Gå till innehåll

Ezkash måste spela mer!


Ezkash

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev inte så jättemkt poker igår trots allt. Spelat lite idag, bl a en $5,5 turre, ganska psykiskt knäckande men idag fick jag iaf ge igen några ggr. Till slut fick jag dock KK o då är det ju som bekant kört.. 3:a av 111 iaf. lite SnG oxå, blev väl $80 än så länge... Börjar klättringen nu??? Hoppas snart var tbax på normal nivå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ff alldeles för lite men nu klonkar man iaf ibland... Blev typ $100, bör kunna ligga där utan problem men lirar nog inget innan Koh Samui. Snittade runt $30/h i Sverige, så borde ju inte gå sämre nu. Kommer försöka lira ganska mkt första veckan på Samui.

 

Grymt väder igår, första gången! Var nere en sväng på beachen, men den är inte så märkvärdig. Kollade in James Bond oxå, lite riggat med 4:a AI på slutet va?! ;) Nu ut o käka sen frukost!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme på Koh Samui, jävligt nice! :D Blivit lite sola o bada. Internet har strulat som fan men verkar funka nu... Ska testa o lira nu iaf.

Du kan inte fixa lite bilder hur du bor? Vad det kostar samt en lite rapport om hur internet funkade under tiden du var där?

 

Fixar det! Någon bra site att lägga upp bilder på, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme på Koh Samui, jävligt nice! :D Blivit lite sola o bada. Internet har strulat som fan men verkar funka nu... Ska testa o lira nu iaf.

Du kan inte fixa lite bilder hur du bor? Vad det kostar samt en lite rapport om hur internet funkade under tiden du var där?

 

Fixar det! Någon bra site att lägga upp bilder på, någon?

 

Du har pm! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internet var sådär igår, men fick jaga på dem i receptionen en gång i timman men när de stängde var det ju kört.. Blev väl ca 15st $11, en lugn start alltså, resultatet ok, $90. Hoppas verkligen det funkar i natt. Vill spela läääänge!!

 

Nu blir det sola, bada o en eftermiddagslur! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ganska mkt $22 på Betsson men bara $20. Tragiskt dåligt men jobbade iaf upp ett ganska stort underläge efter att blivit utdragen av rr stege rr färg flera ggr. Ongame måste vara det nätverket som har sämst spelare... Jättebesviken på resultatet men har iaf en lång svit utan röda siffror nu. Nya tag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter o lirar Betssons Cashbackturre, ligger 8 av 52. Var 151 från början. Smålirat SnG, blivit ca $60 men satt $100 på pool som börjar snart. Bettar inte så ofta utan ser det mest som ett TVspel. Inte bestämt mig om jag ska festa ikväll eller spela, beror nog på turren... Ser iaf ut att bli en grön dag, betting räknas inte! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Overkligt att pool vann, min showdown % är väl under 5 iaf + att de var ganska kassa... Kryss hade inte varit oförtjänt för city.

 

Sitter o småspelar lite $11:or men inte så bra drag på borden. Blir troligen inte så jättemånga innan Utd - Chelsea. Blir nog ett TV-spel igen, kryss kanske? Spännade hela vägen då, eftersom knappast att något lag punkterar match tidigt...?

 

Tappat stinget o har svårt att spela på nätterna, tar på krafterna att ligga vid poolen?!

 

Snart klar för Betssons månadscashback, blir jaga bonus sen igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyrde en vespa, sjukt kul! Hann med något vattenfall, kolla in lite elefanter, hamnade i nåt fiskaläger (trodde ett tag det var Göteborg men de hette inte Glenn...), innan jag drog hem igen. Fick tag på ett par solbrillor, sen gick det att köra som faan! 8-) Ikväll blir det thaiboxning innan förhoppningsvis en lyckad grajd tar vid... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thaiboxning sög... Var ju typ barn som slogs. Sen när det äntligen var två vuxna så var matchen över på två ronder... :?

 

Pokern går så där, ständiga disconnections. Säkert torskat $200 på det. Lirade lite på morgon, bl a en $33 MTT. En snubbe synar ned mina AA med T9, AI på turn o han synar o sätter hålstegen. Är det så man ska spela eller?! Börjar undra för det verkar bli mer o mer populärt o inte helt utan framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite på dan idag, molnigt för första gången.. Blev en MTT, kom 14:onde. Ut med QQ vs 99, 10 betalda, hade legat 4:a om det helt osannolika hänt att min hand hade stått upp mot clownen... Kommer ihåg för 6-12 månader sen, då kunde man vinna på de händerna, känns som det aldrig kommer ske igen. Måste avgöra potten i tid, kan inte vinna showdowns, helt overkligt...

 

Hyrde även en 200cc, körde runt hela Koh Samui, kul som satan! Går som fan o vägarna är bedrövliga, helt plötsligt kan det var världens hål i vägen! :D Helt livsfarligt men fan vill bli gammal.. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute o brummade cykel igen, kul juh! :D

 

Sen lirade jag Betsson $2000 cashback, spelade sämre än på länge o var disconnectad varannan hand, slutade 5:a... Poker är ganska ologisk ibland! ;) Spelade lite på Svenska spel oxå, blev någon tusing. Så blev en rätt ok dag. Idag siktar vi på en $10000 frirulle! Men först poolen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en $10 000 freeroll igår hamnade besvärligt till med hyfsat mkt investerat i potten med 88, ut som 73:a. Småspelade lite på svenska spel men utan inlevlse, vinsten räcker väl till middagen o några bira idag... ;)

 

Mitt stackars pokerstarkonto har lidit lite här men tog hem en 45pers SnG så nu är vi med igen... Blir nog Svenska Spel ikväll men först ett eftermiddagsdopp! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Internet dog inatt så blev bara lite mer spel på PokerStars, gick iaf ok. $150. Lirade deras typ tio MTT SnG, blev nog rätt bra ROI... Hade kanske flyt men kändes hyfsat lättspelat, får testa några fler innan jag ropar hej.. :D Kör ett gäng nu innan det är dags att pressa lite, kan ju inte lämna Koh Samui som en blekfis....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en del spel på SvS, höll på att gula kontot! :D Dock inte så allvarligt som man kan tro, tar alltid ut det som är ovanför tusenlappen... Slutade dock på minus men bara någon hundring. Lägger ned för idag o försöker hitta någon kanal som sänder CL istället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...