Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite humor att många (exempelvis Sorkenkk) dissar DaPines spel men inte nämner Lederers syn med A8...lol

 

Dissar inte spelet i helhet. Förstår bara inte hur de kunde få in degen med de händerna med så många BBs. Tycker väl ändå inte att Lederer spela dåligt då. Det var roligt att se matchen. Lederer spelade ju riktigt bra bevisligen. Men givetvis hade det ju varit roligare om DaPine klonkat. :>

 

Lite humor att många (exempelvis Sorkenkk) dissar DaPines spel men inte nämner Lederers syn med A8...lol

 

Har sorkenKK vart positiv nån endaste gång? Nepp! allafall inte i min dagbok...

 

Har vi nånsin varit positiva mot varandra på pf.nu? :P Tror fan inte det. Men ska nog se dina filmer nu så får vi se om jag kan klämma ur något positivt ur det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det säga att ljudet alltid laggar för dig... Känns väl som att det vanligtvis har med fpsen att göra. Se till att du hittar rätt fps för bildinspelningen. Antagligen är det fel där.

 

 

om du har 23.76 pröva 25.0 om du har 25.0 pröva 27.6

 

Detta måste gå att ställa in i camastacia.

 

Edit: Jag som ändå är på dig vad gäller din dialekt hela tiden måste ju nästan anmärka på det enligt mig ganska roliga ordet "Epidos"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det säga att ljudet alltid laggar för dig... Känns väl som att det vanligtvis har med fpsen att göra. Se till att du hittar rätt fps för bildinspelningen. Antagligen är det fel där.

 

 

om du har 23.76 pröva 25.0 om du har 25.0 pröva 27.6

 

Detta måste gå att ställa in i camastacia.

 

Edit: Jag som ändå är på dig vad gäller din dialekt hela tiden måste ju nästan anmärka på det enligt mig ganska roliga ordet "Epidos"

 

Hur kan FPSen ha något med ljudet att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...