parre Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Så jävla enkelt. Man satsar allt Bill äger såklart, för om man förlorar kan man ändå aldrig betala tillbaka pengarna, vilket betyder att man med gott samvete kan skita i att betala tillbaka. Jättemycket EV+! Jag förstod aldrig riktigt frågan? Finns det nån hake? Askonstig fråga. Jag skulle förmodligen smeta in en hel del på ett holkdrag mot gubben också. Färdigt fyrtal på flopp är ju löjligt. Jag trodde Bill hade fyrtal och jag AA. Verkar som om jag blitit dyslektiskt sen jag slutade suppa. Schkål! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen04 Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Känns mer intresant att fråga hur mkt man skulle satsa om man har 1010 vs AJo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 jäkla skit Bamse prisma spelet buggar för mig: någon som har en lösning på detta? Har du mäjlat supporten? jupp.. återkommer med svar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 är du/ni shihan333 på pp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 är du/ni shihan333 på pp? Du/vi/ni/jag spelar inte på partypoker, spelat i 5 min och heter Shahin86 där också tror jag (= Så sjukt hur man inte kan få whina ifred här utan att bli överröstad av Kalle Anka. Jag vill höra MISÄR. Iförsig vände det idag. Andra plusdan någonsin @ SS->215k. 10-15k på Stars också. Försökte gå all in på 25/50 med lite olika händer... http://www.pokerhand.org/?564867 http://www.pokerhand.org/?564863 Kan det ha vänt? (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Spelar du med kort stack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Spelar du med kort stack! Köper in mig för 2850, lite mer än halvstack. (= Finns mkt fler fördelar, dessutom ser det inte sååå bra ut med deg på stars för tillfället, riggsajt ändå (= Det är intressant med deras TURBO HU SnG som dom fått en miljard av för tillfället. Jag brukar kolla upp mina motståndares stats på sharkscope.com. Det alla på turbon har gemensamt är att dom brukar vara monsterback på sajten, medans vanliga HU så är de flesta even/lillplus/lillback. Så det är nog jättevalue att dom infört det där. Kanske ska ha en hel vecka med bara 1k HU Turbo... mål o plussa 10k per dag i en vecka? Intresse..? (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag utmanar dig, du får 500 spänn och får spela en gratis heads up-match om 100 kronor extra mot min mor om du lyckas. Om du misslyckas ska jag ha 60% av vinsten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travbana Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 är du/ni shihan333 på pp? Du/vi/ni/jag spelar inte på partypoker, spelat i 5 min och heter Shahin86 där också tror jag (= Så sjukt hur man inte kan få whina ifred här utan att bli överröstad av Kalle Anka. Jag vill höra MISÄR. Iförsig vände det idag. Andra plusdan någonsin @ SS->215k. 10-15k på Stars också. Försökte gå all in på 25/50 med lite olika händer... http://www.pokerhand.org/?564867 http://www.pokerhand.org/?564863 Kan det ha vänt? (= Jovisst ! "Hur tänker du i ovanstånde händer när du trycker in degen ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 kan nog bara va readbaserat skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 är du/ni shihan333 på pp? Du/vi/ni/jag spelar inte på partypoker, spelat i 5 min och heter Shahin86 där också tror jag (= Så sjukt hur man inte kan få whina ifred här utan att bli överröstad av Kalle Anka. Jag vill höra MISÄR. Iförsig vände det idag. Andra plusdan någonsin @ SS->215k. 10-15k på Stars också. Försökte gå all in på 25/50 med lite olika händer... http://www.pokerhand.org/?564867 http://www.pokerhand.org/?564863 Kan det ha vänt? (= Jovisst ! "Hur tänker du i ovanstånde händer när du trycker in degen ? preflop tänker jag... de kan komma flush. Det kan komma fyrtal? Första handen leder man ju efter floppen och även preflop, skönt att det kan komma blank blank en gång i livet (= Andra handen tänkte jag att jag är väl cp blockad men ingen borde rimligtvis ha en tvåa så den kan ju göra så jag vinner? Eller så är jag inte den sortens kille som bangar på givar (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag utmanar dig, du får 500 spänn och får spela en gratis heads up-match om 100 kronor extra mot min mor om du lyckas. Om du misslyckas ska jag ha 60% av vinsten. Kom nästan på att det kan bli för svårt o jag orkar nog inte, dessutom bär det ju av till Dublin o EPT snart så vi glömmer det där (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Hur tänker du i ovanstånde händer när du trycker in degen ? Hallå, kom ihåg att Shahin är Sveriges sämsta pokerspelare, tankeverksamhet är troligen inte något krav för att få den titeln. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag har inget att säga om dessa preflop pushes, så jag länkar upp er till en site där man lär sig rita drakar istället. http://neondragonart.com/dp/tutorials/dragon.htm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 är du/ni shihan333 på pp? Menar du inte shanin333...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 nu har jag ritat 2 drakar, nu får du vika en svan http://www.thekhans.me.uk/forum/viewtopic.php?t=990 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 nu har jag ritat 2 drakar, nu får du vika en svan http://www.thekhans.me.uk/forum/viewtopic.php?t=990 Snyggt! En Scofield-fågel. Hur går det med bingon förresten? Omsättningen har ökat sen jag smög in en fuling i den här tråden. =) /HeFo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Mycket att göra om dagarna? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 ah du anar inte.. körigt som fn på jobbet en vanlig dag i mitt liv. 0700 vaknar å stänger av väckarklockan 0740 jobbarkompisen/"sambon" väcker mej å undrar om vi inte ska åka snart 0750 efter en snabbdusch sätter ja mej i bilen o kör halvsovandes till jobbet. 08.20 kommer till jobbet, ingen märker att ja är sen. går å hämtar kaffe å tankar hem senaste lost/prison break/hsp eller nått annat att kolla på. 08.30 tittar om texaslimitking sitter å spelar brallorna av nån på FL1000/2000 på fulltilt om inte blir de å kolla pokerforumet. 0900 lirar lite HU playmoney mot rumskollegan, alt tiltar loss på nått bamse.net-spel 11.30 lunch 12.00 viker origami/kollar nya trådar på pokerforum, tittar på lost/prisonbreak osv ni fattar 14.00 startar visual studio å sätter igång med de ja ska ha gjort idag 15.30 klar med dagens arbete softar lite, kollar pokerforum eller slösurfar runt. 15.45 chefen kommer in å undrar va ja gör. visar dagens jobb, drar nån vit lögn om att databasen tjabbla/krånglande skrivare/nya säkerhetsuppdateringar osv. han ger mej en klapp på axeln å säger, fan va duktig du är 16.00 kollar så den enda person som börjar 8 har dragit så ja kan smita tidigt även fast ja va sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag blåser de som betalar mig min lön. Fett. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Jag blåser de som betalar mig min lön. Fett. blåser å blåser.. ja gör ju mitt jobb. dom behöver inte veta att de tar max 2 timmar av min dag. jag är helt enkelt för duktig på de ja håller på med ... låter mycke bättre så iaf ja gör de ju endast för tomten i rummet brevid som sliter 8 timmar om dan å ändå inte hinner med lika mycke.. va skulle hända om ja verkligen ansträngde mej 8 timmar om dan, jo han skulle få sparken å vi skulle alla få betala hans a-kassa/bidrag. så jag gör de för er grabbar, de av er som betalar skatt då förstås. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Alltså... Jag kan inte få nog av den här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Alltså... Jag kan inte få nog av den här. Melodin sätter sig ju direkt! Men vad gör purjon där liksom? Tiltande att ljudet fortsätter i all evighet trots att jag har stängt ner fönstret... som en elak cookie. /HeFo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Alltså... Jag kan inte få nog av den här. Du är en syndare och du kommer att brinna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts