Gå till innehåll

heltok - en NLT400böckling på äventyr i Thailand


heltok

Recommended Posts

  • Svars 609
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

slasky slasky. btw, var transloadar man lättast upp en film?

 

Upp med filmen genast!

 

http://bangkok.csbnet.se/poker/bomben/MVI_1149.AVI

 

img1143gs3.th.jpg

 

slasky slasky. btw, var transloadar man lättast upp en film?

 

 

Du skulle modifiera den lite :D Pilla ner 300 tomtebloss i varje hål....nä nu blev jag riktigt avis=/

 

jag jobbar på att de andra ska förstå pyroteknikens ädla konst lika bra som vi gör:

 

img0133of0.th.jpg

 

 

pokern går fint iaf:

starsnovls2.th.jpg

 

rejäl missklonk idag. mitt VISA-kort funkar inte. blir att försöka beställa ett nytt som min mamma får ha med sig till thailand. tills dess får jag snylta på folk alternativt kräva tillbaka skulder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

img1143gs3.th.jpg

 

slasky slasky. btw, var transloadar man lättast upp en film?

 

Hur mycket kostade den där pjäsen? Hade ju kostat en förmögenhet hemma iSverige.

 

5000baht=1000kr. vi var 5st som delade på kakan så ca $25 var. vilket även maten vi åt innan på "the patio" kostade. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

img1143gs3.th.jpg

 

slasky slasky. btw, var transloadar man lättast upp en film?

 

Hur mycket kostade den där pjäsen? Hade ju kostat en förmögenhet hemma iSverige.

Vettifan om du ens fått köpa en sådan utan nån konstig pyroteknik-lincens eller liknande här i landet lagom. Hade det inte varit fint om alla hade haft var en sån här på nyår istället för att löljliga små raket-sett? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

img1143gs3.th.jpg

 

slasky slasky. btw, var transloadar man lättast upp en film?

 

Hur mycket kostade den där pjäsen? Hade ju kostat en förmögenhet hemma iSverige.

Vettifan om du ens fått köpa en sådan utan nån konstig pyroteknik-lincens eller liknande här i landet lagom. Hade det inte varit fint om alla hade haft var en sån här på nyår istället för att löljliga små raket-sett? :)

 

hehe. tacka vet jag thailand där man får leka ihjäl sig om man vill. enligt ryktet där det denna typen av smällare som folk brukar dö av :oops:

 

jimbo snackar om att vi ska köpa 9st sådana här nästa gång och köra samtidigt. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ser ju onekligen ut som 55, så jag gillar det. Med reservation för att man HELST vill veta att donken kan folda AA/KK där. Men stopbettet indikerar ju det. Wp.

 

 

Lol. Så, varsågod. ;)

 

 

Fold pre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm, ok, jag syfta på hans or. Trodde det var den ni hängde upp er på.

 

EDIT:. hehe, läste inte ditt inlägg först. Men var tvungen att lägga in det när jag såg det. Vad skrev jag då? Men visst, jag håller med, fold pre.

 

87s är ingen given fold pre i alla fall.

Jo, efter reraise. Kan omöjligt vara vinnande spel att syna i de läget varje gång om man inte möter en väldigt svag motståndare. Mot avarage spelare så är de lätt fold pre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Hoppas allt lugnt mer er och tack for senast, lamnat lamaiwanta ? Ska ni ner till Phuket och Patong sen var Poppa Palace bra, PERFEKT uppkoppling pa rummet. Men de tar 1900 för rummet och 200 bath for no-limit wlan per dag. Synd att jag inte kunde stanna längre men nästa gång ska jag ner langre. Trilla med moppen och rivit upp mig rejalt, plus bankomat javeln pa samui snodde 4000 bath, saker och ting kunde va bättre :x men va fan sem iaf 8-)

 

Ska ni till Japan efter Sonkran är jag grymt pa, ha det bra och halsa de andra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Hoppas allt lugnt mer er och tack for senast, lamnat lamaiwanta ? Ska ni ner till Phuket och Patong sen var Poppa Palace bra, PERFEKT uppkoppling pa rummet. Men de tar 1900 för rummet och 200 bath for no-limit wlan per dag. Synd att jag inte kunde stanna längre men nästa gång ska jag ner langre. Trilla med moppen och rivit upp mig rejalt, plus bankomat javeln pa samui snodde 4000 bath, saker och ting kunde va bättre :x men va fan sem iaf 8-)

 

Ska ni till Japan efter Sonkran är jag grymt pa, ha det bra och halsa de andra!

 

urk vad du badbeatar då. tack för tipset om Poppa, ska seriöst överväga det. lite smådyrt peak season, delar man rum så funkar det väl, men orka dela rum i Patong. hehe. aja, 2500baht/natt(verkar gå att få billigare om man bokar via fulsidor) i en vecka eller två funkar väl som pokerspelare. så länge man får bra rigg där.

 

vi bor kvar. har fått förstärkning av mikael nu också, men vet inte var han håller hus. tror han bytte rum, sedan försvann han. och christer är väl på väg tillbaka så smått misstänker jag. vi har kontoret 2veckor till iaf. måste orka städa där, är fan myror överallt nu.

 

vet inte hur det blir med Japan. är så sjukt långt fram i tiden ju....

 

januari blir det nog dyka och surfa för mig iaf. dyka i Borneo och surfa i Bali. sedan börjar vi diskutera att slaska en T&R till Rio över Carnevalen i februari. det vore riktigt slaskigt. haha. eller så åker jag hem och grindar(:idea:).

 

imon är det fullmoon. vilka pokerspelare dyker upp där?

 

 

http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82357511

hur många skott har ni i er bössa? han var en fisk, typ 60/10/1 med hög went to sd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Hoppas allt lugnt mer er och tack for senast, lamnat lamaiwanta ? Ska ni ner till Phuket och Patong sen var Poppa Palace bra, PERFEKT uppkoppling pa rummet. Men de tar 1900 för rummet och 200 bath for no-limit wlan per dag. Synd att jag inte kunde stanna längre men nästa gång ska jag ner langre. Trilla med moppen och rivit upp mig rejalt, plus bankomat javeln pa samui snodde 4000 bath, saker och ting kunde va bättre :x men va fan sem iaf 8-)

 

Ska ni till Japan efter Sonkran är jag grymt pa, ha det bra och halsa de andra!

 

urk vad du badbeatar då. tack för tipset om Poppa, ska seriöst överväga det. lite smådyrt peak season, delar man rum så funkar det väl, men orka dela rum i Patong. hehe. aja, 2500baht/natt(verkar gå att få billigare om man bokar via fulsidor) i en vecka eller två funkar väl som pokerspelare. så länge man får bra rigg där.

 

Eller om man kan tänka sig bo i karon så finns det bra mycket billigare än så med bra internet året runt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Hoppas allt lugnt mer er och tack for senast, lamnat lamaiwanta ? Ska ni ner till Phuket och Patong sen var Poppa Palace bra, PERFEKT uppkoppling pa rummet. Men de tar 1900 för rummet och 200 bath for no-limit wlan per dag. Synd att jag inte kunde stanna längre men nästa gång ska jag ner langre. Trilla med moppen och rivit upp mig rejalt, plus bankomat javeln pa samui snodde 4000 bath, saker och ting kunde va bättre :x men va fan sem iaf 8-)

 

Ska ni till Japan efter Sonkran är jag grymt pa, ha det bra och halsa de andra!

 

urk vad du badbeatar då. tack för tipset om Poppa, ska seriöst överväga det. lite smådyrt peak season, delar man rum så funkar det väl, men orka dela rum i Patong. hehe. aja, 2500baht/natt(verkar gå att få billigare om man bokar via fulsidor) i en vecka eller två funkar väl som pokerspelare. så länge man får bra rigg där.

 

Eller om man kan tänka sig bo i karon så finns det bra mycket billigare än så med bra internet året runt.

 

bodde inte ni i Kata? tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82357511

hur många skott har ni i er bössa? han var en fisk, typ 60/10/1 med hög went to sd.

 

Att försöka bluffa ut lösa spelare som synar ner med allt har jag tänkt sluta med. Det har kostat mig mycket. Trots det hade jag antagligen gjort ungefär likadant i den här handen. Kanske checkat turn också iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

popparf1.png

 

slasky slasky... 8-)

 

Ni far det nice pa poppas! Onskar jag kunde vara kvar, bra pris du hitta!

 

Brasilien tror jag e grymt, lillebrorsan och en polare jag kanner har bott i Sao Paulo hos brasilianska vanner, hade bara bra att saga om landet och kan garanterat rekommendera nagra smultron stallen!! Verkar lockande :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...