retorik Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 nån som har hört/sett nåt datum för säsong fyra, för det blir väl fler? Citera
Gungan Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Enligt Negreanus blogg så ska de börja filma igen i maj.. Citera
Ost Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det var då själva... Stensäkra bevis!! 10/18/2006 - Time for a Haircut Alltså, OK om ni har hört nånstans att han har rakat skallen, och jag hävdar inte heller motsatsen för jag vet inte ett skit... men att hänvisa till en photoshoppad bild, och ett videoklipp där han säger att han aldrig skulle raka skallen... Vi har nog lite olika definition av "stensäkra bevis"! Citera
Macroman Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Alltså, OK om ni har hört nånstans att han har rakat skallen, och jag hävdar inte heller motsatsen för jag vet inte ett skit... men att hänvisa till en photoshoppad bild, och ett videoklipp där han säger att han aldrig skulle raka skallen... Vi har nog lite olika definition av "stensäkra bevis"! Det finns en video på hans blogg där han de facto rakar skallen. Detta för att underlätta en hårtransplantation obv... Citera
Ost Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 OK, gott så. Det skulle väl kunna funka som "stensäkert bevis". Citera
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det finns en video på hans blogg där han de facto rakar skallen. Det är ju lite kul att det inte är klippet (höhö...) som heter "Time for a Haircut". Jag skulle nog inte passa som advokat. Citera
jello Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Men ni har "vidrört" era egna kroppar desto mer antar jag... :oops: Citera
Franco_Baresi Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Men ni har "vidrört" varandras kroppar desto mer antar jag... FYP Citera
Macroman Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Men ni har "vidrört" varandras kroppar desto mer antar jag... FYP Får nästan "hard on" i klass med den DN har när han smeker PAs rakade skalle när jag låter fantasin fritt få spela kring detta... Citera
MacDaddy Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Hur ska man klara sig utan Gabe o AJs nu. Pokerspelet har blivit sekundärt. Hoppas ingen får som de vill utan att båda tvingas stå ut med varann Citera
Supertequila Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Jag har rakat mig i alla fall. Citera
Macroman Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Jag har rakat mig i alla fall. Brasilian...? Citera
miksto Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Enligt Negreanus blogg så ska de börja filma igen i maj.. Låter bra Vet nån redan om det skall komma nya spelare med? Skulle vilja se hur Gavin Smith klarar sig i cash games Citera
Joey Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Vore väldigt kul om nån svensk fick vara med nästa säsong. Visst talades det om att Kniven skulle vara med förra säsongen? Vad hände med det? Helst skulle jag se Erik123. Är det inte dags att sparka ut killar som Farha och Elezra? Citera
retorik Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Jag hoppas att man får se mer av det sista bordet som var. Grymt bra. Ivey, Antonius, Esfandiari, Benyamine mfl. Mer av det tack. Citera
Lassis Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Vet att det är fel tråd och att det säkert står nån annanstans oxå men i brist på HSP så kan ni alltid kolla några avsnitt av Aussie Millions /Cashgame...mkt underhållande.... Citera
Emilio Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Vore väldigt kul om nån svensk fick vara med nästa säsong. Visst talades det om att Kniven skulle vara med förra säsongen? Vad hände med det? Helst skulle jag se Erik123. Är det inte dags att sparka ut killar som Farha och Elezra? Ehh? Sparka ut? Det är dom karaktärerna som gör programmet, dessutom ger dom ju värde åt dom andra spelarna. Citera
Joey Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Ehh? Sparka ut? Det är dom karaktärerna som gör programmet, dessutom ger dom ju värde åt dom andra spelarna. Så du tycker programmet blev sämre när Farha och Elezra lämnade plats för killar som Antonius, sbrugby och Yukon Brad? Visst utgör dom värde för övriga spelare, men med det argumentet kan man ju släppa in vilken tomte som helst. Citera
mgps Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 skulle helst se sonnert. speciellt med tanke på att han ahr historia med booth. sen lodden, kowssarie osv men det lär väl ej hända. Citera
asken Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Tyckte jag läste någonstans att Lodden faktiskt var inbjuden till nästa säsongs HSP, mycket tveksam till sanningshalten i det dock. Citera
heltok Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 tyckte gabe och internetspelarna var det bästa med denna säsongen. =) Citera
Supertequila Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Skulle vilja se old school v.s Internet Wizzards, typ Brunson, Harman, Greenstein, Ted Forrest, Negreanu å ena sidan och Gigabet, Antonius, Lödden, Sonnert och slutligen Ivey å andra. Citera
Recommended Posts