413x4nd3r Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Fördelen med SS, det är stängt när man kommer hem på fyllan : ) Citera
teddysbear Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Fördelen med SS, det är stängt när man kommer hem på fyllan : ) det är nog den enda fördelen Citera
anundi Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Fördelen med SS, det är stängt när man kommer hem på fyllan : ) Riktiga män tar sig inte hem på fyllan. Citera
Snabelguy Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Fördelen med SS, det är stängt när man kommer hem på fyllan : ) Riktiga män tar sig inte hem på fyllan. Nä, man vaknar upp dagen efter utan att ha en aning om var man är och med ett riktigt skåp vid sidan om... Citera
danielfroberg Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Fördelen med SS, det är stängt när man kommer hem på fyllan : ) Riktiga män tar sig inte hem på fyllan. Nä, man vaknar upp dagen efter utan att ha en aning om var man är och med ett riktigt skåp vid sidan om... Så jävla dålig var jag väl inte i bingen? Citera
Sletzos Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Eehh, lirade på Stars för ett par veckor sedan.. Rullen uppgick till 500 USD, 0,25-0,5 grind.. Då en lördagkväll den (ryska??) vodkan Baranoff gjorde MEJ sällskap VID VÄNNENS dator! Lekte täting o spelade 3/6... Kollade HHs dagen efter! All-in med rullen, 99 på hand vs AK, DET ÄR DÅ FAN ATT MAN INTE KAN VINNA EN COINFLIP.. Nu blir det smålir på SvS.. TjingPling.. Citera
GG Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 För ungefär ett år sedan tiltade jag bort ungefär 50% av rullen på fyllan, vilket då var ungefär $5k, sedan dess har jag hållit mig hyffsat fri från fylletilt. Torskat typ 1k nån kväll annars har det varit lugnt. Citera
Ignatius Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Bump. Vinner oftast på fyllan (mindre weak-tight!) men har väl kanske fylletiltat bort ett halvt inköp på nanolimit nån gång... Citera
_ekan_ Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Någon som har bra tips angående att undvika spela på fyllan? Man blir ju grymt sugen när promillen blir tillräckligt hög. Citera
ManOuchi Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Riktiga män hittar inte till datorn på fyllan. dom hittar till musen Citera
ManOuchi Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Någon som har bra tips angående att undvika spela på fyllan? Man blir ju grymt sugen när promillen blir tillräckligt hög. Ha alkolås på datorn Citera
sorkenkk Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Ha alkolås på datorn Självdiciplin ska vara bra annars har jag hört. Varför fan ska man in och spela på fyllan?! Citera
christoffer87 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 en polare torska 3k euro inatt på fyllan, spelade 20/40euro, tvärställde med a9 offsuit Citera
Bafucin Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Självdiciplin ska vara bra annars har jag hört. Varför fan ska man in och spela på fyllan?! För att det e ju så jävla kul! Citera
HenkeHero Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Har nog bara tappat några få dollars på fyllan som tur är men däremot lyckades jag få en royal straight flush när jag kom hem till min polare o lirade en $1!!! SnG på hans konto. Snacka om bortkastat tillfälle att få den på... Citera
sorkenkk Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 För att det e ju så jävla kul! Det argumentet håller inte riktigt.. Citera
Rebonius Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Jag var grymt nöjd när jag kom hem i fyllan, hittar superfisken på ett bord och låter bli att sätta mig dig. Istället satt jag och spelade PLAYMONEY bara för att jag var så jävla sugen på att spela Citera
Bafucin Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Det argumentet håller inte riktigt.. Varför tror du så många spelar på fyllan då?? Citera
edison Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Spelar typ lika bra på fyllan som jag gör nykter ändå Allt är ju ändå standardsituationer liksom. Citera
Faxxen Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Postad 5 Oktober , 2007 Största ekonomiska förlusten va på $2k efter att tagit det kloka beslutet att kliva upp till $2/4 omaha från att ha backat 900 på $1/2 lagom salongsberusad. Gick ju inte så bra trots att de va rikigt kassa =( Var väl ca 30% av rullen. Men har väl losat ca 95% av rullen på fylletexas när den va mindre men det var nog inte mer än $700. Det som slår mig när det gäller fyllespel är hur sjukt lätt man glömmer saker man har registrerat. "Han e tight, tat lugnt nu" turn: allin booom!!!. Eller hur sjukt lätt tilten kommer. Räcker med att man själv gör ett dåligt beslut och så e tilten igång. Reptilhjärnan styr kanske? Citera
Krissen Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Postad 14 Oktober , 2007 Det här är en av anledningarna till att man bor hemma. Då händer inte sånt här. "Mamma, se till att stänga av datorn o gömma modemet nu när jag går ut." Gud, Cassano..! Det är väl du som lirar $100/$200 blinds på Pokerstars? sammanträffande Citera
hampulito Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Spelar typ lika bra på fyllan som jag gör nykter ändå Allt är ju ändå standardsituationer liksom. Jag håller faktiskt med. Jag är nästan mindre tiltbelägen på fyllan och spelet försämmras inte märkbart. Citera
cassano Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Gud, Cassano..! Det är väl du som lirar $100/$200 blinds på Pokerstars? sammanträffande Ja, vadå? Citera
SneakingEye Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Vara full o lira poker finns inte på kartan...men man kan ta o dricka bara en bers...Kan t.om förbättra ditt spel lite om du inte e allt för lättpåverkad vill säga Citera
Recommended Posts