Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag läser nästan din dagbok före min egen när jag vaknar på morgonen :)

 

För mig är detta helt sant, men å andra sidan skulle ni gjort detsamma, inte p.g.a Dapines underbara dagbok, utan för att min jävla dagbok är stendöd, tråkig o helt jävla deprimerande!!! *tar mina manodepresiva piller* :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läser nästan din dagbok före min egen när jag vaknar på morgonen :)

 

För mig är detta helt sant, men å andra sidan skulle ni gjort detsamma, inte p.g.a Dapines underbara dagbok, utan för att min jävla dagbok är stendöd, tråkig o helt jävla deprimerande!!! *tar mina manodepresiva piller* :D

 

hehe, vet hur de känns :?:P SYnd att det finns så många dagböcker, blir för många för att orka engagera sig riktigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slaskade lite sngs på everest först en 22$ 6 personers och en 55$ 6 personers, kom 2:a i 55$ och 1:a i 22$.

 

Sen efter det lirade jag 2 st 52.5$ HU som jag vann och en 22$ 6 personers som jag vann och en 22$ 10 personers som jag också vann :D

 

6 raka ITM varav 5 vinster känns ju ok ;):P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt bra! Vad tycker du om deras sittar? Hur funkar strukturen, jämfört med FullTilt, typ? Känns det inte trist att "bara" ha 100 marker att lattja med? :D

Hur lång tid tar en withdrawal, till NETeller, ca.?

 

mvh!

 

Dem är ju sjuuukt sega, tar typ 1.25H. MEn är ju fullt med fiskar och den sega strukturen ger ju verkligen utrymme för bra spel. Och 100 marker känns riktigt coolt :P

 

Cashouts till neteller tar väl en dag typ..

 

Sen har jag osså mailat dem och frågat om dem kan införa turbo sngs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo turbos är ju ett måste, blir ju ett jäkla tapp att bara hinna med ett set på typ 1h20m. Jag bara älskar Strukturen på FTP. Personligen tror jag inte att en väldigt långsam struktur gynnar mig, Bubbelspelet med höga blinds är nog det jag hanterar bäst i sng, och det blir ju inte så mkt sånt på Everest. Har dem nån miniwiev?

 

Är riktigt sugen på att börja lira där, funkar alla deras bonusar fortfarande? Är det inte segt att fylla dem lite dyrare sng, typ $50 > ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DaPine har använt smileys ( :lol: ) i sina senaste 7 inlägg. Undra om han är nervös inför HU matchen??

 

Hur mycket pengar står på spel?

 

Frågan är om han någonsin skrivit ett inlägg utan smileys.

 

Slår man upp ordet "smiley" i en ordbok är det till och med en bild på DaPine!

 

---

 

Förresten, lycka till som fan ikväll! Precis som nån skrev tidigare så MÅSTE du tilta Lederer i chatten! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DaPine har använt smileys ( :lol: ) i sina senaste 7 inlägg. Undra om han är nervös inför HU matchen??

 

Hur mycket pengar står på spel?

 

Frågan är om han någonsin skrivit ett inlägg utan smileys.

 

Slår man upp ordet "smiley" i en ordbok är det till och med en bild på DaPine!

 

---

 

Förresten, lycka till som fan ikväll! Precis som nån skrev tidigare så MÅSTE du tilta Lederer i chatten! :twisted:

 

 

hehe, tänkte precis säga det, kan lova att allafall 95% av alla inlägg innehåller MINST en smiley :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...