Swedish-Hero Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på?? Citera
Avsaknad Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på?? http://railbirds.com längst ner till höger en liten ruta, kan meddela att även jag lirar under Avsaknad på FTP, gdaily slänger nog in en musmatta i potten för mig med även om jag är semi-nöt på H.O.R.S.E Citera
Swedish-Hero Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på?? http://railbirds.com längst ner till höger en liten ruta, kan meddela att även jag lirar under Avsaknad på FTP, gdaily slänger nog in en musmatta i potten för mig med även om jag är semi-nöt på H.O.R.S.E Tackar för det avsaknad!! Citera
Avsaknad Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Giovitvis är det fortfarande bounty (musmatta) även på de railbirdssponsrade spelarna (listan finns på railbirds.com). Den som bustar Parre får även en kram. Sitter just nu i en övertalningskampanj med Parre för att någon lycklig ska kunna få kräva in den kramen sen Citera
parre Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Giovitvis är det fortfarande bounty (musmatta) även på de railbirdssponsrade spelarna (listan finns på railbirds.com). Den som bustar Parre får även en kram. Sitter just nu i en övertalningskampanj med Parre för att någon lycklig ska kunna få kräva in den kramen sen Köp en dator till mig, fisk! Får se hur det går, att vara busto och inte ha dator är inte kul... Citera
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Sitter just nu i en övertalningskampanj med Parre för att någon lycklig ska kunna få kräva in den kramen sen Nu blev kvällens frirulle rätt mycket intressantare! - QoS Citera
Bodinarn Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Ser fram mot denna, riktigt kul med en HORSE frirulle. Bra jobbat Citera
gdaily Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Lite kul att railbirdarna på $1000-$2000 sitter och frågar TexasLimitKing om lösenordet till kvällens frirulle Citera
danielfroberg Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 En fråga bara! Ponera att man slår ut TexasLimitKing, är man bättre än han då?! Citera
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 danielfroberg, självklart! Precis som att alla som slår ut KNUGEN är bättre än KNUGEN... 70 anmälda till galet HORSE-spel ikväll - kommer bli sweet! För er som inte har skills som KNUGEN så kan ni kolla reglerna för HORSE på http://www.fulltiltpoker.com/pokerGames.php längst ner i högra hörnet. Snabb kurs: H.O.R.S.E = Hold 'em, Omaha 8/Better, Razz, Seven Card Stud High, Eight/Better Seven Card Stud - Glasklart! - QoS Citera
danielfroberg Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 danielfroberg, självklart! Okay, då vet jag! Sitter själv o nöter lite playmoney RAZZ på FullTills just nu, plussar stadigt! Nickar TILTSOMVANLIGT, in o joina alla rookies! EDIT: Dealer: TILTSOMVANLIGT wins the pot (2,725) with 5,4,3,2,A Citera
harcourt Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Jag klarar inte att banga när det är HORSE så nu får flickvän och idrottande allt bita i det sura äpplet i kväll. De får våndas/glädjas av lite lugn och ro. Sjukt kul!! Citera
berrabb Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Skall bli kul att spela in ett gäng nya musmattor. Hoppas bara det inte är några fiskar med i denna frirulle Citera
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 danielfroberg, självklart! Okay, då vet jag! Heehee... Ska iväg en lite sväng, men jag är nog tillbaks för att kunna hetsa lite fler HORSE-slaskare till kvällens event! - QoS Citera
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på?? FTP players: arsenalrulez benknackan Cyntax emilio_bar imthepilot Jennez R0b5ter tiltskuja ziddax är det dessa som är railbirdsponsrade? eller hittar jag fel lista? Citera
Othello Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Om man bustar TexasLimitKing OCH Parre vad får man då? I övrigt: något säger mig att det kommer vara -EV att försöka bluffa om man är TLK... Citera
Avsaknad Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på?? FTP players: arsenalrulez benknackan Cyntax emilio_bar imthepilot Jennez R0b5ter tiltskuja ziddax är det dessa som är railbirdsponsrade? eller hittar jag fel lista? Stämmer bra det.... av dom som spelar på party vet jag inte hur många som är med men jag antar att det är bountys på oss också Bountylista: arsenalrulez benknackan Cyntax emilio_bar imthepilot Jennez R0b5ter tiltskuja ziddax Avsaknad TexasLimitKing ParreToTheRail (om han spelar) Citera
Rille Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Om man är under 20 går det få något annat pris? Citera
Skanke Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Om man är under 20 går det få något annat pris? Vinner du har du säkert kammat hem en musmatta eller rent av en kram av Parre Citera
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Om man är under 20 går det få något annat pris? Vinner du har du säkert kammat hem en musmatta eller rent av en kram av Parre vilket är oslagbart (har jag fått höra ryktesvis iaf..) Citera
parre Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Oslagbart? Hmm. Det vetefan Har i alla fall lyckats få upp min första blogg på Railbirds.com. Lär följa fler. Just nu skickar Avsaknad FTP-klienten till mig på jobbet via mejl(sajten är blockad av brandväggen), hoppas verkligen att det funkar att installera den och sedan köra härifrån, då kan jag lira ikväll. Annars ser det kallt ut, då jag fortfarande måste jobba lite och hinner nog inte till ställe med dator till 20 annars (ingen dator hemma förrän lördagen). Citera
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Bara en timme kvar till bring on the pain! - QoS Citera
parre Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Kallt, brandväggen på jobbet fungerar nötbra. Kommer inte åt FTP hur jag än försöker. Verkar som om porten är helt blockad för åtkomst. Så går det när ens dator hemma är tok-trasig, vi får ta kramen någon annan turre, får dator hemma på lördag, då jävlar Citera
eurythmech Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Inget att hetsa upp sig över ändå. Redan över 150 anmälda, blir väl till att köpa ut både en och två gånger för att storklonka. Citera
Recommended Posts