AA Postad 20 Januari , 2005 Rapport Share Postad 20 Januari , 2005 Nån som har vet var man kan hitta nåt freeware-program till PC som kan hålla koll på tiden och blindsen när man spelar hemmaturneringar? Ha de´ /AA (edit: felstavad rubrik) * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanielN Postad 20 Januari , 2005 Rapport Share Postad 20 Januari , 2005 heh. Gjorde faktiskt ett litet sånt förut i .net bara för våra hemturneringar. Inget fancy direkt men funkar att ha på en laptop brevid bordet. (Du behöver .net-framework) http://hem.bredband.net/dannib/files/PokerTournament.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 20 Januari , 2005 Rapport Share Postad 20 Januari , 2005 http://www.thetournamentdirector.net/ Kanske kan funka? Har dock inte testat den själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA Postad 20 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2005 Tackar för tipsen. The Tournament Director verkar helgrym! Där kan man ställa in ALLT! Det kommer att hårdtestas nästa helg då vi skall köra 2 turneringar. Ha de´ /AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 21 Januari , 2005 Rapport Share Postad 21 Januari , 2005 Vi anväder The Tournament Director när vi kör och har bara positiva saker att säga om den. Inte illa för att vara en freeware. Så ladda ner den och spela på bara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 28 Januari , 2005 Rapport Share Postad 28 Januari , 2005 Vi använder också the tournament director vid våra turneringar också har varit upp til 30 pers och den har fungerat klockerent varje gång.. Så jag rekommenderar den starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Jag har inte lyckats komma på hur man ställer in vilka som har åkt ur turneringen i Tournament director, kan någon vara snäll guida mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manolito2k Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 Jag har inte lyckats komma på hur man ställer in vilka som har åkt ur turneringen i Tournament director, kan någon vara snäll guida mig? Tryck på X på tangentbordet när någon åker ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2005 Vi använder också the tournament director vid våra turneringar också har varit upp til 30 pers och den har fungerat klockerent varje gång.. Så jag rekommenderar den starkt. bara jag som insåg symboliken? klocka till pc? funkar klockrent? huh huh jag tyckte d var kul i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Betsson har en gratis pokerklocka, som man kan ladda ner: http://www.betsson.com/img/poker/pokerclock/Installer_clock.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Vi använder också the tournament director vid våra turneringar också har varit upp til 30 pers och den har fungerat klockerent varje gång.. Så jag rekommenderar den starkt. bara jag som insåg symboliken? klocka till pc? funkar klockrent? huh huh jag tyckte d var kul i alla fall Jag tycker den var urdålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Jag sällar mig till skaran av de som rekommenderar Tournament Director. Använde det häromveckan i en turre för 20 pers, fanns inga problem alls med det fina programmet, klart bäst av de jag har provat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vertical Mind Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Har letat med ljus och lykta efter något liknande till Mac men inget hittat. Nån som kan hjälpa mig? Tack // Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Betsson har en gratis pokerklocka, som man kan ladda ner:http://www.betsson.com/img/poker/pokerclock/Installer_clock.zip Kul program.. NOT Fick virusvarning efter jag hade installerat det... W32.HLLW.Sambut is a worm that spreads across KaZaA file-sharing networks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ostborr Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Kan man välja hur mkt pengar varje spelare ska ha och sen räknar programmet ut hur många av varje specifik marker man ska ha? Detta med hjälp av värdet på markerna som man kan ställa in. Enda jag har hittat är hur många marker till antalet som man ska börja med men det är väl lite orelevant om man inte ser till värdet på markerna också, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EttanP Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Finns det något liknande som Tournament Director som är gratis att ladda hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 TD ÄR gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asjon78 Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 TD ÄR gratis Det är väl bara graits i 30 dagar sen måste man köpa "licens key" för att det ska fortsätta fungera, kostar ca $25. http://www.thetournamentdirector.net Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EttanP Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Tack, trodde jag var blind eller dum. Något annat tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 PAF har en rätt bra turneringsklocka. Se http://www.paf.fi/online_swe/pokerclock.pbs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Finns det någon som vet hur man får in Å Ä och Ö i programmet?? Jag får det alla fall inte att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts