Gå till innehåll

Myt4z - Vakter, Vakter! DOM TAR ALLT MITT GUUUUULD!


Myt4z

Recommended Posts

Håller med den stora skaran om att det ska vara en syn. Folden var usel.

 

Sitter nu på jobbet, sista dagen för den här vändan. Känns skönt, men samtidigt lite konstigt då jag ändå jobbat här sen studenten.

 

Får se hur mkt jag hinner lira ikv, har träning efter jobbet, och hyffsat tidig samling för match imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Utg är fisk, BU är helt ok.

 

UTG 32/20 över 75 händer

BU 27/23/ AF 1.4 över 255 händer

 

Brukar rent generellt inte syna in här ngnsin.

Ok linje med C/C flopp o CR turn? Hur mkt vill ni CR turn?

 

$1/$2 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG Jappedip ($171.60)

CO Crazy_dog12 ($282.75)

BTN BoiteAChatte ($404.30)

SB Hero ($252.00)

BB guibof1 ($197.35)

 

Pre-flop: ($3, 5 players) Hero is SB 6:heart: 5:heart:

Jappedip raises to $6, 1 fold, BoiteAChatte calls $6, Hero calls $5, 1 fold

 

Flop: J:heart: T:heart: 3:diamond: ($20, 3 players)

Hero checks, Jappedip checks, BoiteAChatte bets $15, Hero calls $15, Jappedip folds

 

Turn: 4:spade: ($50, 2 players)

Hero checks, BoiteAChatte bets $40, Hero ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svår hand mtp stackdjupen, du ligger under med 70/30 emot de flesta händer han kan tänkas syna med.

 

Funderar ett tag vad som är bäst, shove eller raise?

Tror nog jag vill shovea här på turn. För att få de bättre dragen att folda. Set/JT kommer han ställa mot raise ändå.

Känner mig helt lost och antar du hade det svårare med timers tickandes neråt? :-D

 

Fortfarande inte bestämmt mig vad som är bäst, får lyssna på lite klokare skallar som förhoppningsvis postar efter mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svår hand mtp stackdjupen, du ligger under med 70/30 emot de flesta händer han kan tänkas syna med.

 

Funderar ett tag vad som är bäst, shove eller raise?

Tror nog jag vill shovea här på turn. För att få de bättre dragen att folda. Set/JT kommer han ställa mot raise ändå.

Känner mig helt lost och antar du hade det svårare med timers tickandes neråt? :-D

 

Fortfarande inte bestämmt mig vad som är bäst, får lyssna på lite klokare skallar som förhoppningsvis postar efter mig.

 

Jag vill nog också dega, får se vad de riktiga prosen säger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TY chaps.

Jag reraisade till 110, fi stekfolda.

 

Har haft match idag, första matchen efter ett 7 veckors skadeuppehåll. Gick väl sådär. Torskade matchen med 2-0 borta mot Åtvid.

 

Ska försöka klämma in ett pass nu på Boss där jag fortf rensar min bonus. Har inte ens ordnat 2/36k poäng som behövs:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde en turresöndag igår, bara en massa turneringar med låga inköp. Omkring 17 turneringar blev det tror jag, gick uselt i alla. Längst kom jag i 50$k på stars, 9225 deltagare, kom på 20e plats och belönades för 7 timmars spel med hela 219$.

 

Är typ 4-5 gången jag går långt i en sådan turnering med en miljard deltagare och så får man inte några bra priser förrens top 6-8 ungefär. Själva söndagen slutade några få dollar på plus sidan.

 

Inte mkt att göra. Ikv blir det cg, nu under dagen ska ja in en sväng till stan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...