Bergmark Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 "Jag kom 2:a i potten, det är inte så bra" Härlig kommentar, skrattar fortfarande... Citera
Skanke Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Jahop tiita och njut DENNA VIDEO BÖR DU TITTA PÅ; OM DU LÖSNINGEN PÅ POKERNS GÅTA VILL FÅ Gott mos! Du kan snart börja ta betalt för dessa... Tänkte ju ha en Quiz i nästa video, första pris kanske skulle vara Skankes samlade verk Citera
Gahlster Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 mer.... mer... mer!!!! lite beroendeframkallande verkar det vara, faktiskt. tar det för lång tid till nästa alster så får man abstinens... Citera
handmadegod Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 mer.... mer... mer!!!! lite beroendeframkallande verkar det vara, faktiskt. tar det för lång tid till nästa alster så får man abstinens... Håller med dig helt! och tyvärr har man ju redan tittat på alla minst 3 ggr . Nä du skanke minst en om dagen vill jag ha nu! Skankes Julkalender Citera
SouthEast Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Strålande som vanligt Citat från videon: "Du behöver inte slå hunden med pinnen!" "Lova sa, geggamoja och stoppade handen..." "My name is Earl" = Nöten Tycker det skulle vara på sin plats med en handanalys av KJ handen som utspelar sig med "timestamp" 50:40. Gratulerar till rekordet på 111 st spelade och en utmärkt ROI på dem. Diskussionerna kring mig vara gubbe låter jag vara Tog tid att kolla igenom videon den här gången... vart ett farligt spring och massa möten att deltaga i. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Fan nu börjar man få abstinens besvär igen Citera
Skanke Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Jaja får väl börja fila på en rulle till.... Citera
Infinitiv86 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jaja får väl börja fila på en rulle till.... SKANKE SKANKE DU ÄR BÄST DU ÄR DEN SOM KLONKAR MEST SKANKEE SKANKEE Tänker förövrigt att vinna quizen Citera
Skanke Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Hahah, du kommer inte att ha en chans, jag kommer ta hem quizen... Citera
Gäst Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Jaja får väl börja fila på en rulle till.... Gör en när jag sitter på samma bord så ska jag visa hur man alltid vinner när man synar med any-two Citera
SouthEast Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 I´m da Wiz of da Skanke-Quiz Citera
Skanke Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Jaja får väl börja fila på en rulle till.... Gör en när jag sitter på samma bord så ska jag visa hur man alltid vinner när man synar med any-two Det visar du ju mig varenda jävla dag förvisso ska man ju inte hålla omvärlden ovetande om sådana facist metoder. Citera
Hoson Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Kommit på mig själv med att flera gånger försökt trycka på foldknappen. När jag kollar på filmen samtidigt som jag lirar (men det händer liksom inget). sitter i ryggmärgen antar jag Citera
Skanke Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Kommit på mig själv med att flera gånger försökt trycka på foldknappen. När jag kollar på filmen samtidigt som jag lirar (men det händer liksom inget). sitter i ryggmärgen antar jag Hoppas jag foldar samtidigt så du inte får klient tilt:) Citera
ulaf Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Tjena Skanke, en fråga: När du spelar sng, tar du någon hänsyn till vilka som sitter vid bordet? Någon du "ser upp för"? Citera
MannenMedH Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Kommit på mig själv med att flera gånger försökt trycka på foldknappen. När jag kollar på filmen samtidigt som jag lirar (men det händer liksom inget). sitter i ryggmärgen antar jag samma här, extra jobbigt blir det när Skanke spelar annorlunda (dvs fel ) och man bara "NEEJ, jag tryckte ju på FOLD" Citera
Gäst Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Tjena Skanke, en fråga: När du spelar sng, tar du någon hänsyn till vilka som sitter vid bordet? Någon du "ser upp för"? Jag har hört att han ser upp för ATM4Life, eftersom han tydligen synar AI på bubblan med any-two. Citera
Skanke Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Tjena Skanke, en fråga: När du spelar sng, tar du någon hänsyn till vilka som sitter vid bordet? Någon du "ser upp för"? Det finns väl vissa som är hetare och mer sällan gör bort sig, men någon speciel nej det tycker jag inte. Den där ATM4life är ju tacksam att spela mot, brukar oftare sikjta in mig på de som är världelöstkasssopträsk.... Citera
Ultrafish Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Skanke, jag är fisken väl? Slog ut dig i Betway-freerollen. Förlåt, idolen. Citera
ulaf Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 OK. Eftersom du spelar i princip varenda $33:a när du väl lirar så får man väl dras med dig nu när jag börjar multitabla dem på full tilt. Får väl erkänna att jag nickar 54nTA_Cl4u5 också. Hade gött! Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 OK. Eftersom du spelar i princip varenda $33:a när du väl lirar så får man väl dras med dig nu när jag börjar multitabla dem på full tilt. Får väl erkänna att jag nickar 54nTA_Cl4u5 också. Hade gött! Ja vi har ju redan mötts en del, och du hör till dem man helst spelar mot ITM om du förstår Citera
ulaf Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 OK. Eftersom du spelar i princip varenda $33:a när du väl lirar så får man väl dras med dig nu när jag börjar multitabla dem på full tilt. Får väl erkänna att jag nickar 54nTA_Cl4u5 också. Hade gött! Ja vi har ju redan mötts en del, och du hör till dem man helst spelar mot ITM om du förstår Jag får jobba lite på att tolka det där, men okej. Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Jag tolkar åt dig: Det finns andra man kan ta strid mot innan pengarna ska fördelas där man har större EV, väl i pengarna måste man ju spela mot alla Citera
Recommended Posts