Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

Seat 5 is the button

Total number of players : 6

 

Seat 1: billlibons ( $161.15 )

Seat 2: Stisse_85 ( $40.42 )

Seat 3: Dalanr7 ( $114.62 )

Seat 4: beanking111 ( $201.60 )

Seat 6: WeiWari ( $109.49 )

Seat 5: HUMan1234 ( $98.70 )

 

WeiWari posts small blind [$0.50].

billlibons posts big blind [$1].

 

Dealt to HUMan1234 :Jc::Ac:

 

Stisse_85 folds

Dalanr7 folds

beanking111 calls [$1]

HUMan1234 raises [$5]

WeiWari folds

billlibons folds

beanking111 calls [$4]

 

:9s::Js::8c:

 

beanking111 checks

HUMan1234 bets [$8]

beanking111 calls [$8]

 

:2h:

 

beanking111 checks

HUMan1234 bets [$22]

beanking111 is all-In [$188.60]

HUMan1234 is all-In [$63.70]

 

:Th:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en 27:e plats och 1100$. Eller jag får ju inte 1100$ för det var ju railbirds turre... Blev några hundra $$$ allafall :D

 

Blir mer CG grajnd på everestpoker sen, känner verkligen att jag är på G där nu :D Sen ska jag testa lite SnGs på everestpoker med, kommer lira 2 CG bord och 2 SnGs :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, är det nån som läser min dagbok? :? Isåfall, kan ni inte dra iväg nått sympati inlägg nån gång ibland? :)

 

Jag tokgrindar din dagbok! Tyvärr är jag värdelös på CG NL så jag bryr mig inte om att kommentera dina HH's. Eller iofs, jag har ju aldrig riktigt testat det så jag kanske är grym, men jag tror inte det :D

 

Skulle va kul att se nån sammanfattning över månadsresultatet än så länge eller nåt.

 

Sen vill jag ha mer SNG i den här dagboken! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, är det nån som läser min dagbok? :? Isåfall, kan ni inte dra iväg nått sympati inlägg nån gång ibland? :)

 

Jag tokgrindar din dagbok! Tyvärr är jag värdelös på CG NL så jag bryr mig inte om att kommentera dina HH's. Eller iofs, jag har ju aldrig riktigt testat det så jag kanske är grym, men jag tror inte det :D

 

Skulle va kul att se nån sammanfattning över månadsresultatet än så länge eller nåt.

 

Sen vill jag ha mer SNG i den här dagboken! :heart:

 

Tack, tokgrindar din med :D SKa trycka upp lite SnG HHs så kanske man kan få lite svar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läser nästan din dagbok före min egen när jag vaknar på morgonen :)

 

Duger det som sympatiinlägg? :P

 

aa det duger :heart::D

 

Jag läser den ibland när jag läst alla andra, sett alla serier, inte har orken att spela och är ensam hemma... :P

 

hahaha:D fan jag visste inte att det var möjligt att tokskratta kl 20 över 6 på morgonen/natten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen din dagboksfilm med sköna "squeezeplay" a la östergötlandsdialekt har jag inte kunnat motstå din dagbok.

 

Karlskoga ligger i Värmland annars. Men o andra sidan vet jag inte om han pratar med kga-dialekt då jag inte sett filmen. Fast det är en jäkla skillnad iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen din dagboksfilm med sköna "squeezeplay" a la östergötlandsdialekt har jag inte kunnat motstå din dagbok.

 

Karlskoga ligger i Värmland annars. Men o andra sidan vet jag inte om han pratar med kga-dialekt då jag inte sett filmen. Fast det är en jäkla skillnad iaf :D

 

Nu har inte jag sett nån film men Karlskoga-dialekt måste ju vara en av Sveriges absolut mest säregna dialekter :P Blanda ihop det med östgötska är ju inte vasst :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade 4 bord CG och 2 sngs på everestpoker. Sessionen tog lite mer än en timma. Plussade 345$ på CG och på SnGs (22$) vart det en vinst och en 5:e plats som då blir +56$. Riktigt fint, är på gång igen nu :D:D:D

 

Fint, har själv kasstat en 40 sng med fina 400 back!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...