Ezkash Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Gick o hitta matcher på TV:n, bra hotell.. Fanns tre att välja på! Oj, vad WB blev utspelade... Citera
Ezkash Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Oväder idag så testade Svenska Spels förbättrade klient. Det visade sig att om är psykiskt störd eller lider av någon annan hjärnskada så får man förmånen att välja river. Tyvärr råkade jag slå sönder musen innan jag förstod den nya regeln. Ska iväg till affären och köpa en ögenbindel och ett gäng öl nu så ska nog även jag kunna vinna en pott till slut... Citera
Ezkash Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Skickade in lite deg på min favvosajt FTP.. Gillar den inte så vet inte varför, kan inte vinna på SnG där och på CG suger jag.. Lirade iaf 4 bord NL50 i 3 timmar o vann $180, helt ok. Hade kortrush + fick syn när mina höga pockets träffade set. Det tråkiga är att det lär knappast hända igen iår... Det roliga är att jag är i Thailand så kan ligga på beachen istället för att whina framför datorn! Nu leta upp en cool CL match! Citera
Ezkash Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Meningslösa stats antar jag men är över 350 händer ca... 77% showdown, det skulle man i SnG någon gång... Street Saw Saw/Total Flop 48 14% Turn 18 5% River 15 4% Showdown 13 4% Street Won Won/Saw Won/Total Pre-flop 2 1% 1% Flop 7 15% 2% Turn 0 0% 0% River 0 0% 0% Showdown 10 77% 3% Citera
Ezkash Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Satt o lattjade med livebetting på Utd-Benficamatchen, liveresultat. Gjorde inget alls att Benfica tog ledningen. Blev en sudd i vinst, räcker nog till att checka ut här! Suger man på poker får man visa klass i annat... Citera
Ezkash Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Legat o pressat vid poolen, börjar faktiskt få lite färg! Sen skulle jag lira lite men internet var segt. Har iaf kommit igång nu o fick in $120 på FTP. Är usel på CG men motståndet är ännu sämre, de betalar alltid av när man träffar fast jag är så weaktight, helt otroligt... Ska nog lira lite på Svenskaspel o lyssna på hockey senare. Nu blir det nog ut o ta lite luft. Citera
Ezkash Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Postad 9 December , 2006 Har kommit in i bra rytm, vinner varje session även om det inte alltid blir så mkt. Igår tänkte jag kvala in till Betsson freerulle men internet dog tidigt. Lyckades iaf vinna $120. Kan ju kolla på Utd-City istället, funkar ju det med. Ska lira lite på FTP nu. Fast den riktiga session blir ikväll, ska försöka spela hela kvällen, lämnar ju Koh Samui imorgon o vill ha ett bra avslutning! Citera
Ezkash Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Tbax i Pattaya, blir här en månad tror jag för att avsluta i Koh Samui de sista dagarna på resan. Internet har varit ganska stabilt so far, även spelet, bara skitkort så fold preflop är gånbart, blir ju ganska billigt... Blivit några dollar plus men den är ju inte värd så mkt längre. Lite frulle o ett dopp i havet kan funka! Citera
Ezkash Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Köpt ny mus o högtalare, så nu är det bara att köra 24/7... Dåligt väder är det oxå. Lirat en stund nu, vann åtta händer av 200.. Dock plussat ett inköp så det var ju bra men satan vad tråkigt att få J7, 84 o 63 hela tiden! Nu paus innan nya tag.. Citera
Ezkash Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 Var 100 upp men åkte på set mot set på ett slaskigt ongame-bord, känns omöjlig att klara sig ifrån, synd 300 i potten... Spelat lite idag men något back, ca $100 senaste dygnet. AA mot AJ o nu senast disconnectad med QQ på låg bräda på väg mot storpott... Skiter i det här o går o badar istället! Citera
Ezkash Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Postad 13 December , 2006 Gått lite nedåt på sistone, snittat en pott/30 händer typ. Blir lite slö o passiv med sådan korttorka... Hittade iaf ett inköp idag på nån timmes spel. Varit på VISArun så är lite trött, får se om jag spelar mer ikväll. Hoppas verkligen göra ett race i helgen, bara internet är stabilt så... Citera
Ezkash Postad 14 December , 2006 Författare Rapport Postad 14 December , 2006 Bara några SnG:os sen senast, lite plus. Slaskat lite med livebetting, gått rätt bra. Sena mål gillar vi som Arsenals igår... Helst ska det dock bli fler.. Ikväll hoppas vi att det smäller ofta när Tottenham lirar! Citera
Ezkash Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Laddat upp inför kvällens grind på Pattaya Park, sjukt kul med vattenruschbana! Hur ska jag kunna misslyckas ikväll... Känner mig ganska laddad, borde orka med några timmar iaf... Ska sätta upp ett mål för helgen, se hur det går. Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $30 Citera
Ezkash Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Blev bara någons timme spel, kom lite annat i vägen. Men kommer nog få ihop ett antal timmer ändå. Ska knoppa nu för att dra till beachen skapligt imorgon o sen på kvällen startar ju Premier League vid åtta, blir perfekt! Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $140 Citera
Ezkash Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Två SnG:os på morgonen, ruskigt tempo va?! En $11 o en $22, vann den billiga. Har hyrt moppe o måste ut på en rundtur men ikväll SKA jag ösa på! Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $160 Citera
Ezkash Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Lirat ca 3 h o fatt en del napp. Bor vara $140 sa langt, hoppas kunna spela 3h till trots lite osakert nat... Kor bara 4 turrar at gangen. Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $300 Citera
Ezkash Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Blev sjukt mkt bad beats runt bubblan sista timmarna, backade faktiskt några dollar. Tär lite på psyket när det är så sent så lägger ned för stunden o återkommer imorgon! Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $250 Citera
Ezkash Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Spelat några stycken på morgonen o tog tillbaka gårdagens misslyckade avslutning... $200 kvar, blir på gränsen om jag inte får lite medklonk... Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $300 Citera
Ezkash Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Lirat lite medans jag väntar på två frirullar, går sakta sakta uppåt, hinner jag nå målet...? Mål för helgen: $500 Uppfyllt så länge: $350 + $100 på livebetting, får se om jag måste räkna in det... Citera
Ezkash Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Nått målet exakt med livebettingen, nöjer mig med det... Ska bara lira klart en frirulle på FTP ($10000). Typ alla är sit out, så blir till slut en deep stack turre... Mött fem-sex som är online, femdubblat stacken mot away-spelare... Tänk om det alltid var så lätt! Mål Mån - Tors: $400 Citera
Ezkash Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Lirat nån timme nu på eftermiddagen. Lite NL100 o SnG, spelade 4:a SnG o vann en. Tripplade upp på ett av CG borden, känns ju rätt bra. Mer spel ikväll... Imorgon blir det att dra till en ö o sola, blir ju blek direkt i Pattaya... Nu lite kvällsmat! Mål Mån - Tors: $400 Uppfyllt: $230 Citera
Ezkash Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Bra start på den här utmaningen! Mål Mån - Tors: $400 Uppfyllt: $310 Citera
Ezkash Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Postad 19 December , 2006 Lillspel på morgonen o målet avklarat! Ska väl mkt till för att backa resten av veckan hoppas jag... Nu mot Pattaya Park! Mål Mån - Tors: $400 Uppfyllt: $450 Citera
Ezkash Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Lillspel på morgonen, borden dog rätt snabbt, vann några $. Igår disconnectades jag för första gången på länge, dock bara två $22:or som rök där... Lite hawaii igår men slutade bara minus de jag disconnentade. Nu ut o hyra motorbike! Mål Mån - Tors: $400 Uppfyllt: $425 Citera
Ezkash Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Brummat moppe o badat i Pattaya Park, sjukt kul! Smågrindat lite, något upp igen... Ska försöka köra ett pass ikväll. Mål Mån - Tors: $400 Uppfyllt: $520 Citera
Recommended Posts