Gå till innehåll

TV: High Stakes Poker Säs. 3 *** inget piratsnack ***


Emcity

Recommended Posts

  • Svars 875
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var då själva...

 

Stensäkra bevis!!

10/18/2006 - Time for a Haircut

Alltså, OK om ni har hört nånstans att han har rakat skallen, och jag hävdar inte heller motsatsen för jag vet inte ett skit... men att hänvisa till en photoshoppad bild, och ett videoklipp där han säger att han aldrig skulle raka skallen... :| Vi har nog lite olika definition av "stensäkra bevis"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, OK om ni har hört nånstans att han har rakat skallen, och jag hävdar inte heller motsatsen för jag vet inte ett skit... men att hänvisa till en photoshoppad bild, och ett videoklipp där han säger att han aldrig skulle raka skallen... :| Vi har nog lite olika definition av "stensäkra bevis"!

 

Det finns en video på hans blogg där han de facto rakar skallen. Detta för att underlätta en hårtransplantation obv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore väldigt kul om nån svensk fick vara med nästa säsong. Visst talades det om att Kniven skulle vara med förra säsongen? Vad hände med det? Helst skulle jag se Erik123. Är det inte dags att sparka ut killar som Farha och Elezra?

 

Ehh? Sparka ut? Det är dom karaktärerna som gör programmet, dessutom ger dom ju värde åt dom andra spelarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh? Sparka ut? Det är dom karaktärerna som gör programmet, dessutom ger dom ju värde åt dom andra spelarna.

 

Så du tycker programmet blev sämre när Farha och Elezra lämnade plats för killar som Antonius, sbrugby och Yukon Brad? Visst utgör dom värde för övriga spelare, men med det argumentet kan man ju släppa in vilken tomte som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...