Gå till innehåll

Myt4z - Vakter, Vakter! DOM TAR ALLT MITT GUUUUULD!

Recommended Posts

Postad
Jahapp, då var andra sessionen avklarad. Gick ännu värre än den första. Tycker jag spelar ok, men åker på setup efter setup. Vinner samtidigt inga större potter, då är det väldigt svårt att spela. Slog nytt rekord idag i att backa, blev ca 1,9$k. Så då är jag återigen minus för månaden. Känns väldigt trist, men som tur är kommer det fler dagar. Ska kolla igenom lite HHs i helgen och se över hur jag lyckades backa nästan 10 ink på 3 timmar idag.

Återigen är det en sån dag att jag antingen backar mkt eller hamnar even. Vet faktiskt inte hur jag ska bryta trenden. Har på 8 speldagar på ipoker som mest plussat 1,5 ink. Men jag har vid ett tillfälle tappat 5 ink, respektive idag, nästan 10 ink. Jag får det helt enkelt inte att lossna åt plussidan. Har korrigerat spelet flera ggr, prövat olika linjer, men det lossnar bara inte. Har börjat lira lösare nu på senare tid. Så självklart blir ju swingsen större, men för mig har det enbart varit neråt det pendlat. Vore ju kul om det kunde vända ngn gång.

Månaden är typ 2,3$k back på ipoker, 360€ upp på Redbet. Har typ en 300$ i rb oxå. Så tot e det väl ngnstans kring 1,5$k back. Inte hela världen, men funderar på om det kanske inte är dags för ett site byte för mig. Spelat väldigt länge på Ipoker utan ngn större framgång.

Spelarna jag möter känns inte luriga på ngt sätt. Men på ngt underligt vis får dom alltid in sina vackra skräphänder dom spelar. Har tyvärr blivit oerhört straffad på sistone mot dessa spelare som klonkat till höger och vänster.

Nåväl, ska tat lungt en stund, sen slagga. Match imorgon.

Får se när jag tar nästa session. Kan va bra med break iaf imorgon.

Najti

Ja du jag känner samma sak angående Ipoker.

Har spelat länge och plussat sakta men stadigt men nu fungerar inget.

Så jag har inte bara funderat utan bytt site för att se om det blir nån skillnad.

Har också testat att ändra min spelstil utan att bära frukt.

Hoppas det vänder för dig alla fall

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kriga på! Grattis till segern mot bp förrsten =)

Tack tack. Jo, det satt fint! Även om man inte ska dra för stora växlar av en träningsmatch, så är det alltid skönare att börja med seger:-)

Ja du jag känner samma sak angående Ipoker.

Har spelat länge och plussat sakta men stadigt men nu fungerar inget.

Så jag har inte bara funderat utan bytt site för att se om det blir nån skillnad.

Har också testat att ändra min spelstil utan att bära frukt.

Hoppas det vänder för dig alla fall

Tyty. Mjo, vet inte riktigt varti problemet ligger faktiskt. Funderat lite på det senaste dagarna utan att ha blivit mkt klokare.

Har inte blivit så mkt poker sen i fredags, inte haft ngt sug och inte heller haft tid. Blivit lite på Redbet dock, utan ngn större framgång, plussade ett ink i söndags, för att igår backa det ink. Månaden ligger på ca 12 k sek minus. Bara kämpa på!

Postad

Imorgon anländer äntligen min nya dator. Ska bli sjukt skönt, då min nuvarande är i ytterst "olämpligt" skick:-) Får se om jag har tid till ngn poker imorgon, har ngn kostföreläsning efter träningen imorgon, och efteråt blir det troligtvis en del pill med datorn. Om jag inte väntar med att ordna datorn till helgen, får se. När nya datorn är ordnad ska jag iaf införskaffa HM.

Lirade en session nyss på Redbet, vill lira längre, men är så jäkla trött. Typ varit utmattad senaste dagarna, sen matchen i lördags. Jobb och träning varje dag tär på en, samt poker på kvällen. Hoppas kunna gå ner lite i arbetstid inom kort. Sessionen gick bra iaf, började med att tappa ett ink med AK mot AQ, all in på AQ3 bräda, med hjärterdrag ute. Trodde inte han flatta AQ pre. Men tji fick jag! Blev ca 450€ upp iaf, vilket känns väldigt bra efter ett par tyngre pass.

Nu blire lite tv, o sen sussa.

Tjupp på er!

Postad

Fyfan för poker alltså. Att det kan vara så sjukt jävla orättvist. Har varit på fel sida om marginalerna i precis varje större pott idag. Och återigen tappar jag nästan 5 ink, det är fan sjukt det här. Tappade nästan 900€ idag. Fattar inte vad det är frågan om alltså...

Sannslöst jävla bajs helvete...

Postad

Tråkigt att badstreaken verkar sitta hårt fast och inte ge sig. Du verkar dock vara en fighter som inte ger sig så lätt. Det tar mycket energi att fortsätta gneta vidare och klarar du det så hoppas jag att spelet vänder snarare än försent! GoGo!

edit: ser nu att min signatur inte passar så bra in på det här inlägget.. no hard feelings I hope

Postad
Tråkigt att badstreaken verkar sitta hårt fast och inte ge sig. Du verkar dock vara en fighter som inte ger sig så lätt. Det tar mycket energi att fortsätta gneta vidare och klarar du det så hoppas jag att spelet vänder snarare än försent! GoGo!

edit: ser nu att min signatur inte passar så bra in på det här inlägget.. no hard feelings I hope

Ty för uppmuntran! Givetvis ska det krigas på! Inga hard feelings :-D

jag ska hälsa på dej på söndag!

Va kuligt! Nu blev jag genast på bättre humör;-)

Postad
Fyfan för poker alltså. Att det kan vara så sjukt jävla orättvist. Har varit på fel sida om marginalerna i precis varje större pott idag. Och återigen tappar jag nästan 5 ink, det är fan sjukt det här. Tappade nästan 900€ idag. Fattar inte vad det är frågan om alltså...

+ 1 :roll:

gods1.jpg

Postad

Talade med min chef tidigare idag om att gå ner i arbetstid, det fick inte ett spec positivt mottagande. Får def besked inom kort, men såg iaf mörkt ut. Trist, men men, bara gneta på så får vi se hur det blir med den biten.

Ikväll ska jag fixa nya datorn, och även försöka hinna med ett pokerpass. Ska ge mig tusan på att vända denna negativa trend. Imorgon och i helgen har jag tänkt hinna med lite CR/DC videos, var ngn vecka sedan jag kikade senast.

Postad

Keep going m8!

Postad

Ahhh, då sitter man med ny dator. Satan va najs. Installerat hyfsat med program nu, så det mesta är typ klart. Får dock inte HM att funka med redbet. Varken B2b eller Boss. Hur gör jag för att få auto import att fungera? Hittar liksom inga inställningar där jag gör det, eller, jag missar det ju bara. När ja tar auto import, så står det att den letar bord, men hittar inga.

Postad
Ahhh, då sitter man med ny dator. Satan va najs. Installerat hyfsat med program nu, så det mesta är typ klart. Får dock inte HM att funka med redbet. Varken B2b eller Boss. Hur gör jag för att få auto import att fungera? Hittar liksom inga inställningar där jag gör det, eller, jag missar det ju bara. När ja tar auto import, så står det att den letar bord, men hittar inga.

Du måste ta upp Table manager o leta åt borden själv.

Postad
Jag vill också chatta på msn med myt4z och skaz:cry:

Du får inte!

Körde ett pass igår, blandade NL100 och NL200, gick bra, ca 430€ plus på en timme. Satt sedan och försökte ordna HM, Skaz hjälpte till via msn. Men tyvärr "fick vi inte till det", ville inte göra Shahin89 avis. Iaf, det blir ngt fel med postgre? databasen, så ska pröva fixa en ny ikväll när jag kommer hem. HM står i princip still när man kommer till CG fliken, och efter ett tag kommer ett felmeddelande upp ang databasen. Minns inte exakt hur meddelandet löd däremot.

Får se om jag hinner få in lite grind ikväll eller inte. Empire Total war demot ryktas släppas idag, och det ska givetvis testas i sådana fall:-D

Postad
nu blire ac/dc om några timmar, yea baby

O sen hem o ligga sked me mig?

Gah, får ta mig fan inte HM att funka. Avinstallerade Postgre, och när jag ska installera det på nytt, ja då fan går det inte. Står att databas redan existerar. Startar HM, då kan den inte connecta till databashelvetet. Trött jag blir på sånt här jävla piss. Hur svårt ska det vara.

Postad
jag hade också problem med att få igång det. Har du vista? Prova stänga av föräldrakontroll (tror jag heter)

Hade liknande problem

Om du har vista Mytz så gå in på Användarkonto under kontrollpanelen och stäng av UAC

Postad
jag hade också problem med att få igång det. Har du vista? Prova stänga av föräldrakontroll (tror jag heter)

Hade liknande problem

Om du har vista Mytz så gå in på Användarkonto under kontrollpanelen och stäng av UAC

Ska pröva detta, men alltså, det är ju själva postgre databashelvetetskiten som inte vill funka. Lyckades nu ta bort varenda fil. Så installerade jag på nytt, skulle connecta när jag startar HM. Då får jag en fatal error... hur fan orkar folk använda HM? Eller, ja, försöka använda det..

Edit, ser för övrigt inte vart UAC är, eller vad det är för ngt. Inne på användarkonton.

Edit 2, haha, nu försöker jag ta bort postgreSql mappen igen, då har jag tydligen inte behörighet att ta bort den... lol, kastar snart ut datorn genom fönstret:)

Edit 3, jo, jag har vista.