Swedish-Hero Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Tänkte bara kolla vilka som ska spela Online-SM på NB! Citat " Den 14-15 december 2006 spelas tidernas första officiellt sanktionerade Svenska Mästerskap i online poker. Turneringen lockar med den klart största prispotten någonsin i svensk poker: 2.500.000 dollar i garanterad prissumma 5 miljoner kronor i garanterat första pris Poker-SM online 2006 är sanktionerat av Svenska Pokerförbundet och arrangeras av NordicBet. Torsdag 14 december med start kl 18.00 kör Poker-SM online 2006 igång. Startfältet spelas ned till tio spelare och finalbordet startar fredag 15 december kl 20.00. Lycka till i jakten på fem miljoner! NordicBet Poker " Källa : https://www.nordicbet.com/pokersm/index.htm Buyin : 300+20$ Jag ska iaf vara med! nickar : Tanghero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tahici Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Jodå det ska jag också göra Nickar nibbeNo1 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 jag är med. Kvala in för 1$ på första försöket nick: svint0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Buy-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 $300+20, $2,5 M guaranteed har jag för mig det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 om det är under 4000 deltagare så är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 om det är under 4000 deltagare så är jag med Man kan ju alltid hoppas på $1 300 000 added money. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 om det är under 4000 deltagare så är jag med Misstänker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freggan85 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Är det inte lite låg buyin för ett SM? Tråkigt om många duktiga spelare inte ser något värde i att spela turneringen... Men men ska försöka vara med själv tror jag om datum och så passar. Har förresten inget konto hos NB så har inte kollat upp detta så mycket men hur ser det ut med satelliter? Buyins, antal...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheSam Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Satellitschema: https://www.nordicbet.com/pokersm/schema.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Plus att det går en massa frirullar på Nordic. Just nu ligger det 12 stycken uppe. Slitz rullarna har 5 garanterade platser. Gratis SM kval har en garanterad. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spam Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hur funkar de frirullarna? Det står att man ska ha en kod för att kunna anmäla sig, var får man tag i denna kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hur funkar de frirullarna? Det står att man ska ha en kod för att kunna anmäla sig, var får man tag i denna kod? Köp Slitz och expressen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Ska vara med. Köpte in mig o skulle få en bonus, men tji fick jag! SM är den enda action NB får av mig för resten av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinky Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Är det bara svenskar som får lira, eller kan vem som helst anmäla sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Är det bara svenskar som får lira, eller kan vem som helst anmäla sig? Endast svenskar får spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Ska spela, nick gibbsson. Som tack för att man anmälde sig innan juni eller juli, så fick man x$ bonus, och det bästa! en t-shirt damp ner i brevlådan förra veckan, KLONK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Kommer helt klart bli värde men det är sjukt mkt kval folk med tror jag. Redan i somras på fotbolls campen körde dem massor med kval kostade 5 E 40 pers 3 priser =) Dem har nog skänkt bort en del platser skulle jag tro= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 kommer nog bli sjukaste värdet ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag kommer definitivt att spela. Ska dock försöka kvala in via en satellit, vilket förhoppningsvis går med tanke på det närmast obefintliga intresset för dessa satelliter. Hur SM ska få ihop 12.000 deltagare, som Nordicbet hoppas, är för mig en gåta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag kommer definitivt att spela. Ska dock försöka kvala in via en satellit, vilket förhoppningsvis går med tanke på det närmast obefintliga intresset för dessa satelliter. Hur SM ska få ihop 12.000 deltagare, som Nordicbet hoppas, är för mig en gåta. Nu räknade du lite fel, 8333 pers ger en prispool på 2,5 miljoner dollar om buy-in är 300+20, för att NB inte ska torska behöver dom ha 7812 pers, ingen större chans att det kommer bli så många deltagare när bara svenskar får deltaga dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag tänker spela, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder, kommer ju bli den längsta onlineturnerningen genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder, kommer ju bli den längsta onlineturnerningen genom tiderna. Nja, när 90% av startfältet är inkvalade fiskar så kan det gå undan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag kommer definitivt att spela. Ska dock försöka kvala in via en satellit, vilket förhoppningsvis går med tanke på det närmast obefintliga intresset för dessa satelliter. Hur SM ska få ihop 12.000 deltagare, som Nordicbet hoppas, är för mig en gåta. Nu räknade du lite fel, 8333 pers ger en prispool på 2,5 miljoner dollar om buy-in är 300+20, för att NB inte ska torska behöver dom ha 7812 pers, ingen större chans att det kommer bli så många deltagare när bara svenskar får deltaga dock. I en intervju tidigare i år så sa Nordicbet att de trodde på 12.000 deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts