Gå till innehåll

Ezkash måste spela mer!


Ezkash

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oväder idag så testade Svenska Spels förbättrade klient. Det visade sig att om är psykiskt störd eller lider av någon annan hjärnskada så får man förmånen att välja river. Tyvärr råkade jag slå sönder musen innan jag förstod den nya regeln. Ska iväg till affären och köpa en ögenbindel och ett gäng öl nu så ska nog även jag kunna vinna en pott till slut... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade in lite deg på min favvosajt FTP.. Gillar den inte så vet inte varför, kan inte vinna på SnG där och på CG suger jag.. Lirade iaf 4 bord NL50 i 3 timmar o vann $180, helt ok. Hade kortrush + fick syn när mina höga pockets träffade set. Det tråkiga är att det lär knappast hända igen iår... Det roliga är att jag är i Thailand så kan ligga på beachen istället för att whina framför datorn! 8-) Nu leta upp en cool CL match! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meningslösa stats antar jag men är över 350 händer ca... 77% showdown, det skulle man i SnG någon gång... ;)

 

 

Street Saw Saw/Total

Flop 48 14%

Turn 18 5%

River 15 4%

Showdown 13 4%

 

Street Won Won/Saw Won/Total

Pre-flop 2 1% 1%

Flop 7 15% 2%

Turn 0 0% 0%

River 0 0% 0%

Showdown 10 77% 3%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legat o pressat vid poolen, börjar faktiskt få lite färg! :D Sen skulle jag lira lite men internet var segt. Har iaf kommit igång nu o fick in $120 på FTP. Är usel på CG men motståndet är ännu sämre, de betalar alltid av när man träffar fast jag är så weaktight, helt otroligt...

 

Ska nog lira lite på Svenskaspel o lyssna på hockey senare. Nu blir det nog ut o ta lite luft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kommit in i bra rytm, vinner varje session även om det inte alltid blir så mkt. Igår tänkte jag kvala in till Betsson freerulle men internet dog tidigt. Lyckades iaf vinna $120. Kan ju kolla på Utd-City istället, funkar ju det med. Ska lira lite på FTP nu. Fast den riktiga session blir ikväll, ska försöka spela hela kvällen, lämnar ju Koh Samui imorgon o vill ha ett bra avslutning! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tbax i Pattaya, blir här en månad tror jag för att avsluta i Koh Samui de sista dagarna på resan.

 

Internet har varit ganska stabilt so far, även spelet, bara skitkort så fold preflop är gånbart, blir ju ganska billigt... :? Blivit några dollar plus men den är ju inte värd så mkt längre.

 

Lite frulle o ett dopp i havet kan funka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var 100 upp men åkte på set mot set på ett slaskigt ongame-bord, känns omöjlig att klara sig ifrån, synd 300 i potten... Spelat lite idag men något back, ca $100 senaste dygnet. AA mot AJ o nu senast disconnectad med QQ på låg bräda på väg mot storpott... :? Skiter i det här o går o badar istället! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått lite nedåt på sistone, snittat en pott/30 händer typ. Blir lite slö o passiv med sådan korttorka... Hittade iaf ett inköp idag på nån timmes spel.

 

Varit på VISArun så är lite trött, får se om jag spelar mer ikväll. Hoppas verkligen göra ett race i helgen, bara internet är stabilt så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddat upp inför kvällens grind på Pattaya Park, sjukt kul med vattenruschbana! :D Hur ska jag kunna misslyckas ikväll... Känner mig ganska laddad, borde orka med några timmar iaf... Ska sätta upp ett mål för helgen, se hur det går.

 

Mål för helgen: $500

Uppfyllt så länge: $30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bara någons timme spel, kom lite annat i vägen. Men kommer nog få ihop ett antal timmer ändå. Ska knoppa nu för att dra till beachen skapligt imorgon o sen på kvällen startar ju Premier League vid åtta, blir perfekt!

 

Mål för helgen: $500

Uppfyllt så länge: $140

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nått målet exakt med livebettingen, nöjer mig med det...

Ska bara lira klart en frirulle på FTP ($10000). Typ alla är sit out, så blir till slut en deep stack turre... Mött fem-sex som är online, femdubblat stacken mot away-spelare... Tänk om det alltid var så lätt! :D

 

Mål Mån - Tors: $400

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat nån timme nu på eftermiddagen. Lite NL100 o SnG, spelade 4:a SnG o vann en. Tripplade upp på ett av CG borden, känns ju rätt bra. Mer spel ikväll...

 

Imorgon blir det att dra till en ö o sola, blir ju blek direkt i Pattaya... :evil: Nu lite kvällsmat!

 

Mål Mån - Tors: $400

Uppfyllt: $230

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillspel på morgonen, borden dog rätt snabbt, vann några $. Igår disconnectades jag för första gången på länge, dock bara två $22:or som rök där... Lite hawaii igår men slutade bara minus de jag disconnentade. Nu ut o hyra motorbike! :D

 

Mål Mån - Tors: $400

Uppfyllt: $425

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...