Gå till innehåll

Måndagssatelliter på Full Tilt - snacktråd!


Recommended Posts

  • Svars 190
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på??

 

http://railbirds.com längst ner till höger en liten ruta, kan meddela att även jag lirar under Avsaknad på FTP, gdaily slänger nog in en musmatta i potten för mig med även om jag är semi-nöt på H.O.R.S.E

 

 

Tackar för det avsaknad!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Giovitvis är det fortfarande bounty (musmatta) även på de railbirdssponsrade spelarna (listan finns på railbirds.com).

 

Den som bustar Parre får även en kram.

 

Sitter just nu i en övertalningskampanj med Parre för att någon lycklig ska kunna få kräva in den kramen sen

 

Köp en dator till mig, fisk! Får se hur det går, att vara busto och inte ha dator är inte kul... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

danielfroberg, självklart! ;)

 

Precis som att alla som slår ut KNUGEN är bättre än KNUGEN... :lol:

 

70 anmälda till galet HORSE-spel ikväll - kommer bli sweet! :D

 

För er som inte har skills som KNUGEN så kan ni kolla reglerna för HORSE på http://www.fulltiltpoker.com/pokerGames.php längst ner i högra hörnet.

 

Snabb kurs: H.O.R.S.E = Hold 'em, Omaha 8/Better, Razz, Seven Card Stud High, Eight/Better Seven Card Stud - Glasklart! :mrgreen:

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har tittat runt lite men kan inte hitta dom sponsrade spelarna vilken länk ska man in på??

 

FTP players:

arsenalrulez

benknackan

Cyntax

emilio_bar

imthepilot

Jennez

R0b5ter

tiltskuja

ziddax

 

 

är det dessa som är railbirdsponsrade? eller hittar jag fel lista?

 

Stämmer bra det.... av dom som spelar på party vet jag inte hur många som är med men jag antar att det är bountys på oss också

 

Bountylista:

arsenalrulez

benknackan

Cyntax

emilio_bar

imthepilot

Jennez

R0b5ter

tiltskuja

ziddax

Avsaknad

TexasLimitKing

ParreToTheRail (om han spelar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oslagbart? Hmm. Det vetefan ;)

 

Har i alla fall lyckats få upp min första blogg på Railbirds.com. Lär följa fler.

 

Just nu skickar Avsaknad FTP-klienten till mig på jobbet via mejl(sajten är blockad av brandväggen), hoppas verkligen att det funkar att installera den och sedan köra härifrån, då kan jag lira ikväll. Annars ser det kallt ut, då jag fortfarande måste jobba lite och hinner nog inte till ställe med dator till 20 annars (ingen dator hemma förrän lördagen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallt, brandväggen på jobbet fungerar nötbra. Kommer inte åt FTP hur jag än försöker. Verkar som om porten är helt blockad för åtkomst. Så går det när ens dator hemma är tok-trasig, vi får ta kramen någon annan turre, får dator hemma på lördag, då jävlar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...