Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en lång paus :P Har precis lirat nån timma, spelade bra som fan! Lirade på everest, spelet där passar mig mycket bättre, vågar verkligen spela ut där :D Så jag skiter i att dem inte ha nån rakeback eller nått nu, kommer spela mest där ändå :) Eftersom spelet går så segt där (60-70 händer/timma) så ska jag testa 8 bord lite... Men det blir inte försän imorgon. Nu sa jag sova :D

 

Plussade allafall ca 200$ vilket gör att hela dagen slutar på back ca 80$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne wtf, även om spelarna på everest suger helt sjuukt hårt så pallar jag inte lira på en horsida som inte har rakeback och knappt några bonusar!

 

Allafall inte nu när jag lirar så lågt. Så jag får fan ta och lära mig spela på prim :D Har lite mål och idér för resten av månaden som jag skriver upp senare.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, Du kanske borde spela lite mer sngs? Eller kanske testa FL?

 

Hehe :shock:

 

LOL :D

 

Kommer att lira lite SnGs ibland på prima när jag är sugen och för att få upp rejken :P

 

Jag körde en massa fem och sexmanna $55 SNG's på Prima igår natt. Spelarnivån var helt klart sämre än Partys $22. Kanske berodde på att det var helgnatt, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, Du kanske borde spela lite mer sngs? Eller kanske testa FL?

 

Hehe :shock:

 

LOL :D

 

Kommer att lira lite SnGs ibland på prima när jag är sugen och för att få upp rejken :P

 

Jag körde en massa fem och sexmanna $55 SNG's på Prima igår natt. Spelarnivån var helt klart sämre än Partys $22. Kanske berodde på att det var helgnatt, men men.

 

Brukar alltid vara sjukt dåliga lirare :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, Du kanske borde spela lite mer sngs? Eller kanske testa FL?

 

Hehe :shock:

 

LOL :D

 

Kommer att lira lite SnGs ibland på prima när jag är sugen och för att få upp rejken :P

 

Jag körde en massa fem och sexmanna $55 SNG's på Prima igår natt. Spelarnivån var helt klart sämre än Partys $22. Kanske berodde på att det var helgnatt, men men.

 

Brukar alltid vara sjukt dåliga lirare :D

 

Kanske skulle starta ett banankonto där och börja grinda dom seriöst då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har blandat lite sngs med CG idag, har plussat typ 100$ på CG och är typ back 20$ på sngs..

 

var precis iväg o köpte mikromat, nötter, chips o dip så blir en liten paus och sen megagrajnd :D Har tankar på att grajnda tills morsan går upp vid 7, skulle va lite skoj :P

 

Förövrigt så är det så jävla synd att det är så hortight på prima :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...