Gå till innehåll

Ezkash måste spela mer!


Ezkash

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett jobbigt dygn, spelat mkt på PokerStars o nästan alla mina set föll mot högre, vad gör man åt sånt? Spelade in sista poäng på SnG, hämtade in lite men backade nog -$100. Är nog den andra av drygt 20 bonusar som jag backar på, känns lite overkligt...

 

Ska plocka hem Towerbonusen ikväll, sen cashar jag ut o småspelar bara lite på FTP innan jag är nere i Thailand, då drar vi igång igen! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår blev det MTT:s för hela slanten. Rekommenderas varmt om du har som målsättning att hamna på psyket... :? Hur kul är det att mellan första o andra timmen slänga allt för att hitta TT i SB, först in i potten, raise, miniraisad tillbaks(?), går AI. Tokfan har A3 o slår ut mig.

 

Nästa turnering åker jag efter att en snubbe jagat hålstege :shock: hela vägen... Efter fyra timmar!! Hur f**n kunde han överleva i fyra timmar?! :evil:

 

Sen lite misslyckade coinflips o annat kul.

 

Lärde mig något nytt under morgonens grind, BPBK är stålet... Bara att hänga in kåken på river.. Trodde de spelarna försvann för ett par år sen...

 

Men ikväll är det min tur att klonka! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ganska mkt senaste dygnet, känns som jag spelat riktigt bra dessutom efter en liten svacka. Tyvärr återspeglas inte det i resultatet... ca -$300 på i huvudsak SnG. Läst perfekt o ofta haft stora överlägen men blivit utklonkad mest hela tiden, bara hoppas jag kan hålla i spelet så kommer jag få det tillbaka med ränta.

 

Ett ex bara, är 2:a i en SnG på bubblan med 2500, sitter i SB 200/400. Har slängt mig ett antal ggr till BB (storstacken), han har ca 6000. Får AA o går AI, varför synar man det med K5? Är man frisk då? Varför skulle jag bluffa? Han slår ju knappt en bluff ens förresten... O det värsta av allt, det är såna spelare jag har förlorat till de senaste dagarna.. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade mest på FTP igår, satan vad tighta turbo SnG var... Kändes som bubblan varade för evigt! :shock: Miniräjs o slowspelarnas Mecka. Gick ganska dåligt i början men anpassade mig lite på slutet. Även deras $11k garanti lirades, kom typ 100, ställde med AK o åkte ut med huvudet före mot AJ. -$200

 

Hoppade in på FCP istället, kändes underbart att komma hem igen, där smäller de på varandra så de ryker redan från början! :D Blev en 7CS turre oxå, bara 25 deltagare men kom 2:a så rätt kul. 7CS har man ju inte spelat sen gymnasiet... ;)$250

 

Nu blir det inte så mkt mer lir innan jag drar, men blir sittande på Helsingsfors flygplats ett tag på Söndag, har de nåt nätverk man kan ramla in på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit lite fler MTT:s. Blinds 80/160, 5 limpare! Jag pottar från SB med AK då går BB AI med AQ... Varför??? Missklick? Trodde han var favorit? :shock: Utvecklingsstörd? Självklart dyker det upp 8-9 damer på brädan...

 

Åkte lite senare ut ur en $26K turre på en 4outare. Båda turrarna med hyfsad stack när ca hälften av de som är kvar hamnar ITM. Nu har jag åkt på 90-10, 80-20, 70-30 i bra lägen, snart måste det vara min tur... Nu försöka klonka hem SH turren på Ongame som tröst! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä blev scandalic. Lite svajjigt men så hade jag MSN o rockklassiker igång... Bör gå o spela på iaf... Ongames död verkar oxå lite överdriven! :D

 

skandal-ic alltså trots donner,labs och nizes svordomar över kackerlacker, internet som varit så slött att de inte fått upp startsidan i explorer och allmänt mycket sämre än deras andra boenden i pattaya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit alldeles för lite poker hittills, trist, men ska trappa upp framöver.

 

Blev en liveturnering på scandalic idag iaf, kostade 1000 Bath. Blev en rebuy och en addon oxå. Med nio spelare kvar och totalt 150,000 chips i spel fick jag packa ihop i en 30,000 pott med KK vs TT AI preflop. Känns stabilt att turneringsspelet live är lika riggat som på nätet. ;) Lite sur att ïnte mina händer håller när det gäller. Bättre o åka ut direkt istället för massa missad onlinetid! :D

 

Same same, hoppas hitta ett nytt hem snart, online... Guldkalven Ongame verkar ha självdött. Snyft, snyft...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en del poker inatt faktiskt, mitt favvonätverk har ju bara trafik europiesk kvällstid... :? Men missflytet sitter i, ständiga utdragningar, o inga dåliga sådana heller... Men vänder säkert snart, de får gärna fortsätta syna mig med skit. Blir mer poker i natt. För imorgon måste man ju dra lite bira till Premier League, Kl22, det blir bra!

 

Nu ska jag bli lite utdragen till frukosten hade jag tänkt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mest spelat billiga Sng:s idag, dels för att de startar oftare + att man vinner trots att det rätt flytet är någon annanstans. blev cirka $50. Börjar hitta tiderna när det är spelbart så nu kan det bara gå uppåt! Blir en tempoökning på Koh Samui förhoppningsvis. Nätet här kan svaja till ibland men jag spelar mest nätter när alla snuskgubbar gör annat så går ganska bra ändå! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...