andreazz Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Om någon undrar så har jag plockat hem över 6000p i fotodykspelet på mobilen! O då snackar vi under samma dyk Jag antar ju att du är ironisk men jag har fått över 50000 på ett foto. Över 150k på ett dyk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Om jag hör "hur känns det?" en gång till, går jag ut till garaget och skjuter mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Royality! Kan inte sluta skratta... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Royality!Kan inte sluta skratta... Till och med tjejen storskrattade, och hon hade ingen koll på Mortal Kombat-referenserna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Orkar jag spela något idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 ...Men göran spelar tintin också poker? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 ...Men göran spelar tintin också poker? (För er andra: Tintin en kul och vass othellospelare med ett SM-guld och ett gäng bra spelade VM i bagaget. Och han slog mig i senaste och troligen sista SM-finalen jag spelade) Inte särskilt mkt, men låga SNGs och MTTs har han spelat en del, han cashade dock ut en MTT-vinst på c:a 1.2k för att reparera bilen och har aldrig haft tid/ork/möjlighet att bygga rulle. Han skulle absolut vinna om han spelade mer. Vem är du förresten? Känner vi varandra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Dag 1 som FLT-spelare är över. Resultatet blev +62.5BB på 353 händer. Passa dig TLK! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Dag 1 som FLT-spelare är över.Resultatet blev +62.5BB på 353 händer. Passa dig TLK! Well played, visste du hade det inom dig. Om två år kommer Ken skriva en krönika där han säger "vi kan kalla honom" och sedan använda ditt riktiga namn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Dag 1 som FLT-spelare är över.Resultatet blev +62.5BB på 353 händer. Passa dig TLK! Well played, visste du hade det inom dig. Om två år kommer Ken skriva en krönika där han säger "vi kan kalla honom" och sedan använda ditt riktiga namn. TY! Rolig krönika för övrigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Om två år kommer Ken skriva en krönika där han säger "vi kan kalla honom" och sedan använda ditt riktiga namn. lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2006 Om ni gular och behöver börja om med typ $50 i er bankroll, kom ihåg att HU SNGs är vägen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2006 Sjuk motrigg på cap PLO idag, tappade 6 cappade potter på 5 utdragningar och en där mitt top set inte köpte ut. Badbeatinlägg nedan, för den här var rätt trist: Full Tilt Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $2/$4 6 players Converter Flop: ($48, 6 players) SB checks, BB bets $48, Hero calls, UTG+1 folds, CO calls, 2 folds. Turn: ($192, 3 players) BB bets $104, Hero calls, CO calls. River: ($504, 3 players) Results: Final pot: $504 CO showed BB showed Hero showed Jobbade sedan tillbaka $400 av backet, "Barry Greenstein"-style (dvs var nöjd med att komma från ett stort hål till ett lite mindre hål). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 "MASANO" min bankomat... var är du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 mne lolla mig.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 ...Men göran spelar tintin också poker? (För er andra: Tintin en kul och vass othellospelare med ett SM-guld och ett gäng bra spelade VM i bagaget. Och han slog mig i senaste och troligen sista SM-finalen jag spelade) Inte särskilt mkt, men låga SNGs och MTTs har han spelat en del, han cashade dock ut en MTT-vinst på c:a 1.2k för att reparera bilen och har aldrig haft tid/ork/möjlighet att bygga rulle. Han skulle absolut vinna om han spelade mer. Vem är du förresten? Känner vi varandra? Tintin första, enda och sista SM mästaren jag har slagit. Tog honom på andra försöket. Förlorade iof ca 5 irad mor han efteråt men var sjukt stolt iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2006 mne lolla mig.. Gjorde ett felklick igår när jag skulle ta bort mitt egna inlägg, jag tog bort ditt inlägg istället. Finns tyvärr ingen undo-funktion på det och jag hann inte fixa det pga att datorn fethängde sig följt av...domestic problems kan man säga. "Är du priffs?" var i alla fall inlägget. Så nu vet ni det. Svaret är att han är en annan kille. Jag handlar inte på ebay. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 trodde att jag inbillat mig om att jag skrivit ett inlägg under en bra stund, skrämmande tanke. Skönt att sanningne kommit fram Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2006 Kommentarer? Skall jag skjuta en salva på turnen också när Fi är århundrandets synstation (det var han som satte fyrtalet i min whinepost ovan)? Limpen preflop är också tveksam btw. Full Tilt Poker Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $2/$4 5 players Converter Stack sizes: Hero: $494.20 CO: $386.60 Button: $168.90 SB: $391.60 BB: $406.70 Pre-flop: (5 players) Hero is UTG with Hero calls, 2 folds, SB calls, BB checks. Flop: ($12, 3 players) SB checks, BB checks, Hero bets $12, SB calls, BB folds. Turn: ($36, 2 players) SB checks, Hero checks. River: ($36, 2 players) SB bets $36, Hero raises to $90, SB folds. Uncalled bets: $54 returned to Hero. Results: Final pot: $108 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag vill med detta passa på att gratulera psatiw till att ha blivit avancerad pokerskribent. Detta visar klart och tydligt på hur klasslöst pf.nu är. Detta visar att alla som har lite vilja, trots att de är subnormalbegåvade, kan bli något på detta forum. När till och med en så pass genomvidrig människa som psatiw kan bli avancerad pokerskribent bara för att han lägger ner 17 timmar på pf.nu varje dag så är det ett tecken på att forumets demokrati funkar. Här har vi en kille som är genomvidrig, saknar vänner och socialt liv (för att alla hatar honom), men som ändå blir avancerad pokerskribent. Det är stort. Det är kärlek. Hatten av för dig, Mr. Ärkefitta De-Luxe! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Jag vill med detta passa på att gratulera psatiw till att ha blivit avancerad pokerskribent. Detta visar klart och tydligt på hur klasslöst pf.nu är. Detta visar att alla som har lite vilja, trots att de är subnormalbegåvade, kan bli något på detta forum. När till och med en så pass genomvidrig människa som psatiw kan bli avancerad pokerskribent bara för att han lägger ner 17 timmar på pf.nu varje dag så är det ett tecken på att forumets demokrati funkar. Här har vi en kille som är genomvidrig, saknar vänner och socialt liv (för att alla hatar honom), men som ändå blir avancerad pokerskribent. Det är stort. Det är kärlek. Hatten av för dig, Mr. Ärkefitta De-Luxe! kompisgnabb eller allvar? om du är allvarlig med att skriva sådant beter du ju dig inte så bra själv... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 kompisgnabb eller allvar? om du är allvarlig med att skriva sådant beter du ju dig inte så bra själv... Du kanske borde hitta en tråd där du passar in istället? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 kompisgnabb eller allvar? om du är allvarlig med att skriva sådant beter du ju dig inte så bra själv... Du kanske borde hitta en tråd där du passar in istället? tufft. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 kompisgnabb eller allvar? om du är allvarlig med att skriva sådant beter du ju dig inte så bra själv... Inte din bästaste read. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2006 Ta det lugnt boyz - det kan vara lite ovant om man är ny på forumet. CbC, Parre och psatiw har en lång historia av fria hån på Sviten bakom sig. Därav Parres signatur. Dock så är det mycket kärlek där också, så vi låter dem hållas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts