river

Sattelita mig till en större liveturnering

Hitta motivationen att spela golf igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck oktober. Första minusmånaden någonsin. Och jag som trodde sånt bara drabbade andra... :twisted:

 

November: Sluta bli oavbrutet utdragen, sluta försöka höja ut minibettande idioter/stationer från potterna, sluta tilta och kanske, eventuellt, möjligen, måhända sluta whina.

 

Eventuellt också byta sajt. Jag verkar ha svårt att anpassa mig till "nya Partypoker", trots att det känns som att jag är en bättre spelare än en större andel av mina motståndare nu jämfört med innan USA slängdes ut. (Blev det där begripligt? Jag menar såhär: När amerikanerna var kvar kände jag att jag var bättre än kanske 80% av motståndarna. Nu känns det som att siffran är 90%. Give or take en massa procent...) Men likförbannat går jag sämre än nånsin. Kanske beroende på slumpen, men troligtvis inte enbart.

 

Ni som är kvar på partys midstakes, ffa NL400: Hur upplever ni nya party jämfört med gamla, och hur har ni gjort för att anpassa ert spel (om alls?)? Eller har ni bytt sajt? Till vilken? Hur är spelet där jämfört med gamla party? Hjäääälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul och se en graf på spelet då ser man svängnigarna i spelet, spelar själv FL 1/2 ibland undrar man om svängningarna beror på dåligt spel fast jag spelar shorth handed och det kan svänga en hel del.Jag gissar att dom flesta som vinner mycket på en månad spelar NL. Ska man spela FL och vinna stort måste man ha en stor bank rulle och spela 5/10 gissar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nov: Hamna ITM i en sondagsturre och dela ut annu mer pengar till mina teammates. 8-)

Låter bra ;)

 

Oktober:

- $2.5k på cg - DONE Nästan $14k blev det på nl200 och nl400 med rakeback och $1k från Jennez vinst.)

- Fixa rakeback på Party - NOPE (amerikanarna försvann så jag skippade det)

- Vinna minst $1k i en turre för Team Railbirds - NOPE

- Lära mig att plugga effektivt - NOPE

- Köpa mark i Thailand - DONE

 

November:

- $5k

- Utveckla mitt spel mot grinders och inte bara rikta in mig på tomtar.

- Klara alla tentor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...