Gå till innehåll

Ezkash måste spela mer!


Ezkash

Recommended Posts

Ruggigt mkt hawaii nu... Körde 5 $22: or o bara en tredjeplats... NL100 gick runt.

 

Var vid Big Buddha idag o bad, ska tydligen ge tur... Kan behövas, igår dog VISAkortet (tur att man har ett extra, tack Heltok) o blev stoppad av snuten, körde tydligen mot enkelriktat... :oops: 90 spänn i böter...

 

Mål Mån - Tors: $400

Uppfyllt: $460

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Körde lite på ongame, kommit rätt mkt löst öststatsfolk, kul! Hittade inga händer dock så stod still igår. Klarade iaf målet! Svårare med mål den här helgen, är ju julafton, EV- va?! ;) Ska plocka partys bonusar, inte för att det är roligt utan för att det är så lätt... Räknar inte med att just vinna något. Ena bonusen blir bara på $150 så sätter målet till $600.

 

Mån - Tors: $460 (-$60 bettingslask)

 

Helgmål: $600

Uppfyllt: $20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fisken på Party... Lyckades gå 3 inköp back på NL25 när jag plocked första bonusen! Overkligt.. fyrtal mot färgstege var väl mest minnesvärd, torskade mot ytterligare en färgstege o något fyrtal. Mkt bonusar, blir nog inget julfirande...

 

Helgmål: $600

Uppfyllt: $80

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en dag på Party, hemskt vilken fisk man är... Låg back 4:a inköp efter 1200 händer... Var tvungen att tajta till grejorna, plockat tillbaka det nu o har ca 600 händer kvar till nästa $200... Ska över till Ongame nu o köra lite NL100, där förlorar man iaf inte mot K3 o J6 hela tiden... ;)

 

Helg mål: $600

Uppfyllt: $60

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat klart en nya partybonus o jobbat på canbetbonusen. Gått ganska ok, missar iofs helgmålet eftersom jag tänker öppna paket nu men sätter ribban ganska högt i mellandagarna istället. Kommer plocka $700 i bonus förhoppningsvis o kanske någon hundring i vinst?!

 

GOD JUL!

 

Helg mål: $600

Uppfyllt: $530

 

Mellandagsmål: $800

Uppfyllt: $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillspel idag, gick ok. Spelar mest NL100 fullring, ganska säkra pengar men lite tråkigt i längden. Imorgon ramlar det nog in $500 i bonuspengar om jag inte är för dålig... Ska iväg på fest nu, nån som gifter sig (inte jag!!)... Kul med lite sprit... ;)

 

Mellandagsmål: $800

Uppfyllt: $70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame har blivit en bra sida, flera ggr har jag gått AI preflop o fått två(!) syn, vad ska jag ha lixom...? Nu väntar några dygn med partybonusen för ögonen, inte så kul men säkra pengar...

 

Kul fest igår, inte så sliten idag så fegade väl men vadå, alldeles för många fina bonusar för att ligga o sova! =) Lite frulle innan jobbet kallar igen!

 

Mellandagsmål: $800

Uppfyllt: $500

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske lite trött trots allt, men har sovit en stund nu. Ska käka kvällsmat o sen lira några timmar. Lirade lite på eftermiddagen, NL50 FTP, ska kvalificera mig för en frirulle tänkte jag. Hittade faktiskt ett inköp, stämmer rätt bra för tillfället! =)

 

Mellandagsmål: $800

Uppfyllt: $550

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixat partybonus #3 nu. Testade NL100 ett tag men hög rake o grymt tight spel gjorde att jag la ned det... Plockar väl fyran under helgen men är det verkligen EV+...? Går i princip even på spelet, finns ju bättre ställen. Klarade iaf av målet, känns bra. Blir lägre mål under helgen, kröka fredag o söndag...

 

Mellandagsmål: $800

Uppfyllt: $800

 

Nyårsmål: $300

Uppfyllt: $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat klart sista partybonusen nu, puh! Lyckades hitta några inköp på slutet, kanska kan bli en NL25 haj av mig till slut... =) Ingen superkoll på hur det gått men säkert passerat målet iaf! Fick någon tusing på livebetting, men det åker väl när Arsenal 0-0:ar...

 

Åkt lite moppe idag. Siktar på Pattaya Park imorgon innan nyåret ska firas in. Mål för nästa vecka... Hmm, tror jag ska ut o resa lite så blir svårt, hoppas lira klart en Hollywoodreload iaf. Sätter målet till $500 på en vecka! Borde gå...

 

Helgmål: $300

Uppfyllt: $300

 

Nästa vecka: $500

Uppfyllt: $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillspel igar, mer idag...

 

Ganska trott pa Phuket, kanns som ett banditnaste. Drar till Pattaya pa mandag, battre lina iaf... Har mest varit pa Karon Beach, det duger iaf! Bor i Phuket City, helt dott... SKITDATOR DRAR TILL PATONG BEACH IMORGONKVALL SOM AVSLUTNING IAF DAR SKA DET VARA DRAG HOPPAS HITTA EN DATOR MED FUNGERANDE KEYBOARD NASTA GANG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaka i Pattaya efter en bussresa pa 15h fran Phuket, det gor vi inte om... Naja, nu ska vi spela iaf! Blir bara ett lillspel nu for att kora mer ikvall. Imorgon maste jag pa VISArun men sen borde det vara slut pa storningsmoment! Nu kor vi!! :)

 

Denna vecka: $1000

Uppfyllt: $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen bra start, allman korttorka o de fa handerna man far blir i regel utdragna... Blir svart att na malet men en bonus ar pa ingang o det blir mkt helgspel sa inte helt borta an. Har spelat 11h den har veckan o det ar iaf bra, da kommer resultatet forr eller senare!

 

Har hunnit med en 15h bussresa fran Phuket o en VISArun till Kambodja pa 9h, kanske paverkar men kanner mig pigg sa tror inte det. Blir lite bad innan partyt pa walking street drar igang. Imorgon Pattaya Park o marknad pa kvallen. Nasta tunga session tar vi pa lordag!

 

Denna vecka: $1000

Uppfyllt: -$200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ofattbart vad segt det går... Alla shortstackar som går AI med anytwo lyckas dra ut mig för att två potter senare åka ut mot någon annan, ganska frustrerande. Lyckas bara vinna småpotter, alla stora åker man dit i. Har haft fem bra veckor i rad så ett litet tapp var ju på g, det visste jag. Kommer en $300 bonus idag iaf... Livebettingen brukar gå bra när pokern kärvar, blir en del idag... Hoppas det håller i sig.

 

 

Veckomål: $1000

Uppnått: -$350

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens livebetting kan sammanfattas med nära... Blivit ett par tusen om pool varit lite vassare på slutet, nu blev det bara några kronor. Var ganska illa ute i dagens livebetting men en osannolik vändning av Newcastle gav ett fyrsiffrigt plus iaf. Pokern kärvar dock, något bättre idag + att lite bonuspengar ramlade in gjorde att veckan iaf slutade +/- 0. Svårt att vara glad över det resultatet men såg ut att sluta ännu sämre så får glädjas åt det... ;-)

 

Var på Koh Larn idag bland 10 000 ryssar. Rätt fränt att man kan åka färja dit för fyra spänn, man undrar ju vad de har för lön... :shock: Riktigt fint där o ganska kul att glida runt på moppen. Tog på krafterna så när jag skulle gå o käka snubblade jag så att jag knappt kan gå längre, kan bli en del poker de närmsta dagarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från att varit i källaren förra veckan har det börjat lossna igen. Är typ $800 upp sen lägsta nivån i torsdags. Ska ändå bli rätt nice att komma hem till ordentlig lina. Idag är sista tisdagen i Thailand... Åker hem väldigt tidigt den 23:e! Nu ut en sväng, blir nog lite mer spel ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade klart en $50 bonus men torskade lika mkt så det blev +/- 0. Ska nog ta pokerstarsbonusen ikväll. Sen blir det FTP tills jag åker hem. Livebettingen flyter på o blev en ny tusing...

 

Börjar bli dags att sammanfatta resan, rent ekonomiskt har det nog gått ihop trots att jag inte direkt har snålat.. Bara flygbiljetten kvar att spela ihop. Första tre veckorna var ganska svaga spelmässigt, mkt disconnect o spelade bara SnG då, inte så smart... Lite julbonusar samt övergången till CG har gjort susen. Vet inte riktigt vad jag ska spela när jag kommer hem dock, SnG är ju mitt normala spel men CG går ju ok också, kanske fortsätter o blanda.

 

Det här var en tryout, nästa gång slipper man ju ett antal nybörjarmisstag o då kanske man kan få rullen att växa tom... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Back in Sweden again..

 

Ett kul test som föll väl ut! Har ju lyckats hålla mig flytande trots ganska lite(?) spel på låga nivåer. När jag väl fick ordning på disconnections flöt det på i princip hela tiden. Trots allt är cashgame som gäller i Thailand än så länge. Men internet är ganska lätt att fixa om man vet hur. Gick att köpa uppkoppling för 1Kr/h, funkade riktigt bra för mig iaf!

 

Nu ska jag försöka grinda ihop en mustang innan laddningen för nästa vintersemester börjar.. :-D Men den här dagboken får vila ett tag iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...