Gå till innehåll

Vad spelar ni på för utrustning?  

269 medlemmar har röstat

1. 1. Vad spelar ni på för utrustning?

• Stor dammig dator med varm skärm...
    • Stor dammig dator men snygg platt skärm.
    • Liten dator och flera skärmar!
    • Bärbar dator i knät framför TV:n

Recommended Posts

Postad

Har inte mycket att göra på jobbet just nu så jag surfar och dreglar efter snygga bärbara datorer... Är så trött på att sitta och svettas framför min värmealstrande 19-tummare...

Hur lirar ni? Har ni en bärbar?

EDIT: Vad hände med mitt sista alternativ "Bärbar dator i knät framför TV:n" ? När jag försöker editera mitt inlägg syns inte pollen?!? :roll:

* Du måste klicka på "Lägg till val", så här :) - QoS *

Skumt, det valet försvann. Någon var kanske supersnabb att rösta eller nåt...

Postad
Har inte mycket att göra på jobbet just nu så jag surfar och dreglar efter snygga bärbara datorer...

där läste jag aldrig klart utan mitt huvud tänkte direkt på "snygga brudar"

:D

men sitter med en STOR högljud stationär sak och kass skärm

Postad

En "vanlig" burk med 20" TFT (1600x1200= 4 bord utan överlapp), plus en gammal trött laptop bredvid (1024x768= 3 bord med otroligt mycket överlapp). /7ft.

* QoS - ta gärna bort den här posten, blev nåt knas... *

Postad

En "vanlig" burk med 20" TFT (1600x1200= 4 bord utan överlapp), plus en gammal trött laptop bredvid (1024x768= 3 bord med otroligt mycket överlapp).

FlippFlopp... 2x22" vanliga CRT?? Du måste ha större skrivbord än Donald Trumph!

• 6 months later...
Postad

En bärbar Sony Vaio med 17" skärm och en upplösning på 1920*1200 är inte att leka med.

Kampanj på Onoff nu för 17 000:-.....

Kostade 20 000:- i inköpspris på PC-City när jag checkade med mina källor där....

På den kan jag spela 4 "Party"-bord samt klämma in några Prima miniview på samma gång....

Postad
En "vanlig" burk med 20" TFT (1600x1200= 4 bord utan överlapp), plus en gammal trött laptop bredvid (1024x768= 3 bord med otroligt mycket överlapp). /7ft.

samma här. en ny dator med 20" och en 4år gammal iBook jämte som sköter IM,email,irc och lite annat. osx är överlägset på allt som inte är poker och 3d-spel :)

Postad

Eftersom datorn är min käraste ägodel så pysslar jag om den mycket och skulle verkligen inte vilja kalla den "stor och dammig" :heart:

Jag kör med min stationära. Har en 19" crt-skärm som enbart används till pokern, och en 17" tft där jag har lobbyn, pokertracker, gametime+ o.s.v

Postad

Stationär relativt ny dator.... inkopplad på min 26" lcd-tv.... rätt skönt o sitta i soffan med det med, då allt e trådlöst... blir förbannad när batteriet i musen börjar ta slut dock

Postad

Laptop + extern monitor av CRT-modell. Perfekt med två skärmar när man lirar fem bord samtidigt, men ibland vill man ju som sagt sitta med laptopen i knät framför TV:n och lira. :)

Postad
Stationär relativt ny dator.... inkopplad på min 26" lcd-tv.... rätt skönt o sitta i soffan med det med, då allt e trådlöst... blir förbannad när batteriet i musen börjar ta slut dock

kör på samma, 26" philips lcd tv..

Postad

Vänner,

AMD A64 3200+, 1 GB RAM, Dell 2001FP, RADEON 9600 np, 440 GB HDD (en Samsung och två Seagate), ASUS A8V-Deluxe. Nästa inköp blir 2*512 MB RAM extra.

Lådan är ljudisolerad med biltemas dämpmattor. Två hårddiskar ligger på golvet i lådan på dämpmatta med en sådan här fin anordning, så att de får lite luft. Länk Den tredje hårddisken ligger i en Silent Drive.

Zalman 7000B-AlCu kyler processorn. Dessutom snurrar en 80 mm-Zalmanfläkt där bak på 5.5 volt, som suger ut luft.